8. BÖLÜM : MORG

106 67 61
                                    

Herkese merhaba, nasılsınız bakalım?
Bu bölümden itibaren asıl olaylar başlayacak ve ben çok heyecanlıyım.

Kafamın içinde o kadar efsane senaryolar var ki... sadece bunları kaleme dökmek, istediğim, aradığım kelimeleri bulmak zor.

Umarım kitap sıkıcı veya sıradan gelmiyordur 🙏

Oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum 🤗

Yeni bölüm alıntıları, karakterler için hazırladığım video ve postları görmek için instagram hesabımı takip edebilirsiniz @iam.black_moon

Bu arada tik tok hesabı açtım videoları orada paylaşıyorum @iam.black_moon kullanıcı adım

Karakter fan hesapları
@gece.soydan
@asr.arazz
@poyraz_erdenn
@iam.hakan_araz

Keyifli okumalar dilerim 💙

***********************




- " Yani beni ve diğer tabuttaki bedeni yer değiştireceksiniz. Benim yerime onu gömecekler. " Dedim Hakan amcanın lafına kaldığı yerden devam ederek.

- " Aynen öyle olacak. Arabayı süren kişi de bizden birisi. Seni işin sonunda bir depoya getirecek. Sana bir ilaç ve panzehir verip uyanmanı sağlayacağız. Tabi bütün bunlar olurken de herhangi bir aksi duruma karşı Poyraz sizi takip ediyor olacak. Ben akraban olarak senin yerine koyacağımız ölünün mezarında kalacağım dikkat çekmemek için. Sonrasında depoda buluşacağız. "

- " Planı sevdim, gayet güzel. Bir sorun çıkmayacağına emin olabilirsiniz. " dedi Poyraz laptopunun başından kalkarken.

- " Peki uygulamaya ne zaman başlıyoruz? " dedim tekrar Hakan amcaya dönerek

- " Yarın. "

***************

Plânı yarın uygulamaya koyacaktık. Düşmanımın kim olduğunu öğrenecektim. Belki de Asır'ın nerede olduğunu. Belki Asır ellerindeydi ve bana karşı koz olarak kullanıyorlardı...

- " Ben odamdayım, bir sorun olursa haber verirsiniz. "

Düşüncelerimden Poyrazın sesi sayesinde çıkabilmiştim. Boğazımda bir yumru oluştu ve nefes almam zorlaştı. Böyle bir ihtimalin olması bile korkunç bir şeydi. Etrafımdaki insanların, sevdiklerimin benim yüzümden zarar görmesi...

- " Başka bir şey yoksa müsadenizi istiyorum, bugün çok zor bir gün oldu benim için. İzninizle erkenden yatmak istiyorum. "

- " Müsade senindir kızım, yatabilirsin. "

Ayağa kalkıp arkamı döndüm. Tam bir adım atacağım sırada Hakan amcanın cümlesi olduğum yerde duraklamama neden oldu.

- " Ama önce o üzerindekileri bırak. "

Hayır hayır lütfen düşündüğüm şey olmasın.

Yavaş hareketlerle tekrar onlara döndüm. Poyraz kapıdan çıkacağı anda Hakan amcanın dedikleriyle kalakalmıştı ve şaşkın gözlerle bize bakıyordu. Hakan amca sanki yılların tecrübesi ifadesiyle doğrudan bana bakıyordu. Sanki bilipte bilmemezliğe veriyordu.

- " N neyi çıkarayım Hakan amca? "

Anlamamazlığa vurdum. Allah'ım ne olur düşündüğüm şey olmasın.

Hakan amca yerinden kalkarak yanıma doğru geldi ve tam karşımda durdu. Bir adım geriledim, bir adım yaklaştı. Elini kaldırıp kıyafetime uzandı. İşte şimdi hapı yutmuştum.

Ceketimin iç kısmına uzandı.

- " Bir adet testereli bıçak. Etkileyici. "

Bıçağı masanın üzerine bırakıp tekrar bana döndü. İşlediği suç yüzünden annesinden azar işiten çocuk gibi hissediyordum kendimi.

BAŞARISIZ ( BEKLEMEDE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin