2😒

56 2 0
                                    

Šla jsem ke dveřím s bankovkami v rukou. Otevřela jsem je a viděla Marcuse jak se baví s Martinusem, ale když mě spatřili, bavit se přestali a Marcus a vydal směrem ke mě.

,,Tady jsou ty peníze?" zeptal se a ukázal na mou pravou ruku, ve které jsem svírala bankovky.

,,Ano" řekla jsem a dala mu je. Než stačil jakkoli zareagovat, už jsem byla v pokoji a seděla na posteli.

Zase jsem se dívala z okna.

Mamka a taťka tam pořád byli. Za chvíli se tam objevil Marcus, ale Martinus tam nebyl.

Přestala jsem se na ně dívat a lehla si. Teď jsem se dívala na svůj velice zajímavý strop, který je určitě ten nejzajímavější bílý strop na světě.

Po chvíli jsem usla.

∆∆∆

Když jsem se vzbudila, hrozně mě bolela ruka. Podívala jsem se na ni a viděla prosakovat krev přes rukáv moji mikiny.

A sakra.

Rychlé jsem ze skříně vytáhla jinou mikinu. Tentokrát černou a šla jsem do koupelny se podívat na mou práci, která zřejmě krvácela.

Sundala jsem si mikinu a hned ji hodila do pračky k prádlu. Podívala jsem se na obvaz a byl celý červený.

To je super.

Sundala jsem ten obvaz a umyla jsem si ruku pod umyvadlem.

Ruku jsem si nakonec usušila toaleťákem a hodila ho do záchodu a spláchla. Ruku jsem si ještě obvázala znovu. Pro jistotu.

Vyšla jsem z koupelny a vydala se dolů s úmyslem udělat si snídani. Včera jsem šla spát bez večeře.

Vešla jsem do kuchyně a tam seděl Martinus u stolu a rejpal se ve zbytku obedu ze včerejška.

,,To nemáš nic lepšího na snídani?" zeptala jsem se a nejspíš ho trochu vylekala, protože sebou trhnul.

,,No...možná by se něco našlo, ale mě se nic nechce dělat." řekl a dál si jedno sousto včerejšího obědu, což byl řízek s bramborovou kaší, do pusy.

,,Já si jdu dělat snídani tak jestli bys něco nechtěl." nabídla jsem mu a otevřela ledničku.

,,Dobře...jsi hodná." řekl. To bylo poprvé, co mi řekl, že jsem hodná. Předtím to bylo jen blbá, debilni, a další takovýhle slova.

,,Co se stalo?" zeptala jsem se a tím narážela na slovo hodná, co vypustil z pusy. Sice na mě býval hodnější než Marcus, ale nebyl ani na mě hodný.

,,Co by se mělo stát?" zeptal se a upřel na mě jeho čokoládové oči.

,,Řekl jsi, že jsem hodná." pousmála jsem se. To mi nikdy neřekl.

,,Aha" zasmál se. Já jsem mu úsměv opětovala a vytáhla z ledničky potřebné věci na můj oblíbený pokrm na snídani. Lívanečky.

Tak tady je nová kapitola!!!

Hope you like it.😘

Tak jsem byla dneska v zoo a byla jsem ztrapněna svým bratrem, kterého za bratra nepovažuju...v zoo jsem taky byla s mou kamarádkou😘

xx Tess ❤️

Day, like any other |M&M FF| |dokončeno ✅|Kde žijí příběhy. Začni objevovat