29. Co?

1.4K 81 10
                                    

Dívám se na něj. ,,Tae? Ty pláčeš? Neplakej zlato.." palcem mu utírám slzy..jezus cute.
,,V-vezmeš si mě? " ukáže mi na dlani prstýnek.Zamrkám, co!? Zaraženě ho pozoruji. ,,Já to věděl! Nechceš mě!" Zvedl se a zahodil prstýnek. ,,Tae! Ale noták!" Vyleze a jde pryč.

Vydechnu...vylezu ze stanu a hledám ten prstýnek..byl krásný..musel stát hodně peněz a on ho jen tak zahodí. Usmál jsem se..prdelka plakala kvůli tomu. Po chvilce ho Najdu! Takové štěstí!! Nandám si ho na prst. Je krásný! Ale proč hned reagoval takhle? Jen jsem byl překvapený. Něco tu nehraje..

Hledám ho. ,,Tae! Já si tě moc rád vezmu ty hlupáčku!" Zastavím se a poslouchám jestli ho neuslyším.  ,,Lásko!" Povzdechnu si..,,Baf" zaječím! Chytnu se za hruď! ,,Tae!! Já se tě tak lekl! Proč jsem tě neslyšel?!"  Usmál se na mě.
Chytnu ho pevně za tváře a dlouze ho políbím!

Dal mi ruce na boky a své čelo opře o to mé.
,,Líbí se ti..?" Da mi pusu. ,,Samozřejmě, nemusel si vůbec tak špatně reagovat" obejmu ho kolem krku. ,,Pokazil jsem to..ztratil jsem i krabičku od prstýnku nah" zasměju se.,,Neva mi to lásko" začnu ho líbat.

~O TŘI TÝDNY POZDĚJI~

Jak řekl tak se i stalo, uh..
Bydlíme u lesa, takže musíme dojíždět všude.
Teď je Tae v práci a já sedím na gauči, nemám ani zaplou televizi. Nevím jak se mám cítit. Včera mi zas nadával..prej začít od znova, to sice ano ale jakým stylem. Zase mi nadával, že jsem děvka..protože jsem si psal s novým kamarádem.

Jmenuje se Jimin. Je docela hodný, jakoby mám ale pocit že by měl zájem..ALE! Chci kamaráda, takže to musím vydržet. Vezmu si telefon, jelikož mi přišlo upozornění, že někdo napsal. Oh, Tae píše?

Miláček❤️: Lásko? Chtěl bych se ti omluvit za včerejšek...a i že jsem dnes odešel bez jakéhokoliv slova😞já hrozně žárlím lásko..prostě nejsem tak dobrý pro tebe, že sk kdykoliv můžeš někoho najít..😩✋🏻

Prcina🍼: To nic Tae. Odpustím ti to😊

Miláček❤️: Něco pro nás budu mít..doufám, že to vztah mezi námi zlepší..

Prcina🍼: A copak to je Tae! No piš! Jsem zvědavej!^^

Nah..vždy mu to odpustím! Miluju ho prostě..a aspoň se to snaží napravit! Hrozně mě zajímá co to je!

𝐔𝐤𝐥𝐢́𝐳𝐞𝐜̌𝐤𝐚 𝐚 𝐧𝐞𝐛𝐨 𝐧ě𝐜𝐨 𝐯𝐢́𝐜? /vkook/Kde žijí příběhy. Začni objevovat