Ziek kindje

2.7K 21 7
                                    

Louis en Harry hebben samen 3 kindjes, waarvan de jongste onverwachts ziek word.

Louis: 30
Harry: 28
Zayn: 14
Liam: 12
Niall: 4

De boys noemen Harry, daddy en Louis, papa.
————————

P.o.v. Louis

'Baby, we moeten wakker worden' fluistert de sexy ochtendstem van mijn man in mijn oor.

'Nog 5 minuten' mompel ik terwijl ik me omdraai.

'Dat zei je 5 minuten geleden ook al, baby' grinnikt Harry terwijl hij zijn hand over mijn bloten rug haalt.

'Oké, ik kom al' zucht ik en ik kom overeind.

'Ik maak Li wakker, jij Nialler, Z zit al beneden' zegt Harry.

'Jaja' zucht ik en ik trek een shirt over mijn hoofd. Ik zie meteen dat het Harry zijn shirt was maar besluit het maar gewoon aan te houden, het is toch mijn vrije dag. Ik trek er een makkelijke broek onderaan en ik zie Harry me glimlachend aankijken.

'Is er iets?' vraag ik sassy.

'Nee, ik houd er gewoon van als je mijn kleding draagt' zegt hij grijnzend en hij slaat zijn armen om mijn middel.

'Hmm' zeg ik als ik zijn volle lippen op de mijne voel. Hij glimlacht en wilt de zoen verdiepen maar ik trek weg.

'We moeten de kinderen wakker maken' zeg ik en hij zucht.

'Soms heb ik echt spijt van die beslissing' zegt Harry.

'Niet zeggen, love, je houd toch van ze?' vraag ik.

'Tuurlijk houd ik van ze, maar nu heb ik minder tijd met jou' zegt Harry en ik grinnik.

'We doen binnenkort wel weer een keer een filmavond' zeg ik en hij glimlacht breed. Hij knikt en ik druk een snelle kus op zijn lippen.

'Ik maak Li trouwens ook wel wakker, dan kan jij ontbijt maken' zeg ik en Harry knikt, voor hij de trap af loopt. Ik loop eerst naar Liam zijn kamer en doe het gordijn een klein stukje open.

'Buddy, je moet naar school' zeg ik terwijl ik hem zachtjes heen en weer schud.

'Heb je mijn uniform nog gewassen' mompelt Liam en ik grinnik zachtjes.

'Ligt al in je kast, bud' zeg ik en ik druk een snelle kus op zijn voorhoofd waardoor hij meteen overeind zit.

'Pap' zegt hij met een vies gezicht en ik grijns breed.

'Aankleden en naar beneden, daddy heeft ontbijt gemaakt' zeg ik en Liam komt zuchtend uit zijn bed, terwijl ik naar Niall zijn kamer loop. Ik doe de deur langzaam open en glimlach als ik een blonde bos haar boven de dekens uit zie komen.

'Baby' zeg ik zachtjes en ik wrijf over zijn ruggetje. 'Je mag weer naar school'

'Ik wil niet naar school' snikt Niall zachtjes en ik haal verbaast mijn wenkbrauwen op. Ik til hem uit bed en zet hem meteen op mijn schoot neer. Hij drukt zijn gezicht in mijn shirt en snikt zachtjes.

'Waarom niet? Je vind school toch leuk? Met je vriendjes?' vraag ik.

'Voel me niet lekker, papa' snikt Niall en ik zucht.

'Wat heb je, baby?' vraag ik.

'Buikpijn en keelpijn' snikt Niall en het is nog niet eens uit zijn mond of hij begint al over te geven. Ik ben net te laat me hem langs me neerzetten waardoor het over mij en het bed heen gaat.

'Sorry, papa' huilt Niall harder als hij klaar is.

'Maakt niet uit, baby, zullen we naar beneden? Dan ga je lekker op de bank liggen en gaan we spongebob kijken' zeg ik en Niall knikt snikkend. Ik ren snel naar mijn kamer en trek een ander shirt aan, voor ik Niall optil en hem naar beneden draag.

One shots (Larry)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu