2. BÖLÜM : YOĞUN BAKIM

298 142 745
                                    


Merhaba arkadaşlar.

Bana destek olan herkese teşekkür ederim. Umarım bu bölümü beğenirsiniz.

İnstagram hesabımı takip edebilirsiniz @iam.black_moon

Karakterlerin fan hesapları

@_araz.asr_
@_gece_soydan
@_poyraz_erden

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum😊

Keyifli okumalar 💙

*******************

Tekrar çığlık attım ve tekrar. Bayılana kadar çığlık attım, ağladım. Bir zaman sonra dayanamadım ve yere yığıldım. Ağzımdan çıkan tek cümle onun adı olmuştu.

- " Asır, lütfen bırakma beni. "

Sonrası karanlık...

Gözlerim kapandı. Sesler duymaya başladım. Kafamın içinde fısıltılar  vardı. Sürekli o sesi duyuyordum.

" BAŞARISIZ ...BAŞARISIZ...BAŞARISIZ"

Kafamın içinde sürekli yankılanıp duruyordu. Başarısız olduğumu söylüyordu. Hemen ardından büyük bir gürültü kopuyordu. Patlama sesi duyuyordum, ardından çığlık sesleri...

Başa sarıyordu ve tekrar o sesi duyuyordum.

BAŞARISIZ... Hemen ardından çığlık sesleri, kalp cihazı sesleri, tenime saplanan iğne, patlama, uçurum, çığlık sesleri, tekrar ve tekrar.

" Başarısızsın Gece, sen başarısızsın...." Sonra tekrar ve tekrar çığlık... Kalbimin durduğunu anlatan o tiz ses.

Sonra adam tekrar konuşmaya başladı

" Başarısızsın Gece, ölmelisin. Sen ölmelisin,ölsceksin Gece, öleceksin...öleceksin....."

Bir anda elinde iğne ile bana yaklaşmaya başladı. Tam boynuma saplayacaktı ki o anda sesimin çıktığı en yüksek tonda çığlık atmaya başladım.

*****************

Yazarın anlatımıyla:

Genç adam hastane odasında derin düşünceler eşliğinde dışarıyı seyrederken bir şey duymasıyla hızla arkasına döndü. Gece ölüyordu. Kalbi durmuştu. Cihaz düz çizgi halinde ilerliyordu. Hemen kapıya koşup doktor   çağırmaya başladı.

– " Doktor! Doktor yok mu biri buraya baksın hemen. Yardım edin lütfen Gece ölüyo, yardım edin. "

Adam neredeyse hastaneyi inletecek şekilde bağırırken o sırada doktor ve hemşireler geldi. Apar topar içeriye girdiler ve müdahale etmeye başladılar.

Doktor Gece'nin göz bebeklerini kontrol ettikten sonra hemen arkasındaki hemşireye seslendi.

– " Şok cihazını hazırlayın hemen, acele edin. "

Genç kızın vücudundaki kabloları hızlı bir şekilde çıkartım şok cihazını kalbinin biraz üstüne bastırıp çekti. Tekrar ve tekrar denediler. Defalarca denemelerine rağmen sonuç alamayınca doktor geri çekildi ve cihazı hemşireye verdi. Tam makineyi kapatıcakken bir şey oldu.

Genç kız aniden yataktan doğruldu ve bir anda neredeyse boğazını yırtıcak derecede çığlık atarak uyandı. Burnundan kanlar akıyordu. Genç kız çığlık atmayı bırakıp bir anda simsiyah bir sıvı kusmaya başladı.

Bu da neyin nesiydi böyle? Herkes şok olmuş gözlerle Gece' ye bakarken doktor hemen müdahale etmeye başladı. Hemşirelere onu yatağa yatırmalarını istedi.

Hemşireler onu zorla yatağa yatırırken doktor, genç kızın kustuğu siyah sıvıyı inceliyordu. Hemen ardından burnuna tampon yapıldı ve sakinleştirici iğne yaptılar.

Doktor göz bebeklerini kontrol ettikten sonra nabzına baktı. Kapl atış hızını da kontrol ettikten sonra kolundan tahlil için kan aldı ve arkasında onu korkuyla izleyen genç adama döndü.

– " Bu bir mucize, bu nasıl olur. Bu bu şaka gibi. Uyandı, koskoca bir yılın ardından uyandı. "

Doktor Gece'ye hayretler içerisinde bakıyordu. Bu nasıl olurdu? Tam bir yıldır komadaydı ve bilinçaltında her ne görüyorsa onun kalbinin durmasına yetiyordu. Kim bilir kaç kez kalbi durmuştu ama Gece pes etmiyordu ve tekrar hayata tutunmayı başarıyordu.

Peki bu sıvı da neyin nesiydi. Bilinçaltında ne oluyordu onu öldürecek kadar. Travma geçiriyor olmalıydı.

Doktor yanındaki hemşirelere elindeki test için aldığı bir tüp kanı verdikten sonra bazı testler yapmaları için gönderdi.

Tekrar genç adama dönerek konuşmaya başladı.

– " Siz de bunun bir mucize olduğunu düşünüyor olmalısınız. "

– " Onu ne halde bulduğumu görmek bile istemezsiniz. Yüzü tanınmayacak hale gelmişti ve vücudunda yanıklar vardı. Çok kan kaybetmişti, nabzı çok yavaştı. Solunum yolu kapanmıştı  ve nefes alamıyordu. "

Adam bunları anlatırken sanki tekrar o güne dönmüş olucak ki yüzündeki bütün damarlar seğirmeye başlamıştı. Doktorun kurduğu cümleler kanını donduracak cinstendi. Tekrar ona bakmaya başladı.

– " O gün olay yerinde ona ilk yardım yapmasaydınız muhtemelen bu hastaneye cesedi gelirdi. İnanın bana siz olmasaydınız onu kaybetmiştik. İlk yardım yapmayı nereden öğrendiniz ? "

– " Askeri eğitim aldığım zaman ilk yardım yapmayı da öğrenmiştim. "

– " Anlıyorum. Hasta tekrar uyanırsa bize haber verin. Bazı testler için tekrar gelicem. Geçmiş olsun. "

Doktor odadan çıktıktan sonra adam tekli koltuğa oturdu ve olanları düşünmeye başladı. Araba nasıl patlamıştı. Kim neden yapmıştı. Bunları düşünürken uykusuzluktan yorgun düşen bedeni daha fazla dayanamadı ve gözleri kapandı. Derin ve düşünceli bir uykuya daldı.

  *******************

" Asır, bırakma beni. Asır lütfen bırakma beni. Asır! Asır ölemezsin Asır bana bunu yapamazsın lütfen Asır bırakma beni. "

Adam duyduğu seslerle gözlerini açtı ve uykusunda sayıklıyan Gece'ye bakmaya başladı. Asır'ın adını sayıklıyordu. Genç kız bir anda Asır diye bağırarak sıçramıştı. Yarı uykulu gözlerle etrafına bakmaya başladı ve genç adamı görmesiyle onu inceledi. Sonra konuşabilecek gücü kendinde bulunca adama seslendi.

– " Siz kimsiniz? Nerdeyim ben? Burası neresi? Asır nerde? "

Genç kız sorularını ardı arkasına sıralarken adam oturduğu yerden kalktı ve Gece'nin yanına yaklaştı. Sonra konuşmaya başladı.

– " Merhaba Gece, şu anda hastanedeyiz, bir kaza geçirdin ve tam bir yıldır komadaydın ama artık uyandın ve gayet iyisin.

Genç kız anlamayan gözlerle adama bakıyordu. Ne kazası, ne koması. Gerçekten bir yıldır komada mıydı?
Adama bakıp tekrar konuşmaya başladı.

– " Peki siz kimsiniz? "

– " Ben Asır'ın babasıyım "

Bölüm sonuuuu. Umarım beğenmiştirsiniz.

Sizce Asır nerde?

Ona ne oldu?

Gece'nin kafasındaki sesler  de ne?

BAŞARISIZ ( BEKLEMEDE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin