11. Acasa

11 0 0
                                    

                                                ***

          Elsa's POV. 

        Tot ceea ce a urmat s-a derulat atat de repede, ca un film de care esti sigur ca iti va schimba viata, ori ce a mai ramas din ea, in cazul meu. Mi-a spus ca i-ar placea sa scrie despre mine. Naivul! Nici chiar el n-ar reusi sa ma prinda in cuvinte fara sa se taie mereu in ele. Nu sunt fata din carti, nu dansez cu spiritul creator al nimanui, dimpotriva, il sufoc, poate fara sa vreau uneori. Ce nu stie el e ca de fiecare data cand ma uit in oglinda parca asist la propria-mi autopsie, si mereu mi-e sila de ce vad. Cred ca am invatat prea tarziu cum sa ma lupt cu toti demonii care imi complica inutil existenta, incat am ajuns acum sa traiesc superficial, inutil, oricat de crud ar suna.

    Ma tine strans de mana iar eu inca ii simt buzele calde. Acum, cand pana si efectul ultimei picaturi de alcool a disparut complet, ma simt lucida, parca trezita dintr-un delir si ma intreb incontinuu ce urmeaza sa se intample, cu mine, cu el, de ce nu? cu noi.

    In cateva minute ajungem la mine, cred ca asta a fost deopotriva cea mai lunga cat si cea mai scurta plimbare pe care am facut-o in ultimii doi ani. Imi scot cheile din geanta iar clinchetul lor ii atrage atentia dragului meu prieten. Ma priveste curios in timp ce descui usa. Din reflex ma uit la ceas, apoi intru in hol si aprind lumina. Arunc o privire in jur si imi amintesc ca aseara am adormit in fata televizorului si bineinteles, ca nu am adunat paturile de pe canapea, nici canile de cafea, nici revistele… nici pernele, cutia aproape goala cu ciocolata inca e tot acolo, si brusc incep sa cred ca invitatia asta a fost cam nepotrivita.

   –  Auzi? Tu stii cat e ceasul? il intreb in timp ce imi pun haina pe spatarul unui scaun.

    Nu-mi raspunde. Isi desfasoara esarfa din jurul gatului si o lasa peste haina mea, apoi cu mainile in buzunare intra in living. Se uita la geamuri, apoi la pereti, parca pregatit sa redecoreze, dupa care se opreste in mijlocul camerei zambindu-mi. Il vad acolo, un strain ajuns din intamplare in intimitatea mea, si fara sa vreau gandul imi fuge la zile de vara dictate de mare si de sentimente de iubire.

    M-am inecat de prea multe ori, dragule! Acum nu stiu ce e mai important, sa ramai la suprafata, unde inca poti simti razele soarelui, ori sa inoti adanc, fara sa te sperie scoicile in care te vei taia. Cred ca orice ai alege sfarsesti nefericit atunci cand lasi demonii sa te creasca. 

 –  Ceasul? ma intreaba dezinvolt, fixandu-ma cu privirea.

 – Nu te uita la mine cu zambetul ala! Mai ales dupa o reactie atat de intarziata. Da, ceasul! E tarziu si sincer nu aa vrea sa trebuiasca sa imi fac griji pentru tine. New York-ul nu e cel mai sigur si paanic loc de pe pamant, iar tu, din cate observ, te lasi furat de peisaj, mai ales noaptea…

 – Unde vrei sa ajungi? Adica pot pleca… daca asta e problema. Ma intrerupe, devenind brusc serios.

 – Dupa cum spuneam, nu vreau sa imi fac griji inutil, asa ca ar fi mai bine sa ramai peste noapte, asta daca nu te deranjeaza atat de tare haosul de aici. Vei sta in dormitor, iar eu aici, de fapt, iti voi face patul chiar acum. 

              Ed's POV. 

Intunericul era dominant in micul ei paradis din inima New York-ului. Puteam sa jur ca-i place noaptea, pe cat imi place si mie de tare. Am citit-o demult, de cand dansam. Am citit-o ca pe o carte scrisa de mine insumi, ca pe revista Vogue cand ma plictisesc intr-un loc public si nu vreau sa par un neadaptat. Isi lasa toate mastile pe presul de la usa, acolo unde se descalta de pantofii cu toc. Elegant, incet, tragandu-i afara din picior ajutandu-se de tocuri, ridicand piciorul si dezvelindu-si coapsa goala al carei gust ma face curios. Am ramas ca prostul in usa, urmarind fiecare gest al ei, muscandu-mi buzele cand se apleca si ii puteam vedea clar formele, facandu-mă sa ma excit ca un adolescent in fata celei de-a doua partide de sex din viata lui. Sunt asa slab in unele momente. Sper ca fata mea nu tradeaza prea multe. Ma prefac indiferent de aspectul acestei femei, alaturi de care am una dintre cele mai perfecte seri din viata mea. Adica, ce sanse sunt ca femeia care ma intriga cel mai mult dintr-un bar sa ma placa si sa o fac curioasa si sa ii simt in aceeasi noaptea buzele, ba mai mult, sa ma duca si la ea acasa. Mi-ar placea sa las orice emotie si sentiment la usa, la fel cum face ea cu mastile, dar ceva imi spune ca daca vom continua în felul asta, s-ar putea sa nu mai vreau altceva curand. Ceea ce nu e tocmai bine. Creierul meu o ia razna cand simt ceva pentru cineva. Gandesc prea mult si duc totul in extreme si uneori am nevoie doar de douazeci de secunde de nebunie. Douazeci de secunde in care sa ma apuc sa scriu o carte despre ea sau…sa-mi tai venele pentru ea. Nu ar fi prima oara.

   Dar gandindu-ma la tot felul de prostii, ma trezesc cu mainile în buzunar in mijlocul sufrageriei, cu esarfa aruncata haotic, undeva peste haina ei, ca un obisnuit al acestui apartament care emana un aer din secolul trecut, dar si modern, in acelasi timp. Si un apartament care nu astepta musafiri, cu siguranta, judecand dupa canile de cafea din sufragerie si revistele imprastiate pe podea si ciocolata scumpa, aproape terminata. Ma simt atras de locul asta. Biblioteca este plina ochi de carti, dar peste cartile asezate atent, zac teancuri de reviste, toate de apartinand aceluiasi brand. Ori este un fan infocat, ori o leaga mai multe de acea revista. Imi plac peretii acestia din caramida si geamurile astea mari, cu vedere spre Manhattan, sunt perfecte pentru o dimineata tarzie de ianuarie. Sunt atras de fiecare colt al camerei sale, vreau sa aflu cat mai multe despre ea si nimeni nu spune povesti mai sincere decat camera proprie. Ma intreaba cat este ceasul, dar nu pentru a ma goni se pare, ci pentru a avea un pretext bun de a ma face sa stau. Imi place fata asta! Imi spune ca mi-a pregatit patul in dormitor, iar eu, fara pic de somn, iau o carte si ma duc in locul unde-mi arata ca este dormitorul. Ma urmareste cu privirea, zambind si intrebandu-ma daca totul este ok. 

-Da, este foarte bine! Multumesc mult, cine stie de cine ma mai loveam si in seara asta daca plecam acum.

-Da, asa macar te-ai lovit de mine. Hai, spor la citit. Eu ma voi mai uita la televizor, daca nu ai somn, stii unde ma gasesti.

Nu stiu ce gandeam sau ce incercam sa fiu, dar pentru cateva secunde m-am simtit James Dean si m-am intors si am sarutat-o, fara sa o las sa vorbeasca sau sa gandeasca. Fara sa o las sa ma intrebe cine sunt sau ce fac, poate e timpul sa ma descopere, fara masti, fara povesti. Doar ea si eu. Poate doar imi fortez norocul. Am luat-o de aceleasi coapse goale si am ridicat-o pe mine, in timp ce ne sarutam. Simteam cum se uda si cum buzele ei sunt avide dupa arta, sunt atrase de mine. Sunt atras de ea, mult prea tare decat trebuia sa fiu. Mi-a spart carcasa care ma proteja, in mult prea multe locuri si acum, la prima zgarietura pe spate, am cedat si o las sa ma citeasca. Pe sub petele de cerneala, prin spatele cuvintelor dupa care ma ascund, prin urmele cicatricilor care imi marcheaza sensul vietii. Am trantit-o pe canapeaua din sufragerie si am sarutat-o puternic, iar ea mi-a raspuns cu aceeasi foame pe care o aveam si eu pentru ea. Razand, m-a indepartat de buzele ei si mi-a spus:

-Daca facem asta, maine vei avea o impresie proasta despre mine. Sunt sigura!

-Regula de aur. Nu din prima seara, nu? Sfatul suprem al mamei.

-Da, stii tu ce stii. Doar ca tata e un idiot, deci nu am ce sfaturi sa primesc de la mama. Plus ca artistii ma intriga.

Am zambit si am lasat-o sa-mi descheie camasa. I-am muacat buza de jos si am inceput sa o sarut pe gat, sa simt gustul amar al parfumului scump cu care era data. Degetele ei se plimbau pe ceafa mea si in parul meu. Spatele i se arcuia, in functie de zona pe care o atingeam cu varful limbii, iar respiratia era din ce in ce mai greoaie si mai greu de controlat. Gustam din lobul urechii sale de care atarnau bijuterii, cu o foame greu de stapanit. Imi era foame de ea. Imi este foame de ea. Mainile mi se plimbau pe intreg corpul ei. Pe gat, pe sani, pe burta, pe picioare, intre picioare, in timp ce mainile ei ma obligau sa raman in zone care o excitau foarte tare, ceea ce-mi placea la nebunie. I-am scos fusta neagra, lasand-o doar in lenjeria intima, tot de culoare neagra. Lenjeria despre care aveam multe intrebari la inceputul serii. O admiram, o idolatrizam, simteam multe in momentul acela, dar cel mai tare simteam cat de mult vreau sa fac dragoste cu ea, in noaptea aceea, in locul acela. Luminile erau stinse, dar puteam vedea clar totul, deoarece prin geamurile mari, New York-ul citea curios pagina din cartea vietii a fiecaruia, in care noi doi ne intalneam. Astfel, luminile orasului se jucau pe corpul ei, lasandu-ma sa o vad clar, ceea ce ma facea din ce in ce mai tare. I-am deschis sutienul, lucru care m-a facut sa injur putin, iar pe ea sa o amuze, dar a fost bine. I-am admirat sanii cateva secunde, o faceam mai mult timp, insa mainile ei conduceau palmele mele pe sanii ei perfecti, pentru mine. Am luat intre buze, pe rand, fiecare sfarc si il sugeam incet pana il simteam tare. Am coborat lent, atingand fiecare centimetru de piele cu limba, lasand unghiile ei sa ma zgarie si ascultand probabil cele mai frumoase sunete pe care femeile le pot produce, gemetele din momentele cand sunt excitate. Era uda tare si voiam sa fac acest lucru, atunci, acolo. Tineam cu tot dinadinsul. M-am uitat putin la ea si am vazut-o putin tematoare, muscandu-si buzele. I-am dat chilotii la o parte si am atins-o cu varful limbii in locul cel mai umed dintre picioarele ei. A gemut incet si a prins cearsaful in pumni, iar cu  una din maini ma tragea de par. I-am urcat picioarele dupa umerii mei si am incercat sa o fac cea mai fericita femeie din noaptea aceea, din New York. Cu siguranta nu voiam sa ma uite sub nicio forma. Eram deja avid dupa atentia ei.

Endless loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum