💻Megfigyelő furgon🚐💻

112 6 4
                                    

[ Chanhyo ]

Egy kisebb pihenés után óvatosan felkeltem ágyamból. A kapott mankóim segítségével sikeresen eljutottam az asztalomig...
Sajnos muszáj új helyet keresni ahol nyugodtan tölthetjük tovább a napjainkat anélkül, hogy megint megtámadnának. Rengeteg keresgélés után végül találtam egy remek kis helyet.

Minden ott van a közelben így még csak nem is kellene messzire menni. Gyakorló pályánk bár nem lehetne, de az lenne a legkisebb gondunk... Azonnal írtam is a tulajnak, hogy érdekelne az épület.

A választ már nem vártam meg csak elmentem enni, de semmi kedvem nem volt egyedül megtenni. Gyorsan elővettem a telefonom és már nyitottam is meg a megfelelő csoportot, hogy írjak.

Megfigyelő furgon 🚐

Dráma királynő 🥴
Nem megmondtam, hogy ne edd meg @Cukor falat 🥺 nasiját! 😡

Kis ördög 😈
Szerinted én figyelek arra,
hogy mit mondasz? 😂

Cukor falat 🥺
Most ez legyen a
legkisebb bajunk 🙄

Valakinek nincs kedve lejönni hozzám? Nem szeretnék
egyedül enni 🥺

Yoda 👽
Megyek én!

Kis bárány 🐑
Mi az, hogy te mész?
Én is akarok menni.

Drágám 😍
Akkor már én is menni akarok 🙈

Cukor falat 🥺
Gyertek akkor mindannyian 🥰

Kis ördög 😈
Rohanunk 😘

Vidáman tettem le a telefont az asztalra és vártam, hogy megérkezzenek.

[ Yoongi ]

Eléggé ramaty állapotom ellenére a fiúkkal beszélgettem a konyhában. Nem voltunk egyedül, mert néhány számomra idegen éppen veszekedtek. Pontosan min azt én sem tudom, de megette az egyik, Cukor falat nasiját. Jó lenne mondjuk tudni, hogy az ki a franc, de nem az én dolgom..

Egyszer csak elcsendesedtek.. Mindegyikük a saját telefonját bújta, majd egyszerre össze néztek. Egymást lökdösve rohantak ki a konyhából végig a folyosón.

-Szóval Hyung~ Jobban érzed magad, hogy már nem
kínoznak? -Kérdezte, nem éppen tapintatosan, Jimin.
-Igen, jobban érzem magam... -De akkor leszek a legjobban, ha végre Chanhyohoz bújhatok.
-Örülünk, hogy végre újra köztünk vagy. -Mondta Jungkook mire Taehyung egyetértve vele, kezdett el bólogatni.
-Szerintem én elmegyek lefeküdni.. Megtudjátok mutatni, hogy hol tudnék? -Kérdeztem felállva az asztaltól.
-Hát nem.. De Jihyo szerintem tudna segíteni. -Kelt fel Jimin is.

Elmentünk az egyik szobához, majd bekopogva vártuk. Pillanatok alatt nyílt ki az ajtó és találtuk szembe magunkat egy lánnyal, aki kiköpött Chanhyo. Lehet, hogy ikrek... Na mindegy.

-Sziasztok fiúk! Miben segíthetek?
-Yoongi hyung aludni szeretne, de nem tudjuk, hogy hol tudna, mert nálunk már nem férne el.
-Ümmm.. Egy pillanatot kérek.-nézett ránk és visszafordult.

Egy táblához ment és rá írt valami. Fél perc sem telt el, de eltűnt a szöveg. Kicsit várt, majd anélkül, hogy bármit is csinált volna egy újabb felirat díszelgett rajta. Elolvasta és visszajött hozzánk.

-Na megkérdeztem.. Sajnos mivel itt van az egész csapat így nincs több hely a házban. Viszont! Aludhatsz itt bent, ha nem zavar, hogy én is itt tartózkodom. -Mondta mosolyogva.
-Köszönjük Jihyo, hogy segítettél nekünk. -Köszönte meg barátom.
-Ugyan nincs mit.. Gyere Yoongi feküdj le nyugodtan.

Csendben beléptem a szobába és lefeküdtem az ágyba. Tényleg nagyon fáradt voltam, hiszen amíg fogva tartottak addig nem igazán aludtam. Viszont most sem tudok. Hiányzik valami... Nem is valami, hanem inkább Chanhyo.

Ha vele vagyok egyszerűen elszáll minden bajom. Mellett mindig könnyen elalszom és megnyugszom. De most nincs itt velem. Valószínűleg most éppen el kívánt a pokol legmélyebb bugyraiba és nem akar látni.

A gondolatra végig folyt arcomon egy könnycsepp, amit több másik követett.. Sírtam.. Ismét. Sejtéseim szerint Jihyonak is feltűnt, ami be is igazolódott ahogy megéreztem egy kezet a hátamon.

-Minden rendben? -Kérdezte aggódva, mire megráztam fejem.
-Tudok valamiben segíteni esetleg?
-Hyot akarom.. -Szólaltam meg halkan, de a lány így is meghallotta.
-Most nem tud itt lenni.
-Azért, mert utál. Hiszen miattam lőtték meg. -Mondtam zokogva.

Választ nem kaptam és a kezét is elvette hátamról. Ő is magamra akar hagyni.

Akkor még nem tudtam, hogy éppen a nekem legjobb dolgot teszi meg.

Halika! Hát huh... Ne haragudjatok, hogy ilyen ritkán vannak részek, de mire erőt veszek magamon, hogy folytassam.. Hagyjuk is. Van aki még olvassa ezt a könyvet? 🥺 (Kérlek írjon vissza jelzést 😭 Egy darab pont is elég) Mindent megteszek, hogy előbb hozzam a folytatást, de nem ígérek semmit 😔 Legyen szép napotok/éjjeletek! 😘
Csak így csendben megsúgom: Felvettek! 🥳

A látszat néha csal | Yoongi f.f | BefejezetlenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang