*Jeon Jungkook*
-04.03.19 21'30
Kollarımı boynuna sardım ve öpüşüne karşılık verdim.Vücudumun havalandığını hissettiğim an beline doladım bacaklarımı.Dudaklarımız ayrıldı ve başımı omzuna yasladım.Arabasına ulaştığımızda arka kapıyı açıp zarar vermekten kaçınır bir biçimde yatırdı beni koltuğa.Onun da gelmesiyle üzerimde yerini aldı ve eski halimize - kollarımı boynuna sardığım ve açlıkla öpüşüyor olduğumuz- döndük.Saçlarımı anlımdan çekip devam etti.Bir süre sonra kendime gelip onu durdurdum ve gözlerinin içine bakarak kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Hayır, burda olmaz.Arabadayız Bay Kim.."
"Umrumda mı sence ?"
"Rezil mi olmamızı istiyorsunuz ?"
"Belki evet, belki hayır.Benim işime neden karışıyorsun Jeon ? Anlaşmada sana istediğim yerde sahip olacağım bir madde zaten vardı."
"Tamam, üzgünüm."
Anlaşma aklımdan çıkmıştı bir anlığına aşk duygusuyla yaklaştın sandım ne bileyim.
____
Üzerime t-shirtümü geçirdikten sonra yerimde doğruldum ve arkama yaslandım.Gözlerim kapanıyordu.
*Kim Taehyung*
Arabayı eve doğru sürmeye başladım ve çok da uzak olmadığı için yarım saate eve vardım.Arkada uyuyan Jeon ise gözüme o an o kadar büyüleyici geliyordu ki... Yine de ben onun efendisiyken, onu içimde yüceltmem tuhaf olurdu.Arabadan inip onun kapısını açtım ve yavaşça kucağıma aldım.Araba sexi yormuştu belli ki.Nefeslerinden yorgun olduğu anlaşılıyordu.Eve girdiğimizde ise onu yatağa koydum ve kendime bir kahve yaptım.
Telefonuma gelen bildirimlere baktığımda ise Bay Park' ın düğününe davet edildiğimle ilgili bir mail gördüğümde şaşırdım.Bizim playboy Park Jimin ortak şirketlerinin ceosu Min Yoongi ile evleniyormuş.Kafama yayılan ikinci şok dalgasıyla öylece ekrana baktım.
Gelen adım sesleriyle arkamı döndüğümde Jungkook' un pijamalarını giymiş ve gözlerini ovalayarak buraya doğru geldiğini gördüm.
"Neden uyumuyorsun ?"
"Uyuyordum da.Birden uyandım ve işte şuan burdayım."
Yanıma geldiğinde elinden tutup kucağıma oturttum ve kafasını omzuma koydu.Uyku sersemi olduğunda biraz daha rahattı.Normalde olsa tereddütle yaklaşır hatta belki kaçmaya çalışırdı.Elimle saç diplerine masaj yaptım ve kısa sürede tekrar uykuya daldı.
*Jeon Jungkook*
-05.03.19 09'00
Lavobodan çıktıktan sonra aşağı indim.Kendim için bir kahve yaptım ve içerek bugün için yapacaklarımı düşündüm.Değişen bir şey yoktu aslında , sadece bugün de kırılacak mıydım yoksa değişen tek şey patronum muydu ? Soru aklımda dönüp dolaşırken aniden çalan kapı sesiyle altımdaki kısa şortu ve üstümdeki bol ve omuzlarımdan düşen uzun tshirtümü umursamadan kapıya ilerledim.Bu saatte Bay Kim olamazdı herhalde.Kapıyı açtım ve karşımda iki büyük valizle duran, kızıl saçlı adamı süzdüm.
"Hey sen de kimsin, kardeşimin eve erkek attığını bilmiyordum.."
Güneş gözlüğünü çıkardı ve gülümseyerek devam etti.
"Yoksa çalışan falan mısın, ah cidden çok yakışıklı.Tanrı özenle yaratmış."
Kafasını sağa sola sallayarak valizlerini içeri taşımaya başladı.
"Ben çalışanıyım, siz kimsiniz ?"
"Ben abisiyim.Hoseok.."
Elini nazikçe uzattı, karşılık vererek elini tuttum.
"Ben de Jungkook."
Önünde eğildim.
"Memnun oldum efendim.Hoş geldiniz, Bay Kim geleceğinizden bahsetmemişti.."
"Ben de memnun oldum Kook. Ona sürpriz yapmak istedim bu yüzden haberi yok. Taehyung evde yok mu ?"
"Hayır, sanıyorum ki erkenden çıktı.Ben de şirkete geçecektim.İsterseniz birlikte gidebiliriz."
"Elbette. Üstümü değiştirmemi beklemen gerek."
_____
Bay Kim'in kapısının önünde durduğumda yavaşça kapıyı tıklattım.
"Gir."
İçeriye girdim, daha doğrusu Hoseok hyung ile birlikte girdik.
Henüz kafasını kaldırmamış ve belli ki beni bekliyordu ve bu yüzden şunu söyledi..
" Jeon tuvalet boş mu ? Acele edelim, toplant- Abi ?!"
"Ne o beğenemedin mi ? Boşversene önce şunu cevapla tuvalette ne olacak ?"
"Bay Kim, ben çıkayım -"
"Buraya gel Jeon."
Bay Kim'in yanına ilerledim ve ellerimi önümde birleştirip streslice ne diyeceğini bekledim.
"Jungkook benim sex partnerim."
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kim taehyung the best decision I've taken in my life.
ParanormalDisiplin ve kuralları elden bırakmayan bir patron: Kim Taehyung Gururlu bir o kadar da kırılgan bir sex kölesi : Jeon Jungkook Sahtekar ve aynı zamanda sex canavarı bir ortak : Park Jimin (Min) Asil ve bir o kadar da durgun sert mizaçlı patron bir e...