💻Felfordulás💻

228 13 3
                                    

Tegnap Yoongival jót beszélgettünk. Elő jöttek szomorú részek de többségében inkább vicces történetek voltak. Kicsit jobban megismertük egymást is.

Az egyetemnek is vége lett. Még reggel volt a diplomaosztó ami mondjuk eléggé unalmas volt. Hazafelé bementem még az egyik lakberendezési áruházba. Ugyanis fel szeretném újítani a vendég szobát Yoongi számára.

Vettem fekete és menta zöld festéket a fal le festéséhez. Terveim szerint az ágy mögötti falat a világos színnel fogom le festeni a többit pedig a sötétebbel. Vettem még mellette ugyan csak menta zöld ágynemű huzatot és kosár palánkot is hátra a kertbe. Szerencsére a kert egy része le van betonozva szóval azzal nem lesz gond.
Még egy jó pár dolgot vettem ezek mellett és hát egy kész vagyont elköltöttem az áruházban.

Hazaérve nagy hang zavar csapta meg a fülem a konyha felől. Az említett helységhez elindultam. A boltívnek neki támaszkodva néztem ahogy egyre nagyobb káosz keletkezik Yoongi körül. Ahogy néztem palacsintát próbált készíteni nagyon kevés sikerrel. A konyhát liszt borította mindenhol, a földön egy tojás eltörve egy tányérral együtt. Az asztalon a tej ki borítva és ha ez nem elég a polcon egy nem sikerült palacsinta ékeskedett míg a kukában minimum tíz.

Végül a katasztrófális konyhát látva elnevettem magam Yoongi pedig megrémülve nézett rám. Mikor felé vettem az irányt ő csak hátrálva menekült előlem. Mikor a tűzhelyig elértem kikapcsoltam mielőtt felgyulladt volna. Miután kikapcsoltam megint Yoongi felé vettem az irányt. Márcsak pár lépés választott el tőle mikoris megálltam.

-Yoongi gyere ide!-szólítottam a fiút, ki csak nagyon lassan jött közelebb. Végül mikor végre előttem állt fogtam és megöleltem. Belőle meg kitört a sírás.
-Mi a baj?-kérdeztem miközben próbáltam nyugtatni.
-Azt hittem mérges vagy, hogy ekkora rendetlenséget csináltam.
-Azzal te ne is foglalkozz. Majd én rendet teszek és csinálok palacsintát.
-De hát én csináltam ekkora felfordulást, nekem kéne rendet tenni.
-Akkor is majd én rendet teszek. Te addig menj át kerti törpéjékhez. Már azt hiszik valami bajod van.
-Rendben.-egyezett bele majd elkullogott barátaihoz.

Halika! Itt is vagyok. Tudom nem a legjobb de próbálkoztam 😟 A szeretet legyen veletek <3 <3

A látszat néha csal | Yoongi f.f | BefejezetlenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang