'Kom papa!' roept Jace die mij mee trekt.
'Auch' zegt Niall en ik schiet in de lach. Liam en Zayn grinniken en lopen achter ons aan. Jace is mijn en Niall's zoontje, hij is een ongelukje van toen ik en Niall een one night stand hadden. Hij was vergeten een condoom om te doen en ik kan zwanger worden. Jace is het gevolg.
'Kunnen we Peter Pan ontmoeten?' vraagt Jace die me al meetrekt.
'Laten we eerst iets gaan eten' zegt Niall en Jace trekt een sip gezicht.
'Pannenkoeken?' vraagt Zayn en Jace rent meteen naar het tentje. We staan net in de rij als Jace ineens gilt van opwinding en naar buiten rent. Niall is de eerste die reageert en al snel staan we alle 4 buiten, Zayn en Liam zijn een soort ooms voor Jace. We beginnen allemaal te glimlachen als ze zien bij wie hij staat. Het is een best kleine jongen met bruin haar en een groen hoedje op, en ik kan niks anders zeggen dan dat de jongen echt heel knap is.
'Ik denk dat we nog een verdwaald jongetje hebben gevonden' lacht de jongen en hij kijk naar Jace die zijn benen knuffelt.
'Wat is jou naam, kleine man?' vraagt hij en hij gaat door zijn knieën.
'Ik ben niet klein' zegt Jace meteen en we grinniken.
'Vergeleken met mij niet, nee' zegt de jongen en Jace begint meteen weer te glimlachen.
'Ik heet Jace' zegt Jace vrolijk.
'En wie van deze lieftallige knappe mannen is jou vader?' vraagt de jongen en Jace draait zich vrolijk om.
'Ik heb 2 papa's' zegt hij terwijl hij mij en Niall aanwijst.
'Oehh, jaloers' zegt de jongen met een knipoog naar ons. 'Papa's zijn veel leuker dan mama's'
Jace glimlacht breed en rent snel naar Tinkerbell. Meteen wordt de jongen weer afgeleid door een klein groepje kinderen die allemaal een foto met hem willen. We kijken glimlachend toe en niet lang daarna rennen de kinderen weg als ze Cinderella zien.
'Dus, je echte naam?' vraagt Zayn grinnikend.
'Louis' zegt de jongen en hij geeft ons allemaal een hand. 'Jullie hebben echt een leuk zoontje gemaakt'
'Dat zeg je vast tegen veel ouders' grinnikt Niall.
'Niet echt' zegt Louis lachend. 'Veel kinderen zijn niet echt heel leuk'
'Hoezo?' vraagt Liam nieuwsgierig.
'Veel worden er boos omdat ik niet kan vliegen' zegt Louis en we schieten allemaal in de lach.
'Mogen Peter en Tinkerbell mee lunchen?' vraagt Jace die een meisje meetrekt.
'Als ze het zelf willen' grinnik ik en Jace kijkt het paar smekend aan.
'Sure' zegt het meisje glimlachend. Meteen worden ze meegesleurd door Jace en we lopen er achteraan.
'Oeh pannenkoeken' zegt Louis en we gaan allemaal zitten.
'Mag ik in de speelhoek?' vraagt Jace hyper en als Niall knikt, rent hij meteen weg.
'Wie van jullie gaf hem die energie?' vraagt het meisje lachend.
'Niall' zeg ik en ik zie dat Zayn iets dichter bij haar gaat zitten.
'Hoe heet jij eigenlijk?' vraagt hij.
'Perrie' glimlacht het meisje en ze schudden elkaars hand.
'Mag ik iets vragen?' vraagt Louis zachtjes aan mij en Niall en we knikken.
'Is 1 van jullie de vader of kan er iemand zwanger worden?' vraagt hij twijfelend. Ik wijs naar mijn buik en zijn ogen worden groot.
'Gaaf' zegt hij en ik grinnik.
JE LEEST
One shots (Larry)
FanfictionLarry one shots. Het wordt beter, ik vind persoonlijk de eerste paar niet zo goed!