22. V autě se dá dělat spousta věcí

2K 94 10
                                    

,,Dobře, ale prosím tě. Zezačátku v klidu"
Zabručím! Moc dobře vím, jaký je! Beztak se na mě vyprdne a pojede hned to svoje. Sundal mi tričko. Zívnu si. Nevhodné teď..ale nevadí!!
,,Unavuji tě prcko?" Zamručí lehce naštvaně.

,,Neee, jen jsem asi unavený, nevím" a pak, že já se hned naštvu. U něho stačí jen jedno slovo proti němu A ANI TO SLOVO! To stačí špatný pohyb těla na něj a už by mlátil. ,,Hmmm, tak za to ně om-" ,,ŘEKNEŠ TO SLOVO A ŘÍKÁM TI, ŽE SE K SAKRU NEZNÁM A ULÍTNE MI LOKET DO TVÉHO OBLIČEJE"

Začne se smát. Co mu jako přijde vtipné!?
Zavrtím se tedy, hah. Okamžitě zmlk a opět zamručel. On je čmeláček prostě! A nebo medvídek. Zagebím se sám pro sebe. Nadzvedl me a snaží si rozepnout pásek. Začíná být nepříjemný, protože mu to nejde.

,,A DOST! JA HO URVU!!!" Začne tady křičet. Pako jedno. ,,Lásko uka prosím tě" otočím se a rozepnu mu ho..rozepl jsem mu rovnou i poklopec. ,,Nemáš mít tak malé auto"
,,Já ti dám malé! Jen ti co ho vyrábí netuší, že v něm někdo vepředu bude prcat!"

Naštvaně mě otočí zas zády a snaží se mi sundat tepláky. Nervák..fakt že jo.
,,Lásko, nesmíš být takovej..pak ti to právě nepůjde" pokroutím očima. ,,DRŽ KUŠNU. NEBO TI JI NĚČÍM ZACPU" strčil mi najednou prsty do úst.

Awww...tak že by přece byl opatrný? Prďola!!
Žužlám mu prstíky tedy. Jaký by to bylo..si zasunout do něho? To by nikdy nedovolil nah!
Stáhl mi tepláky a boxerky. ,,Tak se připrav a chci tě slyšet jasný? Nebo budu pak zlej"

,,Dobře..ale taky to není hned"
,,To vím taky zlato..ale někteří to taky umí hned" provokuje Jungkooka.
,,Ale mě nezajímají ostatní.." sklopím lehce hlavu. Nah! Zase zlobí..Ucítím v sobě jeho prsty-

Dal mi tam hned dva! Zakousnu se do volantu a dívám se před sebe na cestu. Polknu hlasitě.
,,Aaaa~ už znám místečkoo~?" Zavrní mi do ucha a začne s prsty přirážet. ,,ummm~
l-lásko~" už jsem pustil volant a zaklonil lehce hlavu.

,,Áno~ " začne mi u toho pusinkovat záda. Možná...možná to je hezký! V autě to je více..ZAJÍMAVÉ. Prohnu se a zadkem se víc namáčknu na jeho prsty~ musí dát do mě tři prsty abych se připravil na jeho velikost~neboli šířku.

,,Prosím- Ah~ rychleji tam~" nakloním hlavu na jednu stranu a začnu hlasitě vzdychat~ nejde to vydržet~ ON JE PROSTĚ DOKONALEJ.  ,,Jo~ a jak se mi říká? Neznáme?" Plácne mě přes zadek.

,,Um~! Daddy prosím~" nechápu co se mu líbí na tom oslovení, ale když mu to udělá radost tak proč ne viď! ,,No vidíš jak to jde ty prcino moje~" přidá třetí prst a zrychlil tedy. Má dlouhý prsty~ bože! I jeho ruce jsou hot! Vo to znamená!?

Jak někdo může mít hot i pihu na nosíku!
Začnu více vzdychat. ,,D-Daddy ah bože um~"
Snažím se fakt hodně prohybat. Taehyung mi začne jazykem jet od krku až skoro k zadku.
Jako, řekl bych někdy...že je to nechutné ale teď ne!

𝐔𝐤𝐥𝐢́𝐳𝐞𝐜̌𝐤𝐚 𝐚 𝐧𝐞𝐛𝐨 𝐧ě𝐜𝐨 𝐯𝐢́𝐜? /vkook/Kde žijí příběhy. Začni objevovat