🌷7🌷

24 19 0
                                    

💐💐💐

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

💐💐💐

Nak order apa?”

“Ikut Angah lah” Qasrina membalas. Qayyim mengangguk lalu meninggalkan dua pelajar sekolah di meja yang berdekatan dengan kaunter pembayaran.

“Kak Qas. Nurin rasa Nurin patut baliklah. Segan tau!” Macam mana tak segan kalau 'Laki Miang' tu asyik tengok dia. Malu woii!

“Eh. Mana boleh. Lagipun Akak dah bagitahu kat Uncle Fauzi. So, sokay!” Nurin diam seribu bahasa. Haih kenapalah Qasrina ni pulun suruh dia temankan dia? Dia ni just new junior kat sekolah tu. So apa motive dia berbaik? Nothing! Eh Nurin jer eh rasa centu! Korang jangan macam-macam.

“O-okay..” Nurin pasrah.

“Here is your order.”

“Thanks,Angah!” Qasrina mengambil makanan yang dipesan oleh Qayyim.

Nurin diam membisu. Kekok kot! Makan pun macam nak tak nak jer.

Selepas mereka semua bersantap, (cewahh macam raja pula demo ni ye!) Qasrina mengajak Nurin dan Qayyim pergi ber-window shopping. MasyaAllah dengan baju sekolahnya, haih sabor jer ler!

🥀🥀🥀

Er... Hai, birthday girl!”

“Er..Hai. Awak ni sapa?”

“Erm.. Saya Tengku Qayyim Izzqy Zaim Bin Tengku Jayden. Apa nama awak?”

“Saya Nurin Karmelia Binti Mohd Fauzi, selamat berkenalan” Nurin menghulurkan tangannya dan Qayyim menyambut hulurannya.

Meriah juga majlis hari jadi awak ni..” Qayyim bersuara bagi menghilangkan kekok. Dia melihat Nurin hanya membisu.

“Er saya rasa saya macam kenal awak tau. Rasa macam pernah jumpa. Er, awak ingat tak bila kita pernah jumpa?” Qayyim bersuara lagi. Yes,dia nak lebih mengenali Nurin. Tak tahu kenapa. Hati berkataNehi nehi (Jangan Jangan)’ tapi Jantung berkata ‘Yes Yes (Yes Yes)’

“I don't think—so..”

“Yah maybe dejavu. Or antara tujuh kembar awak.” Qayyim berkata.

‘Wait—sejak bila aku ada kembar. Okay aku tau kita semua ada kembar. And kita tak tau kembar kita.’ Nurin berbicara di dalam hati.
p/s:you know what i mean right? Kalau x tau sila search saya malas nak terang

[OG] •1• ɗєɯƛƨƛ Ɗƛɲ Ʀєmƛʆƛ  (Ԋιαƚυʂ)Where stories live. Discover now