🌷7🌷

213 35 42
                                    

Selamün Aleyküm Kardeşlerim

Yeni bölüm ile karşınızdayım.

Yorumlarda buluşalım :)

İyi okumalar...

Buyrun bölüme ♡♡

🍂

"Emir oğlum..."

Genç adam ağrıyan başını belli etmemeye çalışarak kaldırdı. Annesinin yaptığı leziz yemekleri dahi yememişti. Çok yemek yemeyen biriydi. Ağrıyan gönlü çok yemek yemeğe müsaade etmiyordu. Lüzumlu görmüyordu.

Normalde az da olsa yerdi. Fakat bugün bir lokma bile yememişti. Ne olursa olsun sağlığı için yemeğe zorlardı kendini. Bedeni emanetti.

Bugün yemek yemesi gerektiğini dahi düşünememişti. Aklını kurcalayan olay, dünyadan bağımsız bırakıyordu onu. Tepksizdi. Sadece daldığı olaya kilitlenmişti. Nasıl kilitlenmezdi!

Nur yüzlüsünün utanışını gördüğünde ortamdaki yoğunluğun yükünü üzerine almak istemişti. Yeter ki nur yüzlüsü kötü hissetmesin kendini. Üzüntü duymasın.

Olayların art arda gelmesi nur yüzlüsü ile arasına engeller koyuyordu sanki. Uzaklaştırıyordu kendinden. Bu düşünce genç adamı yiyip bitiriyordu. Böyle düşünmek istemese de kendini geri tutamıyordu. İsteği onunla kavuşmasından ziyade onun mutlu olmasıydı. Fakat gönlü onunla kavuşma isteğiyle yanıp tutuşuyordu. Hissetmeyen bilemezdi. Karşılık bulmadığı sevgisine sahip çıkarken döktüğü gözyaşlarının akışının farklılığını bilemezdi. Gözyaşları sevgi ile akardı. Teselli verirdi sanki ona. Gözyaşları sevdiği içindi. Nasıl canını acıtırdı ki. Ancak yüzünü okşar, kalbine umut ve sevinç tohumları serperdi. Sanki nur yüzlüsünün gülüşüydü o hâl, genç adam için. Görmediği gülüşü...

"Oğlum..."

Aylin hanım tedirgince oğlunun omzuna dokundu. Neşeli hâli üzerinden silinip atılmıştı sanki. Oğlu ile konuşacakları vardı. Fakat oğlunun hâli, konuşmayı ertelemenin gerektiğini düşündürdü. Oğlunu ara ara düşünceli görse de işini sebep bilirdi ancak bugünkü hâli farklıydı. Yüz ifadesi bu farklılığı ele veriyordu. Utandığı zamanlar az belirgin olan kızarmış yüzü, bugün daha bir belirgindi.

Aylin hanım, aklına gelenle gülümsedi. Yoksa biricik oğlu, gönlünü birine mi kaptırmıştı? Kendine engel olamayıp heyecanlı gelen sesiyle konuştu. Belki Caner'in söylediği kızla aynı kişi olabilirdi. Kızın da gönlü varsa düğün yakın demekti. Oğlunun mutlu olması yakın demekti.

"Oğlum, aşık mı oldun sen?"

Aylin hanım, keyifle konuşmasını yaparken Emir tedirgin hâlde başını kaldırmıştı. Annesinin yüzündeki kocaman gülümsemesi sertçe yutkunma gereği hissettirmişti kendinde. Bu konu bir an önce kapansın istiyordu. Fakat annesi akıllı kadındı. Emin olmadan bu konuşmayı kapatma niyetinde gözükmüyordu, kapatmazdı. Ne yapacaktı şimdi?

"Sinefin..."

Annesinin konuşması ile kendine engel olamayıp gözlerini hızla annesine çevirmişti. Hiç diliyle söylememişti ki nur yüzlüsünün ismini. Sadece iş yerinde gerektiği zaman dile dökerdi ismini.

Aklına gelenle belli etmemeye çalışarak sinirlendi. Kızdı içten içe. Caner...

"Bende senin için birini arıyordum oğlum. Niye söylemedin ki bana? Uygun bir şekilde isteriz..." deyip ellerini oğlunun yanaklarına getirdi Aylin hanım. Mutluydu. Tek isteği oğlunun manaton hayattan uzaklaşıp samimi gülüşlerini daha çok görmekti. Hanımına karşı çok iyi bir eş olacağına gönülden inanıyordu. Evlenmesini çok istiyordu. Kendisi gibi yetiştireceği evlatlarının olma düşüncesi, Aylin hanımın torun sevme isteğini kabartıyordu. Yeter ki oğlu mutlu olsun. Gerisi çok da önemli değildi. Fakat anne olarak oğlunun, evlendiğinde mutlu olacağını düşünüyordu.

Genç adam, annesinin bakışları altında hafifçe nefes verdi. İçindekilerinin dökülme vakti gelmiş miydi? Belki de en iyisi buydu.

"Evet anne..." deyip başını eğdi Emir. Daha fazla konuşamadı. İçinde sır gibi sakladığı sevdasını kolay kolay dökemedi dudakları arasından.

"İsteyelim o zaman oğlum. Kimdir, öğrenelim. Ama önce haber vermek gerek. Sinefin kızım da seviyor mu seni?"

Genç adamın yüzünde hafif bir gülümseme belirirken annesinin sorusu üzerine gözleri yanmaya başlamıştı. Annesinin kızım diye hitabı yüzünü gülümsetmişti. Fakat devamında gelen sözler. Kalbini acıtan da o değil miydi? Sinefin onu seviyor muydu? Sever miydi? Onu kabul eder miydi?

🍂

Bölüm nasıldı?

Emir?

Aylin hanım?

Sevmek?

Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz♡♡

SİNEFİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin