Harry is met de band op tour en mist zijn vriendje. Louis, een simpele onbekende jongen, besluit zijn vriendje op te zoeken als ze een concert in London hebben.
———————————————————————
'Ik mis hem gewoon' snikt Harry zachtjes en Niall slaat zijn armen om hem heen.
'Dat snap ik, Hazz, maar je kunt niet gewoon niet het podium opgaan' zegt Niall.
'Weet ik' huilt Harry en Niall zucht. Hij trekt Harry dichter tegen zich aan en laat hem uithuilen. Na een tijdje is Harry weer wat rustig en laat Niall de jongen los.
'Gaat het weer?' vraagt Niall en Harry knikt voorzichtig. Niall drukt een kus op Harry zijn voorhoofd en veegt de laatste tranen weg.
'Ga je opfrissen, over een half uur moeten we het podium op' zegt Niall en dan loopt hij weg. Als hij de deur achter zich heeft gesloten, loopt pakt hij snel zijn telefoon uit zijn zak. Hij glimlacht als hij ziet dat hij een appje heeft van Louis en zucht opgelucht als het een foto is van Louis in een groot berenpak ziet, waardoor je eigenlijk niet kan zien dat het Louis is.
De boys hadden Louis al lang gevraagd of hij dit concert kon komen. Aangezien hij en Harry elkaar al een half jaar niet hebben gezien.
'Stage in 5' zegt Paul en Niall knikt. Hij klopt op de deur van Harry's kamer en Harry komt naar buiten gelopen. Er zijn grote wallen te zien onder zijn ogen en zijn lange krullen hangen er dof langs.
'Ohw Hazz' zucht Niall en ze lopen samen naar het podium. Liam en Zayn staan er al en Niall knikt onopvallend naar ze, waardoor de jongens glimlachen. Ze rennen al snel het podium op en het gegil wordt oorverdovend. Harry glimlacht naar de fans en zwaait naar ze. Hij zet al snel zijn lyrics van midnight memories in en iedereen gilt alleen maar harder.
'Met welk lied komt Louis?' vraagt Zayn als hij en Niall langs elkaar gaan zitten.
'Happily' fluistert Niall en Zayn glimlacht. Harry heeft dat lied voor Louis geschreven, hij zou het nooit toegeven, maar het is 100% zeker.
'Over 2 liedjes dus' zegt Zayn en Niall knikt. Zayn glimlacht breed en zet dan in.
'Waar hebben jullie het over?' vraagt Harry nieuwsgierig als hij neerploft.
'Niks speciaals' liegt Niall en Harry knikt. Het klonk niet echt overtuigend maar hij laat het rusten. Ze gaan meteen over op little things en daarna begint de muziek van happily te spelen. Harry zet in en loop naar het einde van her podium, terwijl er een kleine jongen in een berenpak het podium oprent. Niall, Liam en Zayn glimlachen breed en dansen met Louis' domme dansje mee. Harry kijkt verbaast om en heeft moeite zijn lach in te houden. Hij doet mee met de rest maar heeft geen idee wie er in het pak zit.
Harry's ogen gaan over de beer en zijn ogen blijven hangen op het grote shirt wat de beer aanheeft.
"I'm the real mr Styles!"
Harry kijkt de beer heel even aan, voor hij de gedachten van zich afzet en verder gaat met zingen. Louis kan hier nu niet eens zijn, hij studeert in Doncaster.
'Mask off! Mask off! Mask off!' roept heel het publiek als het lied is afgelopen en Louis grinnikt. Hij klikt de band los en haalt het masker langzaam van zijn hoofd af. Hij haalt zijn hand door zijn haar en kijkt naar Harry. Tranen staan in zijn groene ogen en hij loopt de kleinere jongen bijna omver. Iedereen begint te juichen en Harry drukt Louis volledig tegen zich aan.
'I love you so much' huilt Harry en zijn vriendje trekt terug uit de knuffel, alleen maar om hun lippen met elkaar te verbinden.
'I love you too' zegt hij en Harry tilt hem op, waarna hij een rondje draait en Louis lacht. Ze hebben geluk want het is nu net pauze en ze rennen allemaal snel het podium af. Meteen drukt Harry zijn lippen weer op die van Louis en strompelen ze naar zijn kleedkamer, waardoor iedereen grinnikt.
'Over 10 minuten moeten we weer het podium op!' roept Niall lachend.
'Moet lukken' grijnst Harry en dan trapt hij de deur dicht, waarna hij Louis tegen de deur drukt.
Skip tot na de seks😂
'God I missed you' hijgt Harry als hij naar het plafond staart. Louis lacht buitenadem en drukt een kus op Harry zijn lippen.
'Je moet het podium weer op' grinnikt hij.
'We hadden dit beter na het concert kunnen doen' lacht Harry.
'En in een hotel' grinnikt Louis.
'I love you' zegt Harry als hij naar zijn prachtige vriendje kijkt.
'I love you too' glimlacht Louis en hij drukt hun lippen samen. Ze zoenen gepassioneerd tot er op de deur wordt gebonkt.
'Hey lovebirds! Podium over 3 minuten, maakt me niet uit jullie al klaar zijn of niet' roept Liam en Harry schiet in de lach. Hij rolt van de bank en trekt snel een bokser aan. Hij hijst zich weer in de strakke broek en doet dan een nieuwe trui aan.
'Wees klaar voor ronde twee als ik terug kom' zegt hij met een knipoog en een kus.
'Horny basterd' lacht Louis en Harry grijnst.
'Always' zegt hij met een knipoog. 'Jij houd trouwens van adrenaline seks'
'Hmm, true' zegt Louis en Harry drukt nog een laatste kus op zijn lippen.
'Bye' zegt Louis nog snel en dan rent Harry snel de kamer uit.
'Jij bent echt luid in bed' lacht Zayn die hem zijn microfoon geeft.
'Komt ervan als je al een half jaar geen seks hebt gehad' zegt Harry met een knipoog en dan rennen ze het podium weer op.
Louis is de rest van de tour gebleven.
JE LEEST
One shots (Larry)
FanfictionLarry one shots. Het wordt beter, ik vind persoonlijk de eerste paar niet zo goed!