[ Chanhyo ]
Mindenki elment lefeküdni én viszont neki láttam a munkámnak.
Kiválasztottam néhány fényképet amit még az éjjel meg szeretnék szerkeszteni. Még hátra volt 4 kép mikor hallottam, hogy jön le valaki a lépcsőn. Yoongi botorkált le sírva.
Szegény biztos megint rosszat álmodott. Oda jött hozzám majd a karjaimba vetette magát. Éreztem ahogy a pólómat átitatja könnye.-Megint rosszat álmodtál?-kérdeztem mire bolintott. Ha nem vagyok vele mikor alszik mindig rosszat álmodik vagy nem tud aludni.
-Mostmár itt vagyok nyugodtan alukáljál.-nyugtattam és öleltem magamhoz.Nem sokkal később el is aludt karjaimban én pedig folytattam a munkám több kevesebb sikerrel ugyanis drága cicustól nem nagyon fértem hozzá a laptopomhoz. Végül sikerült mindet befejeznem és elküldtem nővéremnek, hogy továbbítsa. Az időt megnézve már reggel 6 óra volt szóval gondoltam megcsinálom a reggelit és meg iszok egy bögre kávét ha már megint nem aludtam semmit.
Yoongit óvatosan letettem a kanapéra majd elmentem a konyhába. Csináltam egy nagy adag rántottát és néhány palacsintát drága gyermekemnek mert tudom, hogy imádja. A kávémat iszogatva ültem az asztalnál mikor rezgett a telefonom jelezve, hogy értesítésem jött. A csapatom írt.
☠️ A szöuli tigrisek ☠️
Zelo🔪: Főnök gáz van de nagyon.
Leader💥: Mi a probléma Jun?
Zelo🔪: Hyunjin jelezte, hogy megtaláltak minket és meg akarnak támadni a pumák.
Kris🧤: Azonnal ide kéne gyere szükség van rád.
Leader💥: Rendben akkor megyek helikopterrel minél előbb ott legyek.
Bangchan💣: Rendben akkor elő készítjük a leszálló pályát.
Leader💥: Sietek ahogy csak tudok. Addig Zico a főnök ő mondja mit csináljatok.
Yiren📟: Oké addig mi Heejinnel megcsináljuk a szobád és elő készítjük a fegyvereket.
Mindenkinek lehetnek titkai nekem az, hogy van egy saját maffiám. A főhadiszállás Szöulban van. De a tanulmányaim miatt én Daeguba jöttem. Eddig szerencsére nem volt a többeknél probléma, hogy oda keljen menjek, egészen mostanáig.
A telefont letéve gyorsan felszaladtam a szobámba és a bőröndömet elő kapva gyorsan össze szedtem a legfontosabb cuccaim. Amint minden megvolt szaladtam is le cuccaimmal csak, hogy eszembe jutott Yoongi. Nem hagyhatom itt, viszont magammal meg nem vihetem nehogy baja essen. Az lesz a legjobb ha nem viszem és ha valami probléma lenne fel tud hívni ugyanis beírtam a számom a telefonjába. Mielőtt elindultam volna még adtam a fejére egy puszit.Cipőmet és kabátomat gyorsan felhúztam majd már a cuccommal együtt siettem is a helikopterhez ami pár utcára volt a háztól. A járműbe bepattanva szálltam is fel és indultam el Szöulban.
Halika! Remélem tetszett remélhetőleg nem kell a kövi részre ennyit várni. A szeretet legyen veletek <3 <3
BINABASA MO ANG
A látszat néha csal | Yoongi f.f | Befejezetlen
FanfictionLEHET, HOGY MÉG FOLYTATOM!! Park ChanHyo egy 24 éves lány. Nagyon ért a számítógépekhez és hackelni is megtanult az idők alatt. A városban több kisebb maffia van, de csak egy van közülük amelyik nagyobb a többinél, senki nem tudja kik alkotják vagy...