5. BÖLÜM : İŞARET

95 75 63
                                    


Merhabaaaaa

Umarım beğenirsiniz 🙏

Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın. Düşünceleriniz benim için çok değerli. Yorum yapmazsanızda lütfen oy vermeden geçmeyin.🤗

#Herkitapbirşansıhakeder

Vermezseniz de canınız sağolsun🥺

Alıntılar için instagram adresim
@iam.black_moon

Keyifli okumalar 💙

***************************

Poyraz duydukları ile gerilmişti. Yüzü çok düşünceli bir hâl aldı. Sanki kafasında bir şeyleri oturtmaya çalışıyordu.

Aklıma gelen şeyle tekrar konuşmaya başladım

– " Ha bir de ailesini öldürdüğümden bahsediyor. "

En son söylediğim cümle Hakan amcanın kaşlarının çatılmasına neden oldu. Sanki aklına kötü bir şey gelmiş gibi bir hali vardı. Kötü bir şey.

Hakan amca boğazını temizleyerek ciddi yüz ifadesiyle bana döndü ve konuşmaya başladı.

– " Kimin ailesini öldürdün, hatırlıyor musun Gece? Bunu neden yaptığını, bunu sana söyleyen kişiyi hatırlıyor musun? "

Ben birini mi öldürmüştüm? Bu yaptığım yanlış bir şey değil miydi? Sorduğu soruyla biraz düşündüm. Geçmişi hatırlamaya çalıştım ama olmadı. Hiçbir şey hatırlayamadım.

– " Hayır, hiçbirşey hatırlamıyorum. Eğer gerçekten birini öldürdüysem bu suç değil mi? "

– " Hayır Gece, suç değil. Bizim mesleğimizde böyle şeyler normaldir. Eğer zor durumda kalırsan öldürürsün. Ya ölürsün ya öldürürsün. "

– " Anladım. Bu öldürdüğüm insanlar kim bilmiyorum. Bildiğim tek bir şey var o da bana bunu söyleyen kişinin benden intikam alacağı. Yaşadığımı öğrenirse beni öldürmeye gelecektir. "

– " Gece haklı. Onu Asır bulunana ve bu olay çözülene kadar saklamamız gerekicek. Onu kayıtlara öldü olarak geçirmemiz gerekiyor. "

Bunu söyleyen Poyrazdı. Tamam ama ölü olarak bilinmem bir şeyi değiştirmeyecek. Beni her hâlukârda tanıyacak zaten.

– " Beni tanıyorsa ölü olmam neyi değiştirecek? Beni gördüğü anda öldürmek isteyecektir zaten. "

Poyraz bu dediklerim karşısında alayla sırıttı ve konuşmaya başladı.

– " Seni öldü olarak göstermeyeceğiz. Seni gerçekten öldüreceğiz. "

Yüzüne anlamaz ifadeyle baktığımızda durumu fark etmiş olmalı ki anlatmaya devam etti.

– " Senin öldüğüne inandırabilmemiz için kanıt gerekicek. Sağlam delillere ihtiyacımız var. Seni morga yerleştireceğiz Gece. "

Söylediği şeylere inanamayarak hızla ayağa kalktım. Hakan amcanın, Poyrazın haklı olduğunu düşünmüş bir hali vardı. Kolumdan tutup tekrar oturttu.

– " Poyraz haklı Gece. Öncelilke hastaneye gidip doktoru ayarlamamız  ve öldüğüne dair rapor hazırlamamız gerekiyor. Eğer bu düşmanın senin kazadan sonraki durumunu yakından takip ediyorsa raporlara da bir şekilde ulaşır. Doğruluğunu test etmek için morga gelip tanık olmak isteyecektir. "

– " Ve bu yüzden de  geçici bir süreliğine morgda olmam gerekicek. " dedim Hakan amcanın sözünü keserek

Beni başıyla onayladı ama bir sorunumuz daha olduğunu belli eden bir yüz ifadesi takındı.

BAŞARISIZ ( BEKLEMEDE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin