-29.02.19
*Jeon Jungkook*
"Efendim ? Anlayamadım."
"Sex objem ol dedim.Nesini anlamadın ?"
"Bu istediğiniz pozisyon.."
"Jeon Jungkook.Sana yalvarmayacağım.Milyonlarcası senin yerinde olabilmek için can atıyor.Üstelik bir patronun çalışanına yalvardığı nerede görülmüş ?"
"Bay Kim, yüksek makamda olduğunuzun farkındayım.Mantıken bugün itibariyle patronum olduğunuzu da varsayalım.Fakat benden böyle bir şey isteyemezsiniz."
"Neyi isteyip istemeyeceğime ne zamandan beri çalışanlarım karar veriyor.Burada patron benim.Geçerli olan kuralları ben koyarım."
"Haklısınız.Patron sizsiniz.Pozisyonumla ilgili..ne yapmam gerekiyor ?"
"Bana itâât etmeni istiyorum.Dediklerimi yap ve ihtiyaçlarımı gidermeme yardım et.Nereden bakarsan bak.Bu da bir iş sayılır."
Kulağına eğildim.
"Ne zaman ihtiyaç duyarsınız ?"
Göz kapaklarını kapatırken yüzünü ufak bir gülümseme ile bütünleştirdi.Bundan bile tahrik olmuş gibi hissetmeme neden olmuştu bu durum.Bileğimi kavradığı an neye uğradığımı şaşırdım.Daha şaşkınlığımı yenemeden kendi odasına sürüklemişti.Kapı kilidini bir kez çevirerek beni duvarla bütün etme çabasına girişti, başarılı da oldu.
"Ne zaman olduğu hakkında bir bilgi yok.İstersem şuan da olabilir."
Kulağıma yaklaşıp nefesini üfledi.Bu durum beni biraz ürküterek titrememe neden oldu.
"Yeni işine merhaba de Jeon."
Eli ile penisimi avuçlarken söylemişti.
____Kendimi odadan attığımda henüz nefesimi düzene sokamamıştım.Kalbim hızlanmıştı.Ve gerçekten...lanet olsun utanç vericiydi.Toparlanıp kendime gelmeye çalıştım.
*Kim Taehyung*
Yüzümdeki gülümseme ile arkasından baktım.Tanrı şahidim olsun bir gün onu bu masada becereceğim.Ah..
"Ne ?"
"Bay Kim, imzalamanız gereken dosyalar var."
"Tamam.Bırak ve git..He bu arada, Jeon ne yapıyor ?"
"Yeni çalışanınız mı ?"
"Evet."
Kalemi bırakıp dinlemeye koyuldum.
"O biraz önce odanızdan çıktıktan sonra biraz..dağınık gözüküyordu.Kalbini tuttu.Nefes alışları sırasında zorluk çekiyor gibiydi."
Yüzümde sinsi bir gülüşe yer verdim.
"Şuan ne yapıyor ?"
"Bazı dosyalar hakkında araştırma yapıyor.Boş durmak istemediğini söyledi.Siz ona görev verene kadar bize yardımı dokunacak konularda onu çalıştırabiliriz diye düşündük."
"Benim yerime mi karar veriyorsunuz ?!"
Öfkeyle tısladım ve devam ettim.
"Ben ona zaten bir görev vermiştim.Ne diye başka bir işle meşgul oluyor ?! Onu buraya çağır."
"Tabi efendim."
Ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk ?
*Jeon Jungkook*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kim taehyung the best decision I've taken in my life.
ParanormalDisiplin ve kuralları elden bırakmayan bir patron: Kim Taehyung Gururlu bir o kadar da kırılgan bir sex kölesi : Jeon Jungkook Sahtekar ve aynı zamanda sex canavarı bir ortak : Park Jimin (Min) Asil ve bir o kadar da durgun sert mizaçlı patron bir e...