Pohle Martinus
Utíkal jsem nejrychleji jak jsem mohl.
Vlak, který měl jet nejdřív tu měl být za 10 minut.
Jak ji proboha napadlo spáchat sebevraždu?
Ty si na nic nepamatuješ? Co se stalo? Jak se asi cítila když jste ji všichni nadávali? Hm?
Ticho! Je mi to hrozně líto.
Líto jo? A co když bude pozdě a ten vlak ji zajede? No co?
To bych si neodpustil.
Ale taky tu nesmíš myslet hned na to nejhorší, ale musí ti být jasný, že ty za to taky tak trochu můžeš.
Ty si myslíš, že to nevím? Víš jak mi je líto to, jak jsem se k ní celou tu dobu choval? Víš jak mi tedka trhá srdce vědět to, že se právě chystá spáchat sebevraždu? Víš jak je to tedka těžké pro mě?
A to se zase zajímáš jenom o sebe?
Ale- no nezajímám! Zajímám se i o ní, nechci aby umřela. Miluju ji sakra!
Miluješ?
Že všeho nejvíc na světě.
Jsi si tím jistý?
Kdybych si tím nebyl jistý, tak bych tedka za ní neutikal ne?
Hmm
Nemáš co říct co?
Dokončil jsem hádku se svojí mysli a zjistila že jsem už kousek od místa, kde chce spáchat sebevraždu a uslyšel jsem vlak.
Ne.
To fakt ne...
Ještě jsem zrychlil a už jsem ji viděl jak shazuje batoh ze zad a chystá se skočit pod vlak.
Tak teď nebo nikdy.
Utíkal jsem jak nejrychleji jsem mohl a když se vlak blížil a já už byl u ní, tak jsem ji chytl a strhl ji a tak ji vlak nepřejel.
Ona se na mě podívala.
,, proč jsi mě zachránil?" zeptala se nepříjemně.
,, protože nechci o tebe přijít." řekl jsem a pohladil ji po obličeji.
,, kdybys mě Stratil, bylo by to pro tebe lepší, věř mi. " řekla a chtěla se zvednout, ale já ji to nedovolil.
,, lepší? Ty si myslíš, že by mi bylo líp, kdybych ztratil osobu, kterou miluju? Myslíš? " právě mi došlo to, ze jsem ji řekl, že ji miluju.
No což, musí to vědět.
,, mi-mi-miluješ?" zakoktala se. Bylo to celkem roztomilé.
,, jo miluju. " objal jsem ji.
,, ja- já tebe ta-taky." zašeptala mi do ucha a tím mě udělala nejšťastnějším klukem na světě.
Trochu jsem ji od sebe odtahnul a potom jsem ji políbil.
BAF 👀
Teď už bude jenom epilog, který asi vyjde zítra 😅 takže doufám, že se vám knížka líbila 🥰
XX Terez 💘
ČTEŠ
Day, like any other |M&M FF| |dokončeno ✅|
Fanfiction1. Za 16 let mého života 2. Za 16 let lhaní 3. Za sliby, které nemůžu splnit 4. Za svou rodinu 5. Za Martinuse 6. Za to. jak jsem neschopná 7. Za to, jak mě všichni nenávidí 8. Za to, kolikrát jsem brečela kvůli mé rodině Jo a tohle další knížka o m...