'HARRY!' roepen Zayn, Liam en Niall die mijn kamer in komen rennen.
'Oef' zeg ik als ze tegelijk op me springen. 'Heeft mijn moeder jullie binnen gelaten?'
'Ja, je hebt nog een uur om jezelf klaar te maken, dus geen haast' zegt Zayn die langs me gaat liggen.
'Waarom zijn jullie hier überhaupt?' vraag ik zuchtend.
'Nou, we verveelde ons en wij zijn allemaal op vakantie geweest, waardoor we elkaar heel lang niet hebben gezien' zegt Liam en ik grinnikt.
'3 weken is niet heel lang' mompel ik en Niall trekt mijn gordijnen open waardoor ik mijn gezicht zuchten in de kussens duw.
'Damn' hoor ik hem verbaast zeggen. 'Wanneer is Louis Tomlinson zo cute geworden?'
'Deze vakantie' grinnik ik. 'Hij is eindelijk van Stan af en het lijkt wel alsof hij alles aan zichzelf wilde veranderen'
'Hij echt zo lekker nu' zegt Niall die verbaast naar buiten staart. Zayn en Liam staan nieuwsgierig op en gaan langs Niall staan.
'Totaal niet creepy dit' lach ik terwijl ik mezelf overeind hijs. Ik zie dat Louis net zijn kamer uitloopt en de boys zuchten teleurgesteld.
'Gasten' lach ik.
'Jaja' mompelen ze en ik grinnik. Ik trek een strakke broek aan met een blouse die ik half dichtknoop en dan lopen we met zijn alle naar beneden.
'Hi sweetheart' zegt Anne glimlachend.
'Hey' zegt Harry die een banaan uit de schaal haalt.
'We hebben een pakketje voor Johannah binnen gekregen, zal je die even willen gaan brengen?' vraagt ze terwijl ze de pannenkoeken in de pan omdraait.
'Sure' zegt Harry en hij pakt het best grote pakketje die langs de deur ligt.
'Wie is Johannah?' vraagt Zayn die langs Niall aan de tafel zit.
'Moeder van Louis' zegt Anne en de jongens staan zo snel ze kunnen op, waardoor Anne lacht. 'De jongen valt dus in de smaak'
'Nu hij single is wel ja' lacht Harry en hij opent de deur. 'We zijn zo terug'
'Is goed, honey' zegt Anne en ze kijkt grinnikend toe hoe de jongens naar buiten lopen. Ze wist al dat ze allemaal op jongens vielen, maar had niet verwacht dat ze allemaal op dezelfde jongen vielen.
'Jullie zijn echt erg' grinnikt Harry terwijl hij de voortuin van zijn buren oploopt. Harry en Louis zijn altijd al goed bevriend geweest, maar dat werd minder toen Louis een relatie kreeg, omdat Stan hem verbood om met andere jongens om te gaan.
'Valt wel mee' zegt Niall en Harry klopt op de deur.
'Boo, doe even open alsjeblieft' horen ze een vrouwen stem en al snel word de deur open gedaan. Harry begint te glimlachen als hij recht in 2 blauwe ogen kijkt, terwijl zijn vrienden met open mond staan te kijken. Hij ziet een baby op Louis zijn schouder liggen en glimlacht alleen maar breder.
'Hi Hazz' glimlacht Louis.
'Hi Lou, er was een pakketje voor je moeder bij ons binnen gekomen' zegt Harry die om zich heen kijkt. 'Ik kan hem best binnen zetten, aangezien je niet echt vrije armen hebt'
'Graag' grinnikt Louis en hij zet een stap opzij. Harry stapt naar binnen en zijn vrienden blijven geduldig buiten.
'Hi' grinnikt Louis naar de boys en ze glimlachen alleen maar.
'Doris of Ernest?' vraagt Harry die naar de baby kijkt.
'Ernie' zegt Louis die de baby in zijn armen laat liggen. 'Mam is Doris eten aan het geven'
JE LEEST
One shots (Larry)
FanfictionLarry one shots. Het wordt beter, ik vind persoonlijk de eerste paar niet zo goed!