←Duyuru→

982 137 19
                                    


Bu bir yeni bölüm değil.Sizlere kısaca bir durumdan bahsetmek istiyorum.Açıkcası kısaca diyen başlayan hangi konuşmalar kısa oldu ki .Neyse konumuza gelirsek evet Eylül benim ilk hikayem,ben bu hikayeyi yazmayı düşündüğüm anda hiçbir şeyi umursamadan ,dedim ki "bu benim hikayem ise ben bunu başarılı bir şekilde yazacağım."

Eylül'ü yazarken kendimi onun yerine koyarak yazabiliyorsam ve hikayede geçen olayları hissederek dile getirebiliyorsam,demek ki ilk deneyimimde başarısîz sayılmam.Son günlerde hikayeme baştan sona göz gezdirdim de tanıtım vermeden ilk bölümü yayınlamışım bence tanıtıma gerek yoktu.Çünkü hikayenin özeti zaten yazıyordu hikaye bilgilerinde.İkinci bölümüm biraz kısa olmuş ,diğer bölümlerime de betimlemelerle giriş yapmışım.Bunun bir sorun olduğunu düşünmüyorum aksine betimlemelerimin hikayeyi daha güzel hale getirdiğini düşünüyorum.

Son olarak da tüm bölümlerimi en heyecanlı durumlarda kesmişim.Açıkcası bu durumdan sizler hoşlanıyor musunuz ben bunu öğrenmek istiyorum.Hikayeyi okuduktan sonra lütfen hikayemi eleştirin.Bana göre yazdığım durumlar hoş gelebilir fakat okuyucunun hoşuna gitmeyebilir.Bu şekilde eleştirilere açığım sizler ne istediğinizi söylerseniz bende hikayemi elimden geldiğince sizlerinde hoşuna gidebileceği şekilde yazarım.

İlginiz için şimdiden herkese teşekkür ederim.Yeni bölüm en kısa zamanda sizlerle buluşacak.

EYLÜL&İntikam UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin