-01.03.19
*Kim Taehyung*
Şaşırtıcı bir şekilde gülümseme belirdi yüzümde.Biraz önce yaptıklarım kendimi yabancılattırıyordu bana.Ne yazık ki içim rahattı.O an bir şeyleri kırıp dökmek ve o gece için hesap sormak vardı belki de.Bu da bir ihtimaldi.Fakat içimden böylesi geliyordu.
"Efendim !"
Sekreterim bana doğru koşturuyordu.
"Ne oldu ?"
"Bay Kim sizi görmek isteyen biri var.Üstelik çocukluk arkadaşı olduğunuzu iddia ediyor."
"Adını sordun mu.Kimmiş ?"
"Adı Kim Namjoon.30 yaşlarında bir bey efendi."
"Ah..evet.Tanıyorum onu.Nerede şuan ?"
"Henüz bekleme odasında.İzniniz olmadan odanıza girmesini istemedik."
"Tamam.İşine dön."
Önümde eğilip işine devam etmek için yanımdan ayrılan sekreterin ardından adımlarımı bekleme odasına doğru ilerlettim.Odanın önüne geldiğimde etrafı inceleyen bir Joon girdi göz alanıma.
"Joon ! Dostum hoşgeldin.Bir sorun mu var ?"
"Hayır.Bir sorun yok.Sadece seni ziyaret etmek istedim.Ve tabi..Jungkook'u da gelmişken görsem iyi olur.Sahi o buralarda mı ?"
"Arşivde görevli.Kitaplığı düzenliyor."
"Aranız iyi mi peki ? "
"Öyle tabi.Muhteşem bir patron-çalışan ilişkimiz var."
İtââtkar-dominant mı demeliydim yoksa...?
"Sevindim.Daha fazla meşgul etmeden gitsem iyi olur.Bugün yoğun bir gündeyim.Şu aralar buraya gelmeyi düşünüyordum fakat müsait olamıyordum.Hazır dışarıda işim varken sizleri de görmek istedim."
"İyi yaptın.Bence sık sık gelmelisin."
Elini uzattı.Güven verircesine sıktım.Bana güveniyordu.Her konuda.Onu hayâl kırıklığına uğratmayacağımı biliyordu.Beni çok yakından tanıyordu.Belki de beni gerçekten tanıyan tek insandı.
___
*Jeon Jungkook*
"Jeon, Bay Kim seni çağırıyor ?"
"Tamam."
Yine ne var ? Ne istiyorsun ?...demek isterdim tabii.
"Efendim beni çağırmışsınız."
Son uyarıdan sonra gözlerine bakmayı ihmâl etmiyordum.Dengesizdi.Bir kere ayırsam gözlerimi şurada ağlatabilirdi beni.Duygusal bir insan değilsem bile..zoruma gidiyordu.Sinirdendi çoğu zaman ağlamalarım.
"Evet, seni çağırdım.Hemen hemen birkaç gün önce konuştuğumuz toplantıyı hatırla.Bir iş birliğinden bahsetmiştim.Reklam filmleri için anlaşmalı modellerin olduğu bir defileye katılacağız.Benim için bunların bir programını yap.Saat şuan 14.22. Akrep 15.00'ı gösterdiğinde bu kattaki tuvalette ol.Seninle biraz işim var.Daha sonra defileye birlikte gideriz.Geç kalma.Şimdi git."
Sıradaki muazzam görev yerim tuvaletti yani..
"Peki efendim."
Son anda aklıma gelen soru işaretlerine karşı arkamı döndüm.
"Efendim yarın için izin alabilir miyim sorun olmazsa ?"
"Alamazsın, sorun olur."
Konuşmanın saçma yerlere gideceğini ve yine sinirleneceğimi bildiğimden arkamı dönüp geldiğim yönden geri dönmeye koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kim taehyung the best decision I've taken in my life.
FantastiqueDisiplin ve kuralları elden bırakmayan bir patron: Kim Taehyung Gururlu bir o kadar da kırılgan bir sex kölesi : Jeon Jungkook Sahtekar ve aynı zamanda sex canavarı bir ortak : Park Jimin (Min) Asil ve bir o kadar da durgun sert mizaçlı patron bir e...