Alleenstaande vader.

1K 18 7
                                    

'L-Louis' mompelt Harry als Louis zijn nek kust. 'D-Dit kan niet'

'Waarom niet?' vraagt Louis die zijn palm al tegen Harry zijn groeiende lengte drukt.

'Omdat ik je iets moet vertellen' zegt Harry hijgend en Louis haalt zijn wenkbrauwen op.

'Wat is er, Hazzie?' vraagt Louis terwijl hij op Harry zijn heupen gaat zitten. Ze hebben allebei alleen hun onderbroek aan, maar zijn nog niet echt hard.

'Ik wilde het je vertellen, maar ik ben bang voor je reactie. We hebben nu al 2 maanden een relatie en ik houd het nog steeds geheim, omdat ik niet wist hoe ik het moest zeggen' zegt Harry die begint te trillen van zenuwen.

'Harry, wat is er? Je begint me bang te maken' zegt Louis die zijn handen terug trekt.

Harry ademt trillend in en kijkt dan op.

'Ik ben vader van twee kinderen' zegt hij en Louis zijn mond valt open. Hij gaat rechtop zitten en kijkt Harry ongelovig aan.

'Je bent pas 23' zegt hij en Harry slikt duidelijk.

'Mijn vriendin is overleden na mijn dochtertje haar geboorte, dat was twee jaar geleden' zegt Harry die zijn handen op Louis zijn heupen wilt leggen, maar Louis schuift snel naar achter.

'Waarom loog je erover?' vraagt Louis en zijn lip begint te trillen. 'Je weet dat ik van kinderen houd, en daarbij, ik heb jou alles verteld. Al mijn exen weet je, alles wat ik in mijn jeugd heb meegemaakt. En je wacht met vertellen dat je kinderen hebt, tot we al twee maanden een relatie hebben?'

'Ik wilde het vertellen, echt, maar ik ben bang om je te verliezen hierdoor' zegt Harry hopeloos en Louis staat op. 'Baby, alsjeblieft'

'Harry, als je me echt zou kennen, weet je dat ik je hier niet voor zou laten vallen' zegt Louis terwijl er een traan over zijn wang loopt. 'Laat me gewoon even nadenken, ik bel je morgen'

'Ik...baby' zegt Harry hopeloos. 'Laat het me alsjeblieft uitleggen'

'Morgen, Harry' zegt Louis die zijn shirt aantrekt. Hij ziet Harry hem smekend aankijken en hij zucht. Hij loopt naar hem toe en drukt een liefdevolle kus op de grotere jongen zijn lippen.

'Ik spreek je morgen, oké?' vraagt Louis en Harry knikt langzaam.

'Tot morgen' zegt hij zachtjes.

'Tot morgen' zegt Louis voordat hij de hotelkamer uitloopt. Hij vond het al raar dat ze altijd naar hotels gingen in plaats van Harry's appartement. Hij zucht en loopt zo snel mogelijk naar huis. Daar laat hij zich languit op zijn bed vallen en denkt aan alle dingen die er gebeurd zijn sinds hij Harry kent. Zoveel dingen zijn zoveel logischer nu. Hij staart naar het plafond en zucht. Hij gaat zijn relatie met Harry niet opgeven, alleen maar omdat Harry kinderen heeft. Louis houd namelijk van kinderen, en vaak ook andersom. Hij voelt zijn telefoon trillen en glimlacht als hij ziet dat het Harry is.

Hazzie: I love you, ik hoop dat we hieruit kunnen komen xx <3

Hij stuurt een makkelijke "love you" terug en draait zich dan om in bed. Hij regelt dit morgen wel.

————————————————————————

Harry zit voor zich uit te staren op de bank, als hij kleine voetstapjes hoort vanuit de gang. Kaylee komt de kamer in gestrompeld met haar roze pinguïn in haar armen.

'Papa' zegt ze schattig en Harry glimlacht.

'Hey Kay' zegt Harry die haar optilt. 'Waarom ben je nog wakker?'

'Wilde knuffels voor het slapen' zegt ze zachtjes terwijl ze zich tegen Harry zijn borst aan knuffelt.

'Laten we naar het grote bed gaan dan' zegt Harry die haar makkelijk optilt. Hij legt haar in zijn bed en trekt snel alles uit tot zijn bokser. Hij kruipt langs haar in bed en slaat zijn lange armen om haar kleine lichaam.

One shots (Larry)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu