'Maybe I'm not pretty and I'm just fun!' ging er 5 minuten geleden nog vrolijk door de auto. Maar dat was voordat een dronken idioot besloot om tegen de auto van Liam in de rijden. De auto slaat over de kop en er gaan 3 verschillende kreunen door de auto.
'Gaat het?' vraagt Zayn zuchtend die achter Liam zit.
'Met mij wel' zegt Niall zuchtend en Liam knikt.
'Harry?' vraagt Liam maar er is geen antwoord. Meteen kijkt hij naar de zijkant en hij ziet Harry tegen de airbag aanliggen. Er zit een grote wond in zijn voorhoofd en de auto langs hem is helemaal zijn kant op gekomen.
'Bel een ambulance!' roept Liam die snel uit de auto springt. Niall doet meteen wat er gevraagd wordt en Zayn en Liam proberen Harry uit de auto te krijgen. Ze tillen hem er met moeite uit en leggen hem op de grond. Ze horen Niall in de telefoon schreeuwen, maar besteden er geen aandacht aan.
'Anne vermoord ons als hij dit niet overleeft' zegt Zayn gestrest terwijl hij druk geeft op de wond in zijn been.
'Hij overleeft dit, babe, maak je niet druk' zegt Liam.
'Ze zijn er binnen 5 minuten' huilt Niall en al snel horen ze sirenes naderen. Uit het niets stoppen er 2 ambulances langs hun en rennen er 4 mensen op hun af.
'Wij nemen het wel over' zegt een vrouw tegen Zayn die meteen zijn handen weg haalt. Liam neemt hem in zijn armen en Harry wordt als snel op een brancard gelegd.
'Hij moet dringend naar een ziekenhuis' zegt de vrouw die de jongens mee neemt naar de andere ambulance. 'Jullie mogen hierin meerijden. We onderzoeken jullie ook om ervoor te zorgen dat er echt niks is, door de adrenaline voel je soms niks'
De jongens knikken en worden in de ambulance gelaten. Liam en Zayn zitten in elkaars armen en er rollen dikke tranen over Niall zijn wangen.
Al snel zijn ze in het ziekenhuis en zijn ze erachter gekomen dat er, op een paar blauwe plekken na, niks aan de hand is met de andere. Ze zitten hopeloos in de wachtkamer, terwijl Harry al een operatie in is.
'Ni?' vraagt Liam zachtjes na zeker 2 uur. 'Ik en Zayn willen iets gaan eten, wil je mee?'
'Niet tot ik iets weet over Harry' snikt Niall zachtjes. Sinds dat ze in de band zijn gezet zijn ze beste vrienden, en dat is al 5 jaar.
'Oké, we zijn zo terug' zegt Zayn en hij drukt een kus op de blonde bos haren. Ze lopen samen weg en binnen no time zijn ze al terug. Na zeker nog een half uur te wachten komt er een best kleine, bruin harige dokter naar ze toe.
'Jullie zijn hier voor Harry Styles, toch?' vraagt hij en de 3 knikken snel. 'Ik ben Louis Tomlinson, de dokter die Styles heeft geopereerd. Hij is nu stabiel maar hij zou de komende tijd wel in het ziekenhuis moeten blijven'
'Kunnen we hem zien?' vraagt Niall trillend en Louis glimlacht.
'Natuurlijk, volg mij maar' zegt Louis. 'Hij is nog niet wakker, dus als hij wakker wordt, graag op het knopje drukken'
'Dank u' zeggen de jongens snel en lopen de kamer in. Harry ziet er al een stuk beter uit, de wond in zijn hoofd is gehecht en zijn been en pols zitten in gips.
'Damn boy, je hebt ons laten schrikken' zucht Niall die in de stoel neerzakt. Ze kijken hopeloos naar hun beste vriend, tot ze hem eindelijk een beetje zien bewegen. Harry kreunt pijnlijk en opent zijn ogen.
'Hi' zegt hij grijnzend als hij zijn vrienden ziet zitten. 'Ik heb een grappig gevoel in mijn tenen'
'Ze hebben je echt veel pijnstillers gegeven' lacht Liam en hij drukt op het knopje om aan te geven dat hij wakker is. Harry blijft het over zijn tenen hebben, tot Louis binnen komt en Harry hem met open mond aan staart. Zijn vrienden schieten meteen in de lach en Louis grinnikt zachtjes.
JE LEEST
One shots (Larry)
FanfictionLarry one shots. Het wordt beter, ik vind persoonlijk de eerste paar niet zo goed!