,,Jo~" dám mu ruce na ramena a zavřu oči. On mi začne pusinkovat krk a rukou tam dole nepřestává dělat krasné pohyby.
,,Uvolni se~ bojíš se slaďouši~?"
Otevřu vážně oči. ,,čeho bych se bál!!"Uchechtl se a začne mě poněkud jemně líbat. On je jemný??? Vypadá spíše na to, že by mě dokázal rozpůlit na dvě části.
,,Čeho se bojíš" odtáhl se a podíval se mi do očí.
Uklidnil mě jeho pohled...a to se málo kdy komu povede..Já sebe občas nechápu...mám v sobě divný pocit.. ,,přestaň" uhnu pohledem a odhitnu mu ruku ze svého rozkroku. ,,Ale, ale zase klid"
Chytl mi pevně ruce. ,,Já tady určím jestli přestanu a nebo ne. Mám chuť tě mrdat a to i udělám"Zamračil se na mě. C-
,,JAK TO SEMNOU MLUVÍŠ!! Takhle hnusně to ještě řekneš!!" ,,TICHO!"
Okamžitě zmlknu. Ja jsem teď mimo. Vůbec nepobírám jeho chování teď.
Promne si čelo. Dlouze vydechne.,,Promiň.." za co se omlouvám bože?
,,To nic..jsem jen trochu..trochu nervózní"
To já taky, jsem tady vzrušený a zároveň vydešený na stole.Začnu mu hladit ramena.. ,,um..co se děje?"
Dá mi ruce na boky a položí si svoje čelo na můj krk. Aw...co si budem, je to roztomilé.
,,Někdo mi začíná psát výhružné zprávy...že me okrade, zabije a takové kraviny"Vydechl. ,,Že mi pokazí firmu, že zklamu svého otce a skončim jako HOVNÍTKO nebo co to psala ta osoba ty vole "
Udiveně se dívám před sebe a hladim mu záda.
Chvilku přemýšlím...,,Říkal si hovnítko??"
,,Jo, ta osoba asi nema moc inteligence..asi to bude nějaká opice tady z města"
,,Ta opice se bude jmenovat asi Wonpil"
Zamračím se.
,,Cože?"
,,Ummmm"
Začnu ho líbat~ víte co. NASRAT TEĎ SI DU UŽÍT. Rovnou ho odvedu ze špatný nálady. Třeba z toho bude vztah...konečně heh...
,,um~ Kookie~ dokážu být zlej~" kousl mě silně do rtu.Vzdychnu~ je to teď hrozně vzrušující!!to neznám!!! Omg omg!!
,,Dělal jsi to už~?" Začne mi sundavat šaty.
,,U-um...ne" SAKRA MOJE ODVAHA OPADLA😭.,,Awww~ tak to si užiju prcino~ budeme jak králíci v králíkárně~" rozepíná si pásek.
Polknu na sucho. Ja...CO JSEM TO UDĚLAL!?
Nijak moc se nestydím, že jsem už nahý na stole...ale spíše se stydím jak to bude probíhat..,,Bude to bolet...?"
,,Teď si fakt jak králíček s ouškama doluu~ bude prdelko..ale jen chviličkuu~"
,,Jak to můžeš vědět"
,,Podle toho jak popisují děvky",,Nemáš mě za děvku, že ne..."
,,Uhhh~ podle toho jaký budeš~"
Kouknu smutně...
,,Neřekl bych ti Kookie jen tak" čekl mě tak krásným pohledem...,,MUŽU HO KURVA UŽ DO TEBE NARVAT!?"
TO NEBYLO HEZKÉ:(
Mám strach...
ČTEŠ
𝐔𝐤𝐥𝐢́𝐳𝐞𝐜̌𝐤𝐚 𝐚 𝐧𝐞𝐛𝐨 𝐧ě𝐜𝐨 𝐯𝐢́𝐜? /vkook/
RandomJá jako uklízečka, budu vážně sexy. Ten obleček mi docela sluší..co si Budem hihi. Ale pořád ho mám za nějakého úchyla. Kluci tohle přeci nenosí. 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋 Vkook❤️ Gay🌱 Předem pardon za chyby, takže nebuďte toxik🌸 🦋🦋🦋�...