"Var!"
Hepimiz kafamızı sesin geldiği yöne çevirdiğimiz de gözlerime inanamıyordum! Bu oydu!
"Yusuf?"
Yusuf bunca yıldan sonra tekrar gelmişti. İnanılır gibi değildi gerçekten ama buradaydı.
"E, ne sap gibi dikiliyorsunuz? Irmak? Feza? Kardeşinize sarılmak yok mu?"
Kardeşimiz... Yusuf bizim bir diğer süt kardeşimizdi ve yaşadığı olaylar sonrası yurt dışına gitmişti.
Irmak olayın şokunu atlatıp koşturduğunda ben de ona doğru koşmaya başladım.
İkimizde aynı anda ona sarılınca birazcık boğulsa da ses çıkarmamıştı. En sevdiğim süt kardeşim kesinlikle oydu!
"Ya kızlar giderken de böyleydiniz, şimdi de! Bir sakin olun ya. Yavaş!"
"Bana bak Yusuf! Eğer bir daha gidersen seni alırım minareden aşağı atarım!"
Irmak hiç de ciddi olmadığı tehditlerine devam ederken arkamıza duyduğum öksürük sesi ile arkama döndüm.
Tabi ya! Emir!
"Feza?"
Emir'in yanına gidip ona Yusuf ile ilgili her şeyi anlatsam da adam koluma kene gibi yapışmıştı.
Bence Emir'in yapışma sorunları var. Ya eteğime , ya koluma!
"Emir bak Allah aşkına bırak ya!"
"Bir sorun mu var Feza?" He, bir sen eksiktin Yusuf şuan, gel sen de yapış!
Diğer kolumu tutan Yusuf ile kollarımı kurtarıp onları tanıştırmaya başladım.
"Yusuf, bu Emir - kendisi kocam olur - . Emir, bu da dediğim gibi süt kardeşim Yusuf!"
"Bırakın tanışmayı! Yusuf? Sen az önce Gül'e var dedin? Bu ne demek oluyor?"
Şeyma eliyle şok geçirmiş gibi saf saf bakan Gül'ü gösterince Yusuf kızarmıştı. Var bir şeyler ya hayırlısı!
"Ha evet... Ben aslında buraya gelme işini uzatacaktım ama bir karar verdim. Evlenip yuvamı kuracağım. Gül'ü zaten tanıyordum. Bir de sosyal medyada görünce ben de...."
Irmak gözlerini kocaman açmış bir şekilde bakarken ben de şaşkındım.
Vallahi herkes evlenmek için Emir ile beni bulmuş! Bizi mi beklediniz arladaşım ya!
"Yusuf! İnanamıyorum! Sen? Benim? Gül'ümü? İstiyorsun?"
"Senin Gül'ün mü?"
Irmak başını sallayıp Gül'e sarıldığında Gül hâlâ kendinde değildi. Vah zavallı!
"Eğer sen de kabul edersen benim Gül'üm olur musun?" Nee!
Herkes daha da bir şaşırınca ben bugün daha ne kaar şaşıracağız diye düşünüyordum.
"Evet, kabul ederim." Bu kadar şaşırcakmışız! Ne!
Ortam iyice karışırken bir de Gül evet demişti. Hayır, kızım daha tanışmadın bu nasıl bir evlenme merakıdır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Oynama | Texting ✓
SpiritualAkıl Hastası: Aşkına yürüyen sesimi duyuyorsun Akıl Hastası: Gittikçe büyüyen dert oluyorsun Akıl Hastası: Sana söylüyorum farkında mısın ama? Akıl Hastası: Seni seviyorum, ah biliyorsun... Feza: Benimle oynama Feza: Söyledim sana Feza: Şansını zorl...