[ Chanhyo ]
Miután elolvastam a levelet annyit vettem észre, hogy valaki megfogja a vállam. Nagyon megijedtem, de mikor fel néztem egy könnyes szemű Yoongi nézett vissza rám.
-Sa-sajnálom, hogy turkáltam a cuccaid között. És hogy emiatt meg sirattalak.-kezd el sírni mire én lehúztam az ágyra és elkezdtem simogatni a fejét.
-Semmi baj. Csak rossz emlékek jöttek elő bennem.Egy ideig még sírt majd elnyomta az álom. Egy kicsit néztem, már nyugodtságot ábrázoló arcát. Végül betakartam és felmentem a szobámba.
Azon gondolkodtam, hogy tudnék vele jobban kijönni. Majd arra jutottam, hogy belopodzok a szobájába hátha megtudok róla néhány dolgot. És szépen megismerem lépésről lépésre.
De az is eszembe jutott mi lenne ha ide költözne hozzám. Úgy is van szabad hely és akkor tudok rá jobban figyelni és vigyázni.
Úgy gondoltam most fogok átmenni hozzájuk. Ha pedig esetleg találkoznék a többi emberkével akkor valahogy ki magyarázom magam.
---Pár perccel később---
Itt vagyok már a hátsó kertjükben csak be kell mennem. Ami egyszerű lesz, hiszen a hátsó ajtó nyitva szokott lenni.
Gyorsan oda mentem, majd be mentem a lakásba. Felmentem az emeletre és ott egyből Yoongi szabájába indultam. Oda érve szépen körbenéztem ha már mikor bent jártam nem tudtam megtenni.
A szobában a fekete színek domináltak. Viszont a falon egy csomó poszter volt különböző kosár játékosokkal. Találtam egy kis dobozt amire az volt rá írva kutyusra pénz. De alig volt benne pár won. Egy kép is társult egyébként hozzá egy cuki kutyusról.
Egy ideig kutakodtam és találtam néhány dolgot amit biztos szeretne. És amiket szeret vagy éppenséggel szeretett csinálni. Például biztos, hogy szereti a kosárlabdát és csinálta is. Ugyanis találtam egy régi agyon használt és már borzalmas minőségű kosárlabdát. Meg ugye az említett poszterek is erre utalnak.
Néhány cuccot kivettem a szekrényből és a gyógyszereket is amiket megtaláltam az éjjeli szekrényen. Már mentem ki a szobából mikor kinyílt az ajtó és egy fiú jött be. Tudom is ki ő.. Ő az akit Yoongi kerti törpének nevezett, Jimin.
-Te meg ki vagy és mit keresel itt azokkal a cuccokkal?-kérdezte megdöbbenve és mérgesen a fiú. Egyből valamit kerestem kifogásnak.
-Yoongi barátnője vagyok.-hajoltam meg.
-És azokkal mi a terved?-méregetett.
-Yoongi megkért, hogy néhány cuccát hozzam el.
-Értem és honnan ismered Sugát mert, hogy a házból ki nem megy az is biztos.
-Tudod még régebben találkoztam már vele és nemrég össze futottunk.
-Értem, de Yoongi ugye jól van?-kérdezte.
-Igen jól van. De ha megbocsátasz nekem sietnem kell.-mondtam és már szaladtam is ki a szobából egyenesen a hátsó kertbe ahonnan át másztam.Halika! Itt az új rész. Szerintem nem lett olyan hú te jó inkább mondanám szörnyűnek. Na mindegy is próbálok sietni a folytatással. A szeretet legyen veletek <3 <3
ESTÁS LEYENDO
A látszat néha csal | Yoongi f.f | Befejezetlen
FanficLEHET, HOGY MÉG FOLYTATOM!! Park ChanHyo egy 24 éves lány. Nagyon ért a számítógépekhez és hackelni is megtanult az idők alatt. A városban több kisebb maffia van, de csak egy van közülük amelyik nagyobb a többinél, senki nem tudja kik alkotják vagy...