🌷6🌷

265 34 47
                                    

Selamün Aleyküm Kardeşlerim

Yeni bölüm ile karşınızdayım.

Bu bölümü BSG13080888'e ithaf ediyorum ✿ Umarım beğenirsin canım.

Yorumlarda buluşalım :)

İyi okumalar...

Buyrun bölüme♡♡

☁️

Gökyüzünün tatlı maviliği, kimisi için yüzlerde gülümseme bırakırken kimisi için de gökyüzü olmaktan öteye geçmiyordu. Gözlerini gökyüzünden çekmek istemeyen genç kız, iş yerine yaklaştığında gözlerini çekmek zorunda kalmıştı. Bugün yoğun bir gün, onu ve iş arkadaşlarını bekliyordu. Önemli bir konu üzerine yazı yazacaktı. Yazı yazmayı seviyordu. İçinde yer alan duygu ve düşüncelerinin kağıda dökülmesi onu mutlu ediyordu. Duyurulması, farkındalık oluşması gereken yazıları yazmakta çok özen gösteriyordu. Önemsiyordu.

Aklındaki düşüncelerle yerine geçti. Bugünün yoğunluğu etrafında hissettiği hareketlilik ile kendini belli ediyordu. Yazacağı yazı ile ilgili önünde duran haberlere göz gezdirirken sevecen arkadaşının sesiyle başını kaldırdı. Bugün yine enerjisi yerindeydi.

"Günaydın..."

İçten gülümsemesi ile konuştu genç kız. Sevil tatlı, deli dolu bir dosttu.

"Günaydııın..."

Sinefin, arkadaşının enerjisine uygun cevap vermişti. Yanında olduğunuz kişinin huyunu kapardınız. Ondan izler taşırdınız. Şüphe yok ki genç kız, Sevil'in samimiyetini hissettikçe daha güler yüzlü oluyordu. Heyecanını, enerjisini Sevil ile daha çok hisseder olmuştu sanki. Ne güzel arkadaştı. Etrafına mutluluk, enerji saçıyordu. Çalışırken yorgunluğunu çok hissetmiyordu genç kız. Sevil, onu mutlu eden en neşeli dosttu.

Genç adam elinde tuttuğu kalemi döndürürken haberlere göz gezdiriyordu. Lise yıllarında alışkanlık hâline gelmişti. Kalem ile oynamak onu rahatlatıyordu.

Caner, varlığını fark etmeyen arkadaşını sesi ile de fark ettiremeyeceğini anladığında elindeki kalemi kaptı. Emir, beklemediği bir hareketle duraksadı. Aklına gelenle başını kaldırdı. Caner'den başkası olamazdı.

"Şükür kavuşturana..."

Caner elindeki kalemi masaya bırakıp sitemle konuştu.

"Aylin Teyzeye seni şikayet edeceğim. Şu hâline bak. Bu kadar da kaptırılmaz ki..." diyerek yerine oturdu Caner.

"Kusura bakma kardeşim. Hem..."

Yerinde dikleşip devam etti genç adam.

"Hem şu hareketleri de bırak. Dikkatimi dağıttın..."

Sahte kızgınlıkla konuşması Caner'in hoşuna gitmişti. Şimdi tam zamanıydı. Arkadaşı ile biraz uğraşacaktı. Yoksa bugün mümkünatı yok geçmek bilmeyecekti. Yoğunluğu sevmezdi Caner.

"Aylin Teyze kız buldu mu sana?"

Arkadaşının sorusu üzerine nefes verip kaşlarını çatarak yanına döndü.

"Caner..."

Uyarır sesle konuşması üzerine Caner, sahte boğaz temizlemesi yapıp önüne döndü. Bitmedi elbet. Sinirlerinin yatışmasını bekledi. Aylin hanım ara ara Caner ile konuşur, bu meseleyi açardı. Oğlu ile Caner'in yakın arkadaşlıklarını bildiği için evlilik konusunda ona yardımcı olmasını isterdi. Şimdi de aklına bu mesele gelince evlilik üzerinden ona takılmak istemişti. Her ne kadar yakın arkadaş olsalar da Emir herkesin gözünde soğuk olduğu gibi Caner'in gözünde de soğukluğunu korurdu.

"İyiliğin için diyorum oğlum ya..."

Caner'in içten konuşması ile genç adam elleriyle yüzünü kavrayıp yüzünü çevirerek arkadaşına baktı. Bu meselenin duyulmasını istemiyordu. Hele nur yüzlüsü varken...

"Annem ile konuştuğunu biliyorum. Caner lütfen bak. İşimize bakalım. Nasipte varsa olur zaten-"

"Evliliğinde yardımcı olmak isteyen bir kişi olmak istiyorum bende..."

Emir sıkıntılı nefes verip ilerisini düşünmeden aklından geleni söyledi.

"Nikâh şahidi olursun, oldu mu?" diyerek önüne döndüğünde arkadaşının giderek yükselen gülüşünü duydu. Emir çatılmış kaşlarıyla arkadaşına döndü. Caner aldığı cevaba keyfi yerinde gülüşünü devam ettiriyordu. Bu gülüşü diğer arkadaşlarının da dikkatini çekmişti. Nasıl çekmezdi!

"Bi gelin bulmak kaldı desene..."

Biraz yüksek çıkan sesiyle Poyraz atıldı.

"Hayırdır kim evleniyor?"

Genç kız seslerin çoğalması üzerine ara vermek istemişti. Böylelikle arkadaşlarının ne ile ilgili konuştuğuna dair merakını gidermiş olacaktı.

Yanında hissettiği hareketlilikle başını çevirdi.

"Caner işte..."

Sevil'in konuşmasına gülümserken başını Caner'den tarafa çevirdi.

"Düğünümüz var..."

Genç kız Caner'in sözlerine memnun hâlde konuştu. Konuşmaya katılmak istemişti.

"Kim evleniyor?"

Emir hızla genç kıza döndü. Sinefin birden dönmesiyle şaşırırken yanaklarının yandığını hissetti. Bugün içinde görüşü ilkti. Anlamadığı bir şekilde gözlerini ondan çekemezken Caner'in sözleri üzerine iki genç yutkunmayı unutmuştu.

"Emir kardeşime Sinefin yakışır..."

☁️

Görüşmek dileğiyle. Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz♡

SİNEFİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin