Chris râde slab aruncând cu o pernă în Aleksi, ratând lamentabil. Blondinul iese din cameră refugiându-se pe balcon pentru a fuma cu Andreea.
– N-am terminat cu tine, blondi, strigă brunetul amuzat, așezându-se pe canapea lângă Michael.
Mika se încruntă, hotărându-se să se răzbune pentru modul cum cei trei îi acaparase camera, desigur, ținta lui nu era Andreea, având în vedere că ea era singura care chiar fusese invitată. Blondinul își trece o mână prin păr finisându-și ideea în minte, după care ridică din sprâncene amuzat, uitându-se la Chris cât putea de subtil.
– Voi știți că Alek este șaten, nu?pufni el amuzat, făcându-l pe Chris să își arcuiască o sprânceană.
– Cred că este blond, Mike, râse Chris nonșalant.
– Este fratele meu, spuse Michael dându-și ochii peste cap. Cred că știu ce culoare este părul lui, tata era șaten, mama blondă. Alek seamănă cu tata.Bruentul se încruntă confuz, habar nu avea de ce această afirmație îl denraja atât de tare, dar porecla de "blondi" nu ar mai fi avut sens dacă Aleksi era șaten. Își scutură capul, începând să se prindă că Michael se juca cu mintea lui.
– Se vopsește, îi tăie blondinul șirul gândurilor, înainte să poată să-i combată spusele.
– Pe cât punem pariu că e blond? spuse Chris, începând să îl ia în serios pe Mika.După ce negociară o sumă convenabilă, cei doi se mai contraziseră puțin, Chris încercând să se convingă pe el însuși că avea dreptate, chiar dacă calmul lui Michael îl făcea să se îndoiască. Andreea și Aleksi reveniră de pe balcon, oprindu-se pentru a încerca să înțeleagă ce se întâmpla.
– Pun ceva la cale, eu am șters-o, mormăi Alek, dar nu apucă bine să termine propoziția că brunetul sări de pe canapea.
– Blondi, hai cu mine, spuse el, accentuând porecla, pentru a îi face în ciudă lui Michael.Andreea se așeză lângă Michael încă procesând, uitându-se pieziș cum Aleksi este tras din cameră de Chris. Fata se uită la Michael, ce zâmbea mândru de el însuși.
– Ce ai făcut? spuse Andreea ridicându-și o sprânceană, amuzată de surâsul blondinului.
– Nu degeaba l-am lăsat pe Noah să îmi vorbească despre psihologie, râse Michael. Să zicem doar că am scăpat de musafiri nepoftiți.
– Nu poți să îmi spui asta fără să îmi dai detalii, Mike, mormăi Andreea râzând ușor.
– L-am convins pe Chris că Aleksi este șaten, sau brunet, nu mai țin minte, în orice caz, cred că mă descurc la dezbateri.Andreea îl ciufuli pe băiat, dându-și ochii peste cap când acesta se încruntă încercând să își aranjeze părul la loc.
– Asta tot nu explică plecarea lor.
– Aici este partea cea mai bună, spuse Michael senin.
– Anume? spuse ea întinzându-se pentru a sta cu capul pe umărul lui Michael.
– Răspunsul se află între picioare, râse Michael, făcând-o pe Andreea să rămână cu gura ușor întredeschisă.
– Ebner Michael, tocmai ai făcut o glumă obscenă sau l-ai păcălit pe idiotul de Tonks să îi dea pantalonii jos lui frate-tău? izbucni bruneta încercând să păstreze un ton serios, întreruptă de râsetele lui Michael.
– Cred că a făcut-o de bună voie, eu doar i-am sugerat-o.
– Drace, Mika, îl vinzi așa pe dragul tău frate? surâse Andreea, zâmbetul pierdindu-i un moment când prin liniștea din casă se distinse un geamăt vag.
Michael și Andreea rămăsese tăcuți câteva momente, uitându-se unul la altul mirați, apoi pufniră în râs amândoi.
– Nu mai contează, nu cred că nu îl deranjează, râse bruneta.[meanwhile:]
Peste aproximativ un sfert de oră Chris intră înapoi în cameră, zâmbindu-i larg lui Michael. Atât Andreea cât si Mika încercară să se poarte normal, de parcă nimic nu se întâmplase, sau mai bine zis auzise.
– Îmi aștept bani, Mike, spuse Chris făcându-i cu ochiul băiatului, care își dătu ochii peste cap amuzat.