חלק 9

76 9 0
                                    

ריין דפקה על הדלת.
אף אחד לא ענה.
היא ניסתה שוב ופתחה את הדלת.
״ליאם?״ היא נכנסה וראתה אותו שוכב על המיטה כשידו על הבטן, ״מה קרה?״ היא שאלה וסגרה את הדלת, ״כלום.״ הוא שיקר, ״קח.״ היא הגישה לו כוס עם אלכוהול שמעורבב עם מיץ תפוזים, ״אני לא רוצה.״
״אז אני אשתה את שניהם?״ הוא התיישב על המיטה וגילגל עיניים עם חיוך קטן ולקח את הכוס מידה.
היא לבשה את הז'קט שלה בחזרה. היא חשבה ללכת אחרי השיחה שלה עם ליאם.
״למה התעצבנת ככה?״ היא שאלה בטון שקט אחרי מספר דקות והתיישבה בקצה של המיטה תוך כדי שהוא שוכב.
הוא לא ענה.
היא הרימה את ראשו והתיישבה.
ראשו היה מונח על ברכייה והיא הברישה את שיערו.
הוא הסתכל עליה למשך כמה דקות כשראשו מונח על ברכיה, והיא הסתכלה עליו והמשיכה להבריש
את שיערו.
״ליאם. דבר איתי.״ היא ביקשה, ״זה סתם מעצבן..״
״מה מעצבן אותך כל כך?״
״שהוא רצה לנשק אותך.״ הוא הרים את ראשו והתיישב.
הוא פנה להביט בפניה, ״לא רציתי שינשק אותך.״
הוא המשיך להביט בך, ״אני בין כה וכה לא הייתי מנשקת אותו,״ היא אמרה, ״הוא לגמרי לא הסגנון שלי.״ היא לחשה באוזנו ונשארה קרובה אליו.
״אוף ריין.״ הוא אמר בייאוש והניח את ידו בעורפה, ״מה ליאם?״ היא שאלה בטון משעשע, ״פשוט תהיי בשקט.״
הוא אמר בישירות ונישק אותה.
הנשיקה הייתה רגועה ועמוקה.
הוא מנשק טוב, ריין חשבה לעצמה.
צעקה מקפיאת דם קטעה את הנשיקה שלהם.
הם רצו במהירות בחזרה לקומה למטה.
הם ראו את טד שוכב על הרצפה עם דם ברגלו, ״מה קרה?!״ ליאם שאל וראה 2 בנים תופסים את דסטין, ״הוא הגיע להתעמת עם טד, ואז הוא פשוט דקר אותו ברגלו.״ ליאם התקדם לכיוונו של דסטין והתחיל להכות אותו.
דסטין החל להכות את ליאם גם.
״ליאם, די!״ ריין צעקה לעברו והוא עזב אותו.
ריין התיישבה על ברכייה ואספה את שיערה שלא יפריע לה, ״תדליקו את האור.״ היא ביקשה בנחת.
היא התחילה לטפל בו וניסתה לעצור את הדימום.
״מישהו התקשר להזמין אמבולנס?״ היא שאלה בצעקה וענו לה שכן.
היא לקחה את הז'קט של וקשרה אותו סביב הרגל שלו, באזור שבו הוא נפצע. היא לחצה על האזור כדי לעצור את הדימום וטד התקפל מכאבים.
הוא הזיע והרגיש שהוא מאבד הכרה. ריין ניגבה את הזיעה שלו בעזרת מגבת לחה, ״טד אני צריכה שתישאר איתי רק לעוד כמה דקות, טוב? עוד קצת.״ היא ביקשה ממנו.
״ריין את בטוחה שאת יודעת מה את עושה? אולי עדיף שנחכה לאמבולנס.״ היילי הציעה. וזלזול נשקף בקולה, ״היא פרמדיקית.״ ליאם אמר בגאווה.
״אני יכולה לעזוב אותו ושנחכה כולנו ביחד לאמבולנס, אבל אז הוא ימות.״ היא הבהירה לה בקלילות.
לאחר מספר דקות האמבולנס הגיע.
ריין עזרה לפרמדיק שהגיע עם האמבולנס לעלות את טד לאמבולנס.
היא עלתה איתו לאמבולנס כי הוא הרי מכיר אותה.
ליאם ביקש ממנה גם לעלות איתם, וצ׳ייס, הפרמדיק האחראי, הסכים.
שאר חבריו של טד הגיעו ברכבים אחרים.

All I want is you | L.P |Where stories live. Discover now