Seoul, Korea
💐💐💐
Bum!
Hempasan pintu yang sangat kuat membuatkan Adly separa bangun daripada tidur, dia berpaling dan membuka matanya sedikit untuk melihat wajah siapa yang tidak otak menolak pintunya kuat sehingga hendak tercabut. Sudah melihat wajah itu terus sahaja Adly menaikkan selimut menutupi keseluruhan badannya dan kembali tidur.
Airiel yang melihat Adly masih sama seperti tadi terus dia membuat keputusan menarik selimut itu kasar dan bertindak menjerit di tepi telinga Adly apabila Adly menarik selimutnya kembali.
“Rayyan Yaqin Adly Nasr Shah'Fi bangun!!!”
“Aku ngantok lagi lah,jangan kacau Aku nak tidur...Dah sana” Adly menolak tubuh Airiel kasar, Airiel merengus perlahan. Tiba-tiba Airiel mendapat satu idea, Airiel masuk ke dalam bilik air. Tak sampai 1 minit Airiel keluar bersama satu baldi air penuh di tangan kanannya, dengan selambanya Airiel mencurahkan air itu di muka Adly dengan laju, Adly yang merasakan ada air menitik di mukanya, terus terbangun dari lenanya. Dia memandang tajam ke arah Airiel dengan selamba terus sahaja ke arah bilik air dan meletakkan baldi itu di dalam bilik air kembali. Airiel menoleh seketika ke arah Adly sambil berkata sesuatu.
“Wei..Adly asal baju ngan muka kau basah, mandi hujan ker? Hahaha! Bye Adly” gelak Aireil sambil melambai ke arah Adly dan bergerak keluar bilik dan menutup pintu dengan kuat sekali.
“Heihh” Adly melangkah turun dari katil dan menuju ke arah bilik air bersama tuala di bahu.
🥀🥀🥀
“Abang Aireil oo Abang Aireil” Jerit Safiy melilaukan pandangannya ke kiri dan ke kanan mencari Aireil.
“Fiy? Nape cari Riel?” tanya Adly berpeluk tubuh di dinding berhadapan Safiy.
“Oh nak suruh Abang Riel teman Fiy beli barang. Nampak Abang Riel tak?” tanya Safiy kepada Adly. Safiy melihat baju yang dipakai oleh Adly kelainan sedikit mungkin nak keluar kot? 'Kalau macam ni keluar ngan Abang Ad la'
“Abang nak keluar ker? Nak ikut boleh?” Adly memandang wajah Safiy yang dibuat-buat comel, Adly mengeluh kecil, lama-lama dia tewas dan mengangguk kecil.
“Abang kasi 5 minit jer, lambat Abang tinggal. Cau” kata Adly dan meninggalkan Safiy di situ, sempat dia mengambil kunci kereta Porsche GT4 miliknya.
Hanya 3 minit sahaja yang diambil oleh Safiy untuk bersiap-siap, Safiy menelik tubuhnya yang hanya memakai baju t-shirt hitam di dalam dan di luar pulak baju hoodie kesanyangannya yang berwarna putih bersama seluar jeans hitam. Safiy mengambil jam G-Shock, dompet dan berserta Telefon Samsung Galaxy Z Fold 2. Safiy melangkah ke arah lif. Safiy keluar dari rumah banglo 3 tingkat, sempat Safiy mengunci pintu rumah itu, terus sahaja Safiy melangkah ke arah kereta Porsche GT4 milik Adly dan dengan selamba Safiy memasuki kereta Adly. Safiy menoleh ke arah Adly yang masih tenang di tempat pemandu.
YOU ARE READING
[OG] •1• ɗєɯƛƨƛ Ɗƛɲ Ʀєmƛʆƛ (Ԋιαƚυʂ)
Teen Fiction#1 Dewasa dan Remaja Tengku Qayyim Izzqy Zaim Jayden - Dia dilahirkan kembar tiga, dia seorang lelaki dingin dan sanggup membuat apa sahaja unutk keluarga tercintanya walaupun baru berusia 16 tahun. Dia juga memendamkan perasaan cinta dan sayang kep...