6 - Grădina cu trandafiri

199 21 1
                                    

Nu înțeleg ce se întâmplă.... îmi dau seama că femeia din fața mea nu este Kiki... Asta este sigur.... Dar restul...? Totul este ca o ceață în mintea mea...

-Uite... zise ea. Fratele meu nu știe de Kiki....

-Cum să nu știe...?

-Mama a luat-o pe Kiki și tata m-a luat pe mine... și au jurat să nu spună nimănui. Doar că eu și Kiki am aflat și am ales, la fel,  să nu spunem nimănui... Nici măcar lui Dorin, te rog... Nu ne da de gol...

-Doamne....

Briza mării mă face să mă înfior... Alexandra mă privește rușinată și atunci îmi trece un gând negru prin minte.

-Noi doi... sper că nu am... adică sper că nu am intrat în vreun joc aiurea al vostru...

Ea nu spune nimic....

-Alexandra... pentru numele lui Dumnezeu!... te rog... zi-mi că nu am...

-Doar odată... șopti ea.

-Ce??? Cum dracului m-am trezit eu în jocul ăsta??? mă mișc eu nervos de colo colo. V-ați bătut joc de mine...

-Nu... Kiki te iubește ...

-Cum? spun eu șocat.

-Kiki.... s-a îndrăgostit de tine...

-Pe bune...? Mă credeți prost? Idiot? îi strig eu în față.

-Nu... Mike...

-Lasă-mă...

Mă frec la ceafă nervos și simt că vreau să urlu ... cât mă țin plămânii ... Din nou... din nou am fost fraierit de o femeie. Parcă sunt blestemat...

-De ce? întreb eu.

-Ce?

-De ce m-a părăsit dacă zici că mă iubește....?

-Nu știu... Mi-a spus că nu se simte în stare să facă asta, să se mute cu tine...

-Doamne, doar nu i-am cerut să se mărite cu mine.... I-am propus doar să vedem o perioadă.... Dă-o încolo de treabă!

-Mike, îmi pare rău dar nici ea nu s-a așteptat la asta, la iubire... Nici măcar nu a sperat ca tu să o placi...

Oftez...

-Ea... cum mai e? Ce face? întreb eu după o pauză.

Mi-e dor de ea, azi mi-am dat seama, când am văzut-o pe Alex...

-E... bine... Încearcă să fie bine... Cred că îi este dor de tine, pentru că de câte ori vorbim la telefon sau ne vedem, este abătută... Se pierde cu privirea, undeva...

Pufăi... Aș vrea să cred că este adevărat, dar... cum să fac asta? Cum să mai cred în cineva? Cum să mai cred...în femei?

-Mike... știi, ea vrea să se opereze ... a auzit de nu știu ce operație la o clinică din Austria. A spus că vrea să vadă din nou...

O privesc pe Alex uimit.

-De ce acum?

-Cred că din cauza ta....

-Alexandra.... cum a orbit Kiki? Nimeni nu mi-a spus iar când am întrebat-o, s-a întristat brusc.... Te rog... spune-mi tu...

-Uhmmm...

-Alex, te rog... îi spun prinzându-i mâinile în ale mele.

Ea se retrase rușinată... eu îmi dau seama că o oarecare putere asupra ei. Este oare posibil să ... Chiar ea a zis că am făcut-o odată... dar eu de ce nu îmi amintesc? Trebuie să fi fost diferit, trebuie să fi simțit că ceva nu este în regulă...

Moștenirea lui Andrei - Epilogul gardianuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum