Look at my eyes and talk.

54.1K 1.1K 617
                                    

*Jeon Jungkook*

-24.02.19

Gecenin ilerleyen saatlerinde tekrar kalktım.Nedensizce dalamadığım uykumu sorguladım.Sanki bir şeyler vardı eskilerden...Bu zamana kadar hatırlamadığım her şey bir kâbus olarak her gece gözümün önüne geliyordu.Bir zaman sonra dayanılmaz bir hâl alıyordu.Bazı geceler ter içinde uyanırken buluyordum kendimi.Yataktan kalkıp siyah rengin baskın olduğu karanlık ruhlu odadan çıkıp mutfağa doğru adımladım.Dolaptan aldığım bardağa biraz su koydum.Suyumu yudumlarken biraz düşündüm...Hayatımda neredeyse dönüm noktası olabilecek kadar önemli bir yaşta olmama rağmen hala düzgün bir işim yoktu.Yarı zamanlı işim tam olarak bir iş sayılmazdı.Bazen istediğim zaman izin alabiliyordum üstelik çalışma şartlarını da yeri geldiğinde kendim belirleyebiliyordum.Yine de bu olanaklar bana fazlaydı ve bunlara karşılık olarak her zaman olmasa da genellikle en erkekn saatlerde orda olur ve çok sıkı çalışırdım.Odama geri geldiğimde sabahın erken saatlerinde iş bulmaya giderim düşüncesiyle yatağıma yattım tekrardan.Her zaman ki gibi kulaklıklarımı taktım ve kafamı yastığa koydum.Neredeyse hiçbir şey hatırlamıyor olmama rağmen yıllar öncesinde aileme verdiğim söz hatırladığım tek şeydi sanırsam.Geleceğimi düşünmem gerekiyordu.Şu hayatta birçok şeyi her şeyden önce ailemi kaybetmişken bir şeylere tutunmam gerekiyordu..

-25.02.19

Sabah pencereden süzülen güneş ışığıyla gözlerimi araladım.Her şey daha güzel olacaktı.Hislerime her zaman güvenirim.En nihayetinde insanlar kadar yanıltıcı değillerdi.Evde yemek yemeyi pek sevmezdim yemek yapmayı da beceremezdim açıkçası.Bu yüzden dışarıda yemek alışıldık bir durumdu benim için.Rutin işlerimi halletmemin ardından yarı zamanlı işime döndüm.Bunun bana yetemeyeceğini uzun zaman önce anlamıştım.Çok düşündüm..Masraflarımı daha iyi karşılayabileceğim bir işe başlamam gerekti.Çok fazla masrafım olmasından değil, önceliğim başka bir ev bakmaktı sonrası rahatça ulaşım sağlayabileceğim bir araba ve belki de yeni eşyalar almamın zamanı gelmişti.Bunlarda bir bakıma masraf sayılırdı benim için.

Kafeye gelip önlüğümü taktım.En azından bugün de çalışmam gerekti.Yüzüstü bırakmam hoş olmazdı insanları.İlerleyen saatlerde Bay Joon ile konuşmak için odasına gittim.Bugün de bir şekilde bitmişti.

"Bay Joon, müsaitseniz biraz konuşabilir miyiz ?"

"Tabi Jungkook.Bir sorun mu var ?"

"Hayır efendim.Bir sorun yok.Her şey yolunda.Fakat işle ilgili bir konu var. Bu aralar bir şeyleri yenileyip yeni bir sayfa açmak istiyorum.Burada çalıştığım her an için minnettarım size, yine de artık bir şeylere adım atmamın zamanı geldi.Bu yüzden eğer sorun olmazsa yakın bir zamanda istifa etmek istiyorum."

"Anlıyorum.Ancak şuan garsonlarla ilgili sıkıntımız var.Çok fazla kişi yok biliyorsun ki.Bu kararını erteleyemez misin biraz daha ileri bir tarihe ?"

"Erteleyebilirim.Sorun olmaz."

Atlattığım bir sorunun içimi rahatlatmasıyla eşyalarımı toplayıp evime gitmek için durağa doğru koşturdum.Ne yazık ki binmem gereken taşıtı kaçırmıştım.Bugün bir konuda daha şansım olduğunu bugün için gelen son taşıtı gördüğümde anladım.Araca binip boş koltukta yerimi aldım.Kulaklıklarımı takıp yolu izlemeye devam ettim.Ruhumu okşayan ses kulaklarımda yankılanıyordu.

Please don't see just a boy caught up in dreams and fantasies
_Lütfen beni sadece hayaller ve fantezilerle yaşayan biri olarak görme_
Please see me reaching out for someone I can't see
_Lütfen beni göremeyeceğim birine uzanacak biri olarak gör_
Take my hand let's see where we wake up tomorrow
_Elimi tut ve yarın nerede uyanacağımızı görelim_
Best laid plans sometimes are just a one night stand
_En iyi planlar bazen sadece ayakta kalınan bir gecede ortaya çıkar..._

kim taehyung the best decision I've taken in my life.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin