10. Kapitola

88 13 3
                                    

Levi i Eren se vydali ke svým komnatám, aby si alespoň na chvíli po tom všem užili menší odpočinek. Jen co hnědovlásek zalezl do svého pokoje, se na něj svalila neskutečná únava. Pomalu se přesunul k posteli a úlevným vzdychnutím do ní skočil. Ani se nenadál a jeho víčka mu zakryla svět.

Levi se posadil na svém balkoně a rozhlédl se po zahradě.

„Všechno mě bolí, takto jsem se naposledy cítil, když mi bylo tak devět let," postěžoval se sám pro sebe.

Seděl tam ještě nějakou chvíli, než se rozhodl dát si čaj. Řekl si, že Erena za svou práci alespoň trochu odmění a tak se ho rozhodl zajít otázat, zdali by si také nedal.

Pomalu s jemným zavrzáním se otevřely mohutné dveře a v nich se vynořily havraní vlasy.

„Erene nechtěl by-." Levi se zastavil uprostřed věty, když spatřil hnědovláska poklidně spát. Uvědomil si, že byl celou noc vzhůru, aby ho hlídal, a musí být zřejmě opravdu vyčerpaný. Jedna stránka mu říkala, ať ho nechá spát, že si to zaslouží, ale ta druhá tvrdila opak, že je to přece jeho stráž a musí něco vydržet. Nakonec se rozhodl Erena nechat odpočívat a dát si čaj sám.

Už už se natahoval pro kliku, když v tom se do komnaty někdo vřítil a krále strhl k zemi. Ten dotyčný pří pádu zakřičel, což vzbudilo spícího chlapce. Ten se ospale s trhnutím posadil a podíval se na to nadělení.

„Co...jsem zmeškal," ozval se Eren se zívnutím.

„Hange slez ze mě!" snažil se Levi vyprostit ze sevření hnědovlásky, jež se nemohla přestat smát.

„Ah, omlouvám se Levi. Tohle jsem nechtěla." Hange propustila Leviho, poté se podívala na Erena a zpátky na krále.

„Cos tady dělal Levi. Eren vypadá, že spal...?" zeptala se s tázavou tváří.

„Taky že jsem spal," ozval se hnědovlásek. Hange se zhluboka nadechla a poté se na Leviho usmála. Černovlásek maličko zrudl a rychle se postavil.

„Sakra na co myslíš slepice čtyřoká!" Hange se jen o něco více usmála.

„No já nevím, na co ty?" odvětila zcela nevině.

„Ah! Jen jsem se přišel Erena zeptat jestli by si nedal čaj. Nic víc, nic míň." obhájil se král a přitom pokrčil rameny.

Eren byl stále ještě rozespalý a nedokázal pochytit, co se právě odehrálo, ale jedno pochopil:

„ano, čaj bych si dal rád," řekl klidně s úsměvem, a následně vstal z postele.

„O, o, já bych si dala taky!" nezapomněla se přidat Hange. Levi si jen povzdechl a poté se vydal z komnaty směrem do jídelny.

„Tak pojď Erene," pobídla hnědovláska Hange.

Všichni tři došli do sálu, sloužícího jako jídelna, a následně si posedali kolem stolu.

„Tak já zajdu udělat ten čaj." Už se zvedala Hange, když v tom ji na rameně přistála ruka.

„Nemohl bych to udělat já?" zeptal se Eren. Hange se udiveně podívala, ale poté se usadila zpět, a s úsměvem odpověděla:

„nemám s tím žádný problém, jen jdi."

Eren se vydal do kuchyně. Náhle se z oné místnosti ozval burácející hluk a na to křik. Eren vběhl do kuchyně, aby zjistil, co se stalo.

„Aaah, Connie! Takové zbytečné plýtvání jídlem!" křičela bruneta s culíkem, stojící nad hrnci s rozházeným jídlem na podlaze.

„Já se omlouvám, dneska nemám svůj den!" obhajoval se hoch, zřejmě Connie, jak se Eren domníval.

„Pokud vím, tak ty nikdy nemáš svůj den," zabrblala dívka a poté si vzala kus chleba a začala z něj ukusovat.

„Um...ahoj? Nechcete pomoct?" upozornil na sebe Eren. Oba na něj pohlédli a přestali s činnostmi, které do teď dělali.

„Oh, ne. To je naše práce, nemusíš si dělat starosti." Zatřepala rukou v náznaku, že to zvládnou.

„A co ty? Co tě sem přivádí? Potřebuješ něco?" otázala se bruneta s úsměvem.

„Já...přišel jsem udělat králi a Hange čaj," odpověděl Eren.

„Tak pojď, ukážu ti, co kde najdeš. Jinak, já jsem Sasha," představila se dívka.

„Těší mě, já jsem Eren," představil se taktéž hoch.

Sasha mu vše ukázala a poté se vrátila ke své práci. Eren si dal ohřát vodu a přichystal si hrnečky. Vzal si sítka a začal do nich nandávat čajové listy. Pro Leviho nachystal na černý čaj a taktéž i pro sebe. Do čaje určeného Hange přidal kousky sušeného ovoce, jak mu Sasha poradila. Následně to zalil již ohřátou vodou a poté jen stačilo počkat, než se čaj vyluhuje.

„Tak Erene, teď nebo nikdy-" řekl si sám pro sebe a vytáhl lahvičku s tekutinou, kterou koupil cestou zpět do království na tržišti. Lahvičku otevřel a obsah vlil do jednoho z hrnečků.

Po nějaké chvíli, čaje již vypadaly připravené, a proto je Eren nandal na podnos a vyrazil za králem a Hange. Kráčel opatrně, aby obsah na tácu nevylil. Pomalu otevřel dveře a ocitl se v místnosti, kde seděla Hange, která vedla jakýsi jednostranný rozhovor s Levim, který vypadal, že brzy usne.

Dveře se s menší ranou zavřely, a tím na sebe hnědovlásek upoutal pozornost. Dva páry očí se na něj podívali a přestali v konverzaci.

„Erene, no konečně! Co ti tak trvalo?" Zvedla Hange ruce vzhůru.

„Omlouvám se, bál jsem se, abych to cestou nevylil," obhájil se hnědovlásek. Pomalu přešel je stolu a začal na něj pokládat hrnečky s čajem, když v tom se zastavil. Ale ne...který je...který?! Ptal se Eren v duchu a nervózně hleděl na hrnečky.

„Děje se něco?" optal se Levi.

„Ne, ne nic se neděje, já jen..." hnědovlásek nevěděl co dělat. „Já, do jednoho čaje jsem si dal celkem hodně medu a teď nevím, který to byl..." zasmál se nervózně.

„Oh, tak to nevadí, stačí to ochutnat a tak to zjistíme, ne?" poznamenala Hange. Eren cítil jak rychle mu buší srdce v hrudi.

„Ne, já zajdu udělat nové-" hnědovlásek uchopil podnos a chtěl se vrátit do kuchyně, když v tom se mu zaklínila noha o židli, a s doprovodem vyhození tácu do vzduchu, se řítil k zemi. Všechen čaj skončil rozlitý po podlaze a Erenovi. Hnědovlásek se rychle zvedl a rozhlédl se po tom nadělení. Jeden hrneček rozbitý na milion kousků, druhý bez ucha a ten třetí skončil kdo ví kde.

„Já se strašně moc omlouvám!" Předklonil se Eren a přitiskl oči k sobě, jelikož čekal vynadání.

„No, já říkala, že mám ty čaje zajít připravit já," začala se Hange smát tak, že je zázrak, že se ze židle nevyvrátila. Levi jen zamručel, ale žádná nadávka z něj nevylezla, někdo by si možná i řekl, že se vnitřně pousmál.

Eren pozvedl hlavu a zatvářil se zmateně. Nikdo mu za to nevynadá? Vždyť čaj je snad všude a ještě k tomu zvládl rozbít ony hrnečky...

Lonely Throne (Ereri/Riren)Kde žijí příběhy. Začni objevovat