*Jeon Jungkook*
-04.03.19Abisinin ağzından tek bir kelime dahi çıkmamıştı, ama pek şaşırmış gibi gözükmüyordu zira sanki tam ondan beklenilirmiş gibi...
'' Eğer söyleyeceklerin bittiyse, kapı orda abiciğim-"
" Hayır gitmiyorum, ziyarete geliyorum yaptığına bak.. Görüyorsun değil mi Kook, abisine nası-"
" Abi cidden... Çıkman gerek hadi! "
" Yalnız canım kardeşim, burda bitmedi haberin olsun."
Bay Kim uflamayla gözlerini devirdi ve ofisten çıkmasını izledi abisinin.
Ardından ne ara kalktığını anlayamadan beni kucağına aldı ve dosyaları koluyla iterek oturttu masaya.Ağzım şaşkınlıkla aralandı.
"Junior Kook ne durumda ?"
Gülümseyerek sorması iyice tuhafıma giderken hafifçe tebessüm ettim.
"Ne durumda olması gerekiyor ki ?"
Muzipçe gülümsedi.
"Bilmem, kalkık olması gerekiyordur herhalde."
Kemerimi çıkardı ve fermuarımı indirdi, çıkardığı kemeri ellerimi arkada birleştirerek bağladı.
"Bana mı soruyorsun cidden ?"
Hızla bacaklarımı ayırıp baksırımdan çıkardığı penisimi ağzına aldığında istemsizce çığlık attım. Ne yapmaya çalışıyorsunuz Bay Kim...
"Mmmm...."
"Hoşuna mı gitti küçük sürtük ?"
Hızla pantolonunu çözüp benim pantolonumu sıyırdı ve bacaklarımı açarak içime girdi.
"AHhğğmm..."
"Sen öyle masum durunca, söylemek zorunda kaldım. Napsak ki şimdi, nasıl bi ceza versem sana ?"
Kemeri bileklerimden çözüp boğazıma bağladı ve masada ters çevirip domalttı beni.
Hazırlamadan girmesinin acısı geçmeden tekrar çıkıp hızla girmesi gözlerimi doldururken tek bir kelime bile edemedim. Hem cevap bekliyor gibi hem de sadece inlememi istiyor gibiydi.. çözemiyordum işte. Şaplağı kalçamı bulduğunda yüksek bi inleme bıraktım odaya o sırada çekti kemeri yutkunamadım bir an.
İşte böyle bazen mutlu ediyor bazense acı çektiriyor, ne istiyor benden ? Soramıyorum da korkudan... belki de öyle tuhaf ki... hoşlanıyor bile olabilirim, yaptıklarına öyle alıştırıyor ki... lanet şey...
"Adımı söyle Jeon."
Sesim çıkmıyordu, çıksa titrer söyleyemem rezil olurum biliyorum, söyleyemem onu istemeyin benden..
"Ah Jeon şımardın mı sen yoksa, neden naz yapıyorsun bana ? Yürek mi yedin ?"
Tekrar çıkıp hızla girerken gözlerimi kaydığını hissediyordum.
"Söyle Jeon, SÖYLE!"
"B-Bay K-Ki-"
"Sürtük!"
"Bay K-Kimh.."
"Fahişe!"
Çığlık atarak sona gelirken akıtmaya başladım fakat aksi gibi onun çıkardığı sesler tekrar havalandırmıştı miniğimi..
İçimden çıkıp geri çekildi, tam beklenildiği gibi... işte böyle, sakın iyi olma zaten, belki mutlu olurum asla yapma onu.
"Giyin hadi, meşgul etme beni daha fazla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kim taehyung the best decision I've taken in my life.
ParanormalDisiplin ve kuralları elden bırakmayan bir patron: Kim Taehyung Gururlu bir o kadar da kırılgan bir sex kölesi : Jeon Jungkook Sahtekar ve aynı zamanda sex canavarı bir ortak : Park Jimin (Min) Asil ve bir o kadar da durgun sert mizaçlı patron bir e...