20. Sex a nebo důvěra?

2K 102 7
                                    

,,Pokud semnou budeš mít sex! T-Tak už ti nebudu věřit!" Fňukl. Zamračím se. Takže takhle on na to!? To snad nemyslí vážně.
,,Pokud by ses semnou vyspal nemyslel bys na to" zavrčím nepříjemně. Snažím se svou horny náladu ovládat.

Zavřu oči. Nah! Příště ho prostě ohnu a seru důvěru. Otevřu oči a dám mu ruce z krku a dám mu je na tváře. Palcema mu utírám slzy..
Ach Jungkookiesku. Dám mu pusu na jeho krásné rty. ,,Klid už tedy..zasloužil si tohle..neměl se chovat tak jak se choval"

,,N-neznal si ho tak dlouho jak ja! Neměl jsem naše přátelství ukončovat" zakroutím očima.
,,Přestaň už! Byl to kretén! Máš mě rozumíš!? To ti nestačím nebo co!?" Jsem naštvaný.Chtěl jsem si zasunout.


~POHLED JUNGKOOKA~

Smutně se na něho dívám..proč je tak zlej..
Potřebuji jen pomazlit a slyšet hezká slůvka.
Otočím hlavu na jinou stranu a popotáhnu.
Taehyung si povzdechl. ,,Promiň lásko"
Zamručel.

Mlčím..nezajímá mě žádný promiň.
,,Pojedem na nějaký výlet, hm? Aspoň na týden, co ty moje prdelko?" Hladí mi vlásky.Chytl me za bradu a natočí si mě na něj.
,,Miluju tě" políbil mě.

Oplatím ,,Já tebe.." špitnu. Odpustím mu tohle chování. Neudělal to tak je to jedno..
,,Tak jo..chtěl bych stanovat..jako malej jsem to miloval" dívá se mi do očí a já do těch jeho.
Divný pocit..

,,Nah, myslel jsem nejaký moře a hotel" má radši luxus a postel. NE STAN A PŘÍRODU. I KDYŽ JEDEN STAN MÍVÁ ČASTO V BLÍZKOSTI JUNGKOOKA, HEH.
,,Prosím.. bude to zábava. Budem si něco dělat na ohni"

Um..,,A třeba ti tam i něco povolím" dam mu ruku na tvář a hladím mu ji. Zavřel oči a zavrněl. ,,Jo~ a copak to bude" zavrní spokojeně. Usměju se. Už je mi maličko líp.
,,Cokoliv si budeš přát, mufíku můj"

,,A máš stan? Nebo mám objednat? Já jsem nikdy nestanoval" KOUKNU SE NA NĚHO VÁŽNĚ. ,,Cože!? To snad každý! Tak to musíme napravit! Pojď k tvému notebooku!"
Odstrčil jsem ho lehce od sebe.

Dojdem do jeho pracovny. Tae si sedl na židli a já na něho. ,,Jak velký?" Přemýšlím.
,,Tak pro čtyři..ať je větší" Tae tedy hledá nějaký pro čtyři osoby. ,,Tae! Tenhle prosím!"
Ukážu prstem na růžovej a někde i s černou barvou.

,,Tak to vůbec prdelko." Zamručel. ,,Černý chcu" založim si ruce!! ,,NE. Chci řůžovej!!"
Podívá se na mě nepříjemně.
,,Lasko přestaň. Růžová prostě ne." Mračí se. Uraženě se podívám jinam.

,,Nebuď naštvaný " dívá se na jiný.
,,Ja chci ten.." povzdechl si. ,,Prostě ne, nebuď jak malej. Co tenhle? Černý a nebo šedý" Kouknu se na to..,,fuj, nechci"
Prostě chci tamten! Proč ho prostě nevezme!

,,Ježiši! Tak FAJN" řekl nasraně a dal do košíku ten růžovej:) Obejmu ho kolem krku a pusinkuji mu obličej! ,,Děkuju lásko!!"
Usmívám se. Jooo! Mám ten růžoveeeeej!!!
,,Tady máš dokonce růžovej ten pytel"

Zagebím se. ,,To je spacák Tae..ji vem mi ho! A ty budeš mít tenhle fialovej" zazubím se na něho. ,,Ne, ten černý" dal je do košíku. Škoda!! Ještě dává do košíku potřebné věci. Takových peněz! Tohle ja bych si dovolit nemohl..

𝐔𝐤𝐥𝐢́𝐳𝐞𝐜̌𝐤𝐚 𝐚 𝐧𝐞𝐛𝐨 𝐧ě𝐜𝐨 𝐯𝐢́𝐜? /vkook/Kde žijí příběhy. Začni objevovat