2011
'Onze eerste tour!' schreeuwt Niall vrolijk wanneer hij de tourbus in rent.
'Rustig' lacht Liam die erachteraan gelopen komt.
'Waarom moesten we hierheen van Paul?' vraagt Niall die langs me neerploft.
'Hij wilde ons aan iemand voorstellen' zegt Harry als hij opkijkt van zijn telefoon. Niall wil net zijn mond open doen als Paul binnenkomt met een vrij kleine jongen achter zich. Ze kijken allemaal vragend op en Paul glimlacht.
'Jongens, dit is Louis, hij is de zoon van Johannah. Hij zal meegaan op tour om haar te helpen nu ze zwanger is en uiteindelijk zou hij haar overnemen als ze met verlof gaat' zegt Paul en de jongens kijken Louis onderzoekend aan.
'Hi, ik ben Louis' zegt Louis die ze allemaal een hand gaat geven.
'Aangenaam' zeggen ze in koor. Hij is toch maar een deel van de crew, veel zouden ze hem wel niet zien.
Daarin hadden we het volledig mis. Tijdens de eerst tour kwamen we erachter wat een geweldige jongen Louis eigenlijk is. Hij hielp zijn moeder toen ze richting haar verlof ging en nam haar al snel over. Hij hielp ons met de vocals en probeerde ons danspasjes aan te leren maar net zoals Johannah lukte dat laatste hem echt niet. Hij werd al snel bij ons groepje getrokken en we zouden niet meer op tour kunnen zonder zijn hulp.
Ook kwamen ze er snel achter dat Louis een echte flirt was en hij ieder meisje wel aan de haak zou kunnen slagen. Ook is hij al vrij vroeg uitgekomen als bi, wat uiteraard geaccepteerd werd door de jongens. Harry is na een tijdje ook uitgekomen als bi en zonder dat ze het van elkaar wisten, waren ze ongelofelijk verliefd op elkaar. Maar ze waren allebei te bang om daarvoor uit te komen.
----------------------------------
'Wie gaat ermee uit vanavond?' vraagt de 20-jarige Louis als ze terug in Europa zijn, waardoor ze eindelijk weer mogen drinken.
'Ik' zegt Harry snel. Hij kan zijn beste vriend natuurlijk niet alleen laten gaan.
'Sure' antwoorden Zayn en Liam dan mompelend.
'Gaan we eerst ergens eten?' vraagt Niall en de rest schiet in de lach.
'Sure' zegt Louis. Ze gaan zich snel omkleden en zitten als snel in de Mc Donalds.
'Ik hoop vanavond eigenlijk wel een chick te vinden' zegt Liam zuchtend.
'Succes in het VIP gedeelte' zegt Louis grinnikend.
'Jij hebt echt geluk hoor als het daarom gaat' zegt Harry mompelend. Hij weet zeker dat Louis vanavond een meid of jongen gaat vinden. Hij ziet er super sexy uit.
'Wereld beroemd zijn helpt vast ook wel een handje' zegt Louis grinnikend en hij knipoogt naar Harry. De jongens rollen hun ogen en gaan verder met eten.
'Flirt' mompelt Liam zachtjes naar Louis.
'Hij heeft het toch niet door' zucht Louis zachtjes terug en Liam haalt zijn schouders op. De jongens hebben echt wel door dat er iets gaande is tussen Louis en Harry, het probleem is alleen dat de mannen het zelf niet doorhebben.
Als ze allemaal klaar zijn lopen ze samen met de beveiliging richting de club. Ze worden meteen doorgelaten en worden naar de VIP sectie geleid. Die boven de club zelf zit.
'Shotjes' zegt Louis vrolijk die snel naar de bar loopt. De jongens zien meteen dat een meid die langs hem staat hem al bekijkt en ze grinniken.
'Die jongen is echt te mooi voor zijn eigen bestwil' zegt Niall lachend en Louis komt terug met 5 shotjes en wat cocktails.
JE LEEST
One shots (Larry)
FanfictionLarry one shots. Het wordt beter, ik vind persoonlijk de eerste paar niet zo goed!