~Másnap~
[Chanhyo ]-Mindenki készen áll? -kérdeztem a csapattól, mikor már készenlétben álltunk a támadásra.
-Igen! -mondták egyszerre.
-Szuper, akkor már csak rájuk kell várnunk. -csaptam össze tenyereim.Nem is telt el sok idő. Talán egy fél óra mikor motoszkálást hallottunk. Mindannyian összenéztünk, majd bólintottam, hogy megyek a megbeszéltek alapján. Kiléptem a kert közepéhez és vártam, hogy meg álljon előttem a vezetőjük. Azonnal kiszúrtam ki is az aki nekem kell. Kilépett a tömegből és tisztes távolságban megállt előttem.
-Lám lám lám... Csak nem az egyik Szöuli tigris. -nézett rám megvetően régi jó barátom... Wooyoung.
-Ne becsülj alá Woo. -nézek rá nyugodtan, pedig legszívesebben azonnal felpofoztam volna.
-Nyugi van kislány. Hoztam valamit ami lehet a tiéd... Hozzátok. -int hátra, majd ugyan csak 3 ismerősöm ki hátba támadt egy bizonyos személy miatt...elém lökték Yoongit, ki eléggé ramaty állapotban volt. Aggódva néztem rá, majd vissza semleges tekintettel vezetőjükre.-Mit kérsz a srácért cserébe? -kérdeztem unottan.
-Nagyon egyszerű dolgot... Egy harcot, ahol ti lesztek a vesztesek. -nézett végig rajtam.
-Bár ahogy elnézem nagyon egyszerű dolgunk lesz. -nevetett hátulról az egyik embere.
-Nem hiszem, hogy tudtok nyerni ellenünk. -magabiztos pillantást küldtem feléjük.
-Pedig ahogy látom, csak te vagy itt. -vezette végig tekintetét a kerten.
-Te azt csak hiszed... Tigrisek! -adtam meg a jelet és meg is jelent drága csapatom.
-Hát akkor kezdődjön a harc! -mondta hangosan Wooyoung, majd mindenki egy valakivel leállt.Míg én Wooval voltam elfoglalva addig Jihyo oda settenkedett Yoongit kiszabadítani kevés sikerrel. Győzelemre álltunk, de aztán jött a gond. Sikerült kiszabadítani Yoongit, de hárman álltak előttük fegyverrel... Namjoon, Jin és Hoseok. RM pont lőtt én pedig, hogy megvédjem őket be ugrottam eléjük. A lövés szerencsére olyan helyen talált el ahol védett a golyóálló mellény... Ja igen, mert az is van rajtunk. Hisz ki az a hülye aki anélkül harcol? Válaszolok... A másik csapat.
Szóval eltalált a golyó, de nekem az meg sem kottyant. Hátra fordulva lábon lőttem. Felkiáltva feküdt el a földön, vérző lábával. Lehet nem kellett volna meg tennem, mert azonnal rám szegezték mind a ketten a fegyverük. Tudtam, ha az egyiküket lelövöm akkor a másik biztos eltalál. Viszont nem volt más választásom, muszáj voltam csökkenteni a létszámuk így egy pillanat alatt lőttem hasba a magasabbik. Ahogy el durrant a fegyver úgy találta el a lábamat a másik. Nem mondom, hogy nem fájt, mert akkor hazudnék, de azért nem haltam bele a fájdalomba.
Nem örülhetett sokáig Hoseok, mert Hanse hátulról leütötte egy serpenyővel, majd felém nyújtotta a kezét. (Csak, hogy legyen benne valami hülyeség XD)
-Köszi köszi. -kapaszkodtam belé és felálltam. Körbenézve nem igen láttam a másik maffiából épségben embert, így oda botorkáltam barátom segítségével Wooyounghoz.
-Szerintem már látjuk ki fog vesztesként távozni innen. -mutattam körbe, ahol tisztán látszódott, hogy nálunk szinte alig van sérülés, de náluk rengeteg van.
-Ezzel még nem végeztünk Chanhyo! Még visszatérek, ne aggódj. -néz rám mérgesen, majd int társainak és elindulnak.
-Várlak vissza titeket a jövőben...Vesztesek! -szóltam utána, mire csak egy 'megöllek' nézéssel díjazott.Hanse segítségével vissza mentem Yoongiékhoz. Már éppen szólaltam volna meg, de nem bírtam tovább és összecsuklott alattam a lában. Segítség kérően rá néztem Yeonjunra ki azonnal értve a célzást oda sietett hozzám és felsegített.
-Segíts bemenni a szobámba, légyszi. -pillantottam rá mosolyogva, majd Jihyo felé fordultam.
-Vigyázz rá. -biccentettem Yoongi felé. Junnal és Hanseval elindultunk befelé.Ők azok akiket le engedek a szobámba és tudnak is róla. Bennük és Hyunjinban bízom meg a legjobban. Azért is kértem az ő segítségüket a lesegítésben. Amint leértünk elfektettek az ágyon, majd lekezelték a lábam. Fájdalmas egy procedúra volt, de kibírtam. Szerencsére nagy a fájdalom küszöböm. Ilyenkor áldom magamat.
Halika! Itt az új rész pontosan 1 hónappal később XD Kicentiztem ^^ Majd lassan hozom a kövit LASSAN! XD
YOU ARE READING
A látszat néha csal | Yoongi f.f | Befejezetlen
FanfictionLEHET, HOGY MÉG FOLYTATOM!! Park ChanHyo egy 24 éves lány. Nagyon ért a számítógépekhez és hackelni is megtanult az idők alatt. A városban több kisebb maffia van, de csak egy van közülük amelyik nagyobb a többinél, senki nem tudja kik alkotják vagy...