Özel Bölüm-Umay

5K 495 52
                                    

Selamlar bakalım ;) Çok özletmeden yine bir özel bölümde buluştuk. Hikayeyi kütüphanelerinize ekleyip diğer kızlarımız için gelecek olan özel bölümlerden haberdar olabilirsiniz:) En merak edilen çiftlerimizden Umay ve Gökhan için başlayalım o zamaannnn!

"Umay! Kızım haydi ya! Bak en mutlu günüm bugün! Çekirdekler bendeee hanımlar! Bol çekirdek yiyin, kavga serbest ha! Kız kavgasına bayılırımm!"

Yanımda çığlık çığlığa bağıran Şeyma'ya göz devirip elimdeki içecekleri masalara koymaya başladım. Zaten üzerimde kızların zoruyla giydiğim zümrüt yeşili bir elbise vardı.

Bu nasıl bir renktir ya! Zümrüt yeşili, bebek mavisi, çingene pembesi... Yeşil yeşildir işte tonuna ne gerek varsa?

Gidip bizim kızların oturduğu masaya oturduğumda etraftaki teyzelerin beğeni dolu bakışlarını görmezden gelmeye çalıştım. Kadınlar kınaya değil, gelin bakmaya gelmiş resmen!

"Feza, Şeyma ve Gül, size ne güzel vallaha! Aha şu Irmak gereksizi ile beni gözleriyle yedi teyzeler! Biri evli, biri evlenecek öteki sözlü. Abi ben ne yapayım?"

Irmak için sorun yok gibiydi. Kız evden kaldım depresyonuna girdi resmen. Kaç gündür on kavanoz çikolata bitirdi.

Bu kız hâlâ nasıl zayıf kalıyor anlamıyorum?

"Umaycığım, sen de çok boş sayılmazsın. Biliyorsun, abime alacağım seni!"

Kulağıma eğilmiş cırlayan Feza'ya gözlerimi devirdim. Bu kız evlendikten sonra başına saksı falan mı düştü de bu hâle geldi anlmıyorum.

Aşk böcekleri ile sarılmış etrafım ya rabbim! Sen koru beni bunlardan!

"Ya Feza kaç aydır aynı tantana! Yok öyle bir şey!"

"Var öyle bir şey, var!"

Daha fazla sinirlerim gerilmesin diye annemin çantasından doktorun zoru ile içtiğim sakinleştiriciyi alıp aşağı adımladım.

Şeyma'nın kınası için geldiğimiz ev baya bir kalabalıktı ve erkekler bambaşka bir yerde olduğundan aşağıda muhtemelen kimse yoktu.

Yani... İnşallah!

Uzak bir köşeye geçip yere oturduğumda bir çıtırtı duydum. Hemen ayağa fırlayıp arkamda gördüğüm erkek silüeti ile sinirle soluyup yumruk yaptığım elimi suratına geçirdim.

"Ahh! Kızım sen iyi misin ya? Aff, kim olduğunu bilmeden neden yumruk atıyorsun... Ha bu arada elin kuvvetliymiş. Benim kadar olmasa da!"

Duyduğum ses... Aman Allah'ım! Ne yaptım ben?

"Gökhan?" Bizim tüm kızlar Gökhana abi derdi ama ben kimseye abi demezdim. Hele de beraber büyüdüğüm birine! Asla!

Benimle Oynama | Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin