Merhabaaa, öncelikle kitabımın her bir bölümünü ilgiyle okuyan çok değerli okurlarımdan özür diliyorum bölümü bu kadar geç yazdığım için
Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın 🙏💙
Yeni bölüm alıntıları için instagram hesabımı takip edebilirsiniz @iam.black_moon
Umarım beğenirsiniz
Keyifli okumalar
**************************
– " Plan ne peki? "
Diye sordum en sonunda dayanamayarak. Poyraz'ın kıskançlıklarından! daha önemli bir sorunumuz vardı ne de olsa.
– " Planı sonra anlatırım. Ondan önce yapmamız gereken tek bir şey kaldı. "
– " Tek bir şey mi? Hafızamın yerine gelmesi dışında ne kalmış olabilir ki? "
– " Morg. Unuttun mu Gece, sen bir ölüsün. "
Tabi ya, bu benim aklımdan tamamen çıkmıştı. Beni öldürmek isteyen bir düşmanım vardı ve bu benim aklımdan çıkmıştı. Düşüncelerimden sıyrılıp Hakan amcaya baktım.
– " Nasıl yapıcaz peki? "
– " Daha önce de dediğim gibi bir yolu var ama tehlikeli. Bir daha uyanamayabilirsin. Kalbin tamamen durur ve ölürsün Gece."
– " Bu da demektir ki başarılı olma ihtimalimiz de var? " Dedim soru soran tavırla.
– " Evet, böyle bir ihtimalimiz de var. Daha önce birinin üzerinde denemiştik. Olaylar istediğimiz gibi gelişti ama bu her zaman başarılı olacağımız anlamına gelmiyo. Gözünü korkutmak istemem, sadece olabilecek durumları söylüyorum. İznin olmadan bu iş olmaz bunu biliyorsun değil mi? "
– " Evet, biliyorum ve korkmuyorum. Ne olucaksa olsun artık. "
– " Emin misin? "
– " Başka seçeneğimiz var mı? "
– " Pekâlâ öyleyse yapalım şu işi. "
Arkamı dönüp çıkışa ilerlemek için bir adım attım. Aklıma gelen soruyla bir an duraksadım. Ne kadar mantıklı bilmiyorum ama Hakan amcaya sormam gerekekli olduğunu düşünüp tekrar ona döndüm.
– " Peki bu ilacı nasıl alıcam, ağız yoluyla mı?
– " Hayır, boynundaki damara enjekte edicez. Kana karışması ve hızlı sonuç alabilmemiz için bu yol daha etkili. "
Duyduklarım karşısında elim reflex olarak boynuma gitti. Aklıma her gece rüyamdan çığlık atarak uyanmadan önce boynuma saplanan iğne geldi. Düşüncesi bile tüylerimi diken diken etmişti. Korkuyla bir adım geriledim.
Tedirginliğimi anlamış olacak ki "bana güven" dercesine baktı. Bir sorun olmayacağını söyler gibi.
Ona gözüm kapalı güvenebilirdim. Bana zarar vermek isteseydi çoktan verirdi.
Biraz rahatladığımı görünce Poyraz'a döndü ve çıkış kapısını göstererek konuşmaya başladı.
– " Pekâlâ bir sorun yoksa planın detaylarını yukarıda konuşalım. Sonra işe koyuluruz. "
Poyraz çıkışa doğru ilerledi. Hakan amca bu sefer bana dönünce başımla onay verip çıkış kapısına yönelecektim, taki o sıcak sıvıyı hissedene kadar.
Elimi burnuma götürdüm. Sıcak kan elime bulaşırken başımın döndüğünü hissettim. Hakan amcanın arkamdan seslendiğini duysam bile tepki veremedim. Yer ayaklarımın altında deprem misali sallanmaya başlamıştı. Kulaklarım uğuldamaya, gözlerim kararmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARISIZ ( BEKLEMEDE )
ActionGözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Daha fazla dayanamıyordum. Vücudumda hissettiğim acılar katlanılamaz derecede artarken ölümümün yakın olduğunu hissettim. Her şey bitmişti. Artık yaşamam için bir sebep yoktu. Tam gözlerimi kapatıp bu iğrenç hayata...