KARA KEDİ
Dün gece Nino ve Lukayla biraz zaman geçirdik eve geç saatde geldiğimiz için hemen uyumuştum. Şimdi ise telefonun sesi ile uyandım gözümü açarak kimin aradığına baktım ve hemen açtım.
M:nasılsın kedicik?
k.k:günaydın iyiyim sen?
M:günaydın mı? Saat kaç biliyormusun?
Hemen duvarda olan saat'e kaydı gözlerim. Saat 14:30 gösteriyordu öğlen olmuştu.
k.k:dün çocuklarla zaman geçirdik. Eve geç gelince hemen
uyudum ve yeni uyanıyorum.
M:bara mi gittiniz?
K.k:evet ama sadece erkeklere özel olana. Kadınlara olana
gitmedim.
M:hmm sevindim. Hadi kalk artık öğlen oldu.
k.k:tamam güzelim seni seviyorum
M:seni seviyorum. Görüşürüz
k.k:görüşürüz
Telefonu yatağa bıraktıktan sonra banyoya gittim. Üzerimdekileri çıkardım güzel bir duş alsam iyi olurdu.
Duştan çıktıktan sonra üzerime temiz kostümümü giyindim. Ardından telefonu alarak Nino'yu aradım.
N:bende tam seni arayacaktım kardeşim.
k.k:bir şey buldunuz mu adamla ilgili.
N:ohooo her şey hazır hatta şöyle bir süprizimizde var ki Mike elimizdek.k:siz harikasınız dakika sonra geliyorum.
Hızla evden çıktım ve arabama atladım. Ladybug ve benim arama kimse giremezdi. Aramıza giren olursa o kişiyi bu hayattan koparmam gerekicektir. Yapıcam da zaten.
Mekana geldim sakince arabadan indim. Bu gün Mike abisinin öldüğü yerde ölücek. Mekana giriş yaptım her zaman olduğu gibi Nino ve Luka ile karşılaştım.
k.k:bu işi bu sefer yalnız halletmek istiyorum. İkinizde kapının dışında duruyorsunuz tamam mı? L&N:tamam.
Odaya girdim aynı abisi gibi buda sandelyeye bağlanmıştı. Ayak seslerimi duyunca başını kaldırarak benim tarafıma bakmaya çalıştı gözü siyah bantla kapalıydı.
Mike:abi bırakın beni Valla bir şey yapmam size. İşime gücüme dönerim.
Küçük bir kahkaha attım. Yanına giderek gözündeki bandı çıkardım o bana korkuyla bakarken ben gözümü onun gözüne dikerek konuştum.
K.k:abinden de korkak çıktın sen. Ben seni cesur sanmıştım. Mike:abi birak beni nol
K.k:BANA ABİ DEME LAN! BEN SENİN ABİN OLMAKTANSA PIŞARDA KI KEPİYE KÖPEĞE ABİLİK YAPARIM. ŞERE*SİZ HERİF BENİ İYİ PİNLE ŞİMDİ!
Bağırarak konuştuğum için iyice sandelyeye sinmişdi. Gözlerini kaçırarak bana bakmaya çalışıyordu.
k.k:benim olana dokunmak aklının ucundan geçmeyecek. Benim olan hariç hiç bir kadına dokunmak aklının ucundan geçmeyecek! Zaten geçemez çünkü birazdan öleceksin! Mike:beni öldürmeyin no k.k:kesme sözümü! Seni öldürerek iyilik yapıcam abin yalnızdır
cehennemde sende git onu yalnız bırakma. Sizin gibi heriflerede
cehennem yakışır zaten!
Bir adım ondan uzaklaştım odanın köşesinde olan masanın üzerinden silahı aldım. Eee abisini de bununla öldürdük şimdi kardeşinde sıra. Silahı hazırladıktan sonra yine onun yanına geldim. Silahın namlusunu ona uzattım vurmadan önce içimde olanları söyledim.
k.k:bu hayatta abin ve senin aynı zamanda sizin gibilerin yaptığına ne denir biliyormusun ? ŞEREFSİZLİK! Normal bir hayatınız ola bilirdi sevdiğiniz kadınla evlenir mutlu olabilirdiniz ama siz ne yaptınız? KADINLARA, KIZLARA KÖTÜLÜK YAPMAYI PLANLADINIZ. SİZ ERKEK PEĞİLSİNİZ ERKEKLİKTEN ÇIKMIŞ SİZİN Kİ. SİZE NE AD VERİLİR BİLMEM AMA BEN BİR TEK ŞEY SÖYLEYE BİLİRİM. Umarım sizinle kalmaz hayatta olan tüm şerefsizler cehennemde yerini bulur.
Ağzını açarak bir şey söylemek istedi ama izin vermedim. Peş peşe durmadan vurdum yerde kanlar içinde yatıyordu. Durmadan sıkıyordum sonunda kapı açıldı Luka ve Nino kolumdan tutarak durdurmaya çalıştı.
Liabi dur öldü zaten. Birak artık!
N:aynen abi biz hallediriz dur artık.
k.k:lan bu benim değer verdiğim kadınla evlenmek istedi zorla! Nasıl durmamı istersiniz!
N:tamam dur! Biz senin yerine devam ederiz.
Elimden silahı alarak bir yere fırlattılar. Luka kolumdan tutarak dışarı çıkardı. Omuzlarımdan tutarak konuştu.
L:bana bak kardeşim. Sen ikisindende hırsını aldın rahatla artık. Yer yüzünden 2 şerefsiz sildin daha fazla bir şey düşünme. k.k:tamam Luka onu da abisinin yanına gömün. Sonra da odayı temizleyin onların kanı bile mide bulandırıcı. Litamam kardeşim. Sen şimdi yengenin yanına git buralar bizde.
Luka'ya teşekkür ederek mekandan ayrıldım. Arabama binerek öylece oturdum derin nefesler aldım. Telefonum çalınca dikkatim dağıldı arayan Marinette di açtım.
M:meraktan öldüm ya nerdesin kaç kere aradım! k.k:işim vardı güzelim. O yüzden görmemişim.
Mine işi?
k.k:Mike pisliğini hayattan silme işi!
M:öldürdün mü onu da?
k.k:evet ve çok iyi oldu! Artık bize kimse karşı çıkamaz! Mikedicik akşam bizim tepede buluşalım mı? Konuşuruz.
k.k:tamam güzelim buluşuruz.
M:görüşürüz
K: görüşürüz
Telefonu kapattım ve arabayı çalıştırdım. Fazla bir şey düşünmemeye çalışarak ordan ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
😏😈~Fesat Aşıklar~😏😈
RomantizmПривет каждой сумочке. Это первая книга, которую я написал под названием «Моя первая любовь»! 💜 Хорошего чтения ❤