can you sleep with me

9.7K 460 360
                                    

                      -Jeon Jungkook-

"  Hyung, çok özledim seni nasılsın ?"

" Ben iyiyim kook peki ya sen nasılsın, sesin iyi geliyor her şey yolunda sanırım."

" Evet her şey yolunda sadece ufak sıkıntılarla karşılaşabiliyorum bazen her insan gibi.. onun dışında hiçbir sorun yok."

"Ben aramasam arayacağın yok gibi, bi an küstüğünü düşünmedim değil."

"Bu aralar kafamın yerinde olduğunu hissetmiyorum ve doğruyu söylemek gerekirse aklım çok karışık olması gerekenden çok daha fazla.. aslında aramayı düşündüm ben yani tam olarak düşüncesiz sayılmam sadecee düşündüğüm şeyi yapmayı unutmuşum o kadar."

" Tamam pekala.Öyle olsun bakalım. İyi olduğunu öğrendiğime göre artık işe dönebilirim. Kendine iyi bak olur mu yıpratma kendini ve bir sorunun olduğunda beni aramaktan asla çekinme her ne kadar hala yanımda çalışıyor olmasan da ben senin hala abinim ve sen hala benim küçük kardeşimsin.Şimdilik hoşçakal. Ve daha sonra beni aramayı unutma sakın."

diyip telefonu kapattığında bir şey söylememe fırsat kalmamıştı.Ama bana değer veren birinin olduğunu bilmek her zaman yanında birinin olacağını hissetmek o kadar iyi geliyordu ki cidden..

lavobodan çıktığımda yemek yediklerini gördüm masada oturuyorlardı, Bay Kim ve abisi.İlk başta gidip gitmemek de tereddüt ettim çünkü her an içimde bana sesini tekrar yükseltip kalbimi parçalara ayırıcakmış gibi bi his vardı. Ama ne tuhaftır ki bu sefer cesurca davranıp gittim masaya.

"Bay Kim -"

" Nerde kaldın Jeon nerdeyse bitirmek üzereyiz masayı toplamak için mi geldin ? "

şaşkınca izledim onu.

"Ciddi değilim tabi ki otur hadi.Keyfine bak.Sen benim çalışanımsın sonuçta ve çok fazla yorulman gerekebilir değil mi ?"
 
dediğinde göz kırptı.

" Bu yüzden iyi beslememiz gerekiyor seni. Ve bir de sanırım aklımdan çıkmış şu mide bulantısı meselesi... Daha iyi misin ?"

"Elbette şuan sorun yok, her şey yolunda."

gülümsedim.

Kibarca peçeteyle sildi dudağının kenarını..ah tanrım o tapılası dudakları öpme isteği mi var içimde..? anlamıyorum ki neyine yanıp tutuşuyorum.

Kalktı hafifçe sandalyesini itip.

" Yemeğini bitirdikten sonra odama uğrayabilir misin konuşmamız gereken şeyler var."

dedikten sonra ne cevap vericeğimi bile umursamadan belki de kabul ediceğimin kesinliğini bildiğinden ben daha konuşmadan odasına çıktı.

" Sen onu kendine aşık mı ettin Kook, ne bu tavırlar.Odama gel demeler arabada öpüşmesi üstüne gidilmesi düşünceli davranılması e ebesinin amı yani.Naptın bu çocuğa da böyle oldu bi silkelenmiş gibi."

"B-ben mi..ben bi şey yapmadım. Belki de ne kadar zavallı göründüğümü düşünüp iyi davranmaya karar vermiştir bilmiyorum.Ama ben de çok şaşkınım açıkçası."

" Sakın güvenme bu melek hallerine ciddiyim seni odaya becermek için bile çağırıyor olabilir..  neyse sen yine de dikkatli ol söylediklerini de mümkünse ciddiye alma kötü bi şey derse falan siktiğim egosu yüzündendir sakın ciddiye alma aptalı."

diyerek kalktı ve televizyonun başına geçti.Neden çağırdığını gerçekten merak ediyorum yalan yoktu tabi becermek içinse gerçekten o zaman...o zaman hemen gitsem iyi olur. Yalan söylemem için bir sebep yoksa sikicekse hemen gitmek istiyorum...

kim taehyung the best decision I've taken in my life.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin