Uklízím mu teď ložnici. Řeknu vám. TEN ČLOVĚK DĚLÁ HROZNÝ BORDEL! Tak slušný muž a dělá takový nepořádek? No to snad není ani možný. Skládám mu aktuálně oblečení. Svléká se jak had! A ještě to hodí na židli. To snad nemysli vážně.
Jo a taky! Ježiši. Donutil mě nosit maid dress. Jo je to tak. Nehorázně jsem protestoval, ale začal mi vyhrožovat! Že mi nezaplatí! Ní tak jsem si je vzal nooo. Ale víte co, sluší mi heč:p
,,Jungkooku! "
Ježiš co zas chce! Nemám čas! Jde nabručeně do jeho kanclu. Otevřu dveře,,Ano pane?" řeknu sladce:) má to znít jako 'Di už doprdele'
,,Uvaž mi kravatu" stojí u stolu.No to je úžasný tohle to. Stoupnu si k němu a dělám mu tu kravatu. Dívá se na mě a to mě sakra znervózňuje. Často, když si myslí že spím.. Tak mi chodí do pokoje a pohladí mě po vlasech. Uchyl to je.
,,To si to neumíte uvázat? Je to jednoduché"
,,Umím, ale od čeho tě tu platím"
RADŠI MLČÍM.
,,Až uklidíš, tak přijď do kanclu, měl bych pro tebe prácičku" dá mi ruku pod šaty.Okamžitě jsem ho plácl přes ruku.
,,Nesahat, Tohle nebylo v papírech "
,,Ale bylo, jenže to bys musel umět číst správně"
Zamračím se. Já ho tak nesnáším!
Woonpil ho zase chce vidět, že by to klidně vzal za mě. NASRAT.Jo a taky se mi včera Woonpil přiznal, že ke mně něco cítí... Ještě jsem mu neodepsal.. Co mu mám na to napsat?
Je mi ho teď líto.. Fakt jako líto, mně kdyby někdo na tohle neodepsal tak se asi odprásknu.Taehyung mi zase dá ruku pod šaty a zmáčkne mi zadek. Víc si mě na sebe natiskl.
,,Krásně voníš~"
,,Jo? Savem."
,,Ty si fakt úplně- škoda slov. "
Uchechtl jsem se,,Něco se vám nelíbí?" upravím mu kravatu.Naštvaně si sedl na svou židli a dělá něco na počítači. Začnu se potichu smát a jdu zas uklízet.
Sednu si na postel a vezmu telefon.Kopačkuliček😡: Jungkookie.. Už je to hrozně dlouho co k tobě něco cítím 😔❤️nevím, či to ještě vydržím se jen na tebe dívat a neochutnat tvé krásné rty.. Chci, abys mi řekl vše na rovinu.. Ať vím.. 🤐NA ČEM JSEM 🤐❤️
Jenže já fakt nevím co mu na to mám jako napsat... Je to můj kamarád.. Já k němu necítím něco víc Nargh! Nechci mu ublížit:(
ČTEŠ
𝐔𝐤𝐥𝐢́𝐳𝐞𝐜̌𝐤𝐚 𝐚 𝐧𝐞𝐛𝐨 𝐧ě𝐜𝐨 𝐯𝐢́𝐜? /vkook/
OverigJá jako uklízečka, budu vážně sexy. Ten obleček mi docela sluší..co si Budem hihi. Ale pořád ho mám za nějakého úchyla. Kluci tohle přeci nenosí. 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋 Vkook❤️ Gay🌱 Předem pardon za chyby, takže nebuďte toxik🌸 🦋🦋🦋�...