Herkese merhaba 😊
Okumaya başlamadan önce sol alt köşedeki yıldızı parlatırmısınız 🙏
Keyifli okumalar
⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓
- " Patron...
- " Söyle "
Adam patronunun vereceği tepkiden korktuğu için kekeledi.
- " G- Gece Soydan öldü. "
Genç adam, oturduğu yerden hızla ayağa kalktı.
- " Ne diyorsun lan sen. Ne saçmalıyorsun. Canına mı susadın lan?"
Diye öfkeyle bağırdı karşısındaki adama.
Ardından kadın araya girdi.
- " Paul duydun işte. Gece öldü. O artık yok. Başarısızdı ve öldü. Bak bu da kanıtı. "
Kadın telefonundan Gece'nin cansız bedenine ait fotoğrafları adama gösterdi.
Paul, kadının elinden telefonunu sertçe çekti ve fotoğrafı incelemeye başladı. Gördüklerine inanamıyordu. Gece'nin öldüğüne inanamıyordu. Sinirle telefonu duvara fırlatıp parçalarına ayırdı.
- " Hayır! Hayır o ölmedi, ölemez. Anladınızmı beni, ölemez. Allah kahretsin. "
Paul, masayı hızla devirdi. Sandalyeleri duvara fırlatmaya başladı. Odadakiler onun bu hâlinden korkup odayı sessizce terkettiler.
Paul'un âdeta öfkeden gözü dönmüştü. Sevdiği kadın ölmüştü.
Bütün bunlar o adamın suçuydu. Yıllar önce sevdiği kadını ondan uzaklaştırmıştı ve olaylar bu raddeye gelmişti.
Sinirle karşısında elleri tele bağlı, vücudu yarayla kaplı olan adama baktı ve hızla ona doğru yaklaştı.
- " Hepsi senin yüzünden! Allah kahretsin hepsi senin yüzünden. O öldü. Senin yüzünden öldü. Senin. "
- " Sen Asır Araz. Sen Gece'yi öldürdün."
Bir anda Asır'ın arkasındaki tele büyük bir şiddetle vurmaya başladı. Hıncını tellerden çıkarıyordu.
Bir kaç saniye sonra sustu ve elleri telden tutunarak öylece beklemeye başladı.
Bu sessizliği bozan Paul'un kahkahaları oldu. Asır ona neden güldüğünü sorar gibi bakmaya başladı. Karşısındaki adamın şizofreni olduğuna artık tam olarak emindi.
Paul'un kahkahası şiddetini arttırdı. O kadar çok gülüyordu ki her an gülmekten bayılabilirdi.
Sonra bir anda gülmeyi kesti ve ciddi bir surat ifadesiyle Asır'ın gözlerinin içine bakmaya başladı. Alayla konuştu
- " Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? Ah Hakan Araz... Yaşlanmışsın. Bu numaraların artık çok eskidi. Adamlarımı kandırabilirsin ama beni asla. "
Tekrar güldü.
- " Nasıl? Performansımı beğendin mi? İyi oynadım değil mi? Bence bir ödülü hak ettim. Aa pardon o şeref sana ait. "
Asır'ın kaşları iyice çatıldı. Neyi kastettiğini zerre anlamıyordu.
Paul ellerini telden çekti ve bir iki adım geriledi. Artık Asır'ın yüzünü daha net görüyordu.
- " Neydi o? Nasıl yapıyordun? "
Paul arkasına dönüp elini çenesine koyarak düşünüyormuş gibi yaptı. Ardından aklına gelmiş gibi yaparak büyük bir heyecanla Asır'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARISIZ ( BEKLEMEDE )
ActionGözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Daha fazla dayanamıyordum. Vücudumda hissettiğim acılar katlanılamaz derecede artarken ölümümün yakın olduğunu hissettim. Her şey bitmişti. Artık yaşamam için bir sebep yoktu. Tam gözlerimi kapatıp bu iğrenç hayata...