Oh...ten je..je krásný..dívám se na něho zaujatě. ,,Halooo? Je vše v pohodě?" Zeptal se zas. Stále se na něho dívám. Usmál se ,,Nikdy jsi neviděl krasného muže?" Zasmál se. Kouknu se jinam. ,,Neeee, dělám si srandu. Nejsem krásný..vypadám jak..jak žába" KOUKNU SE NA NĚHO.
,,Cože? Tak to vůbec ty trumpelíno" zhejtil jsem ho. Jak tohle může říct? Je fakt krásný!
,,Oh tak pardon..Jinak já jsem Tommy Pham"
Kývnu s menším úsměvem na tváři.
,,Jungkook.." dívám se zas na své ruce.
Utře mi palcem slzy na tváři.Popotáhnu... zas jsem si vzpomněl na Taeho..povzdechnu si. Co asi dělá? Hledá mě? Domlouvá si sex? Nebo odjel?
,,Co se děje? Někdo ti něco udělal?"
,,Jo..." dám si ruku na srdíčko..,,Tady mi ublížil.." hladí mi záda. Uklidňuje mě to docela.,,Co udělal? Podrazil tě jako dobrý kámoš?"
,,Ne..jako přítel..spal s jinýma..podvedl mě. Lhal mi.." sklopím smutně hlavu.
,,Aha takhle...ty máš kluka jo? Jaký to je líbat kluka?" Optal se na docela zvláštní otázku.
Kouknu na něho. ,,Úplně to samé...jako kdybys líbal holku Tommy..to je docela blbá otázka"
Zamumlal jsem.,,Oh, promiň. Jen mě to zajímalo. Poslední dobou mě totiž holky moc nepřitahují. Jak poznám, že jsem na kluky?" Kouknu se na něho, jestli tohle myslí jako teď vážně.
,,Prostě se ti líbí? A přitahuje tě" zamručím. Jestli si tady ze mě dělá srandu.
Poškrábe se na zatylku.,,Mohu tě políbit? Abych se teda ujistil" dívá se mi na obličej. Kouknu se do jeho očí. Tohle snad nemyslí vážně. ,,Samozřejmě, že ne" prsknu! Nebudu jako Taehyung. Založím si ruce a kouknu se jinam. ,,Nah..promiň..máš instagram?" Zeptal se nervózně.
,,Mám pipígrem" koukne na mě tázavě.Držím smích. ,,Pipígrem? Co je to?"
Začnu se mu smát. Zmateně se na mě dívá.
,,Mám, jen si z tebe dělám legraci..jmenuji se tam pan.omacka_stokur" zagebil se.
,,Originální jméno bych řekl" zasmějeme se společně.Vezmu telefon a čekam na jeho follow.
,,Aha? A já, že mám divný jméno.. a ty tady sukamkamen.dobryden" uchechtnu se.
,,Khamo! Víš jak je to swag!" Zagebil se.
Kouknu na jeho jedinou fotku. Jujkyyy~Sukamkamen.dobryden
VietnamLíbí se kimtaehyung a dalším(421) lidem
Sukamkamen.dobryden: ❌👿Zobrazit všechny komentáře (42)
Jajinek: Buzik sikmookej,,Sluší ti to tam" usmál jsem se..
,,kuju, dívej ty si úplně hezu Kookie" ukáže mi moji fotku.,,Díky.."
,,A tahle!?" Ukáže mi další.,,SAKRA TY SI KRÁSNÝ!!!"
Koukne na další.,,Tady jsem měl fakt dobré hamís!"
,,Jde to vidět.." zagebil se.,,co se děje na téhle fotce?"
,,Tady...Tady byl Wonpil opilej a pochcal se.."
,,ahaaa JEZISI A TOHLE!?" Dostal záchvat smíchu.,,Plaval! Náhodou dokonalost!"
Zasmějeme se společně. Mám asi nového kámoše..usměju se pro sebe.
ČTEŠ
𝐔𝐤𝐥𝐢́𝐳𝐞𝐜̌𝐤𝐚 𝐚 𝐧𝐞𝐛𝐨 𝐧ě𝐜𝐨 𝐯𝐢́𝐜? /vkook/
De TodoJá jako uklízečka, budu vážně sexy. Ten obleček mi docela sluší..co si Budem hihi. Ale pořád ho mám za nějakého úchyla. Kluci tohle přeci nenosí. 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋 Vkook❤️ Gay🌱 Předem pardon za chyby, takže nebuďte toxik🌸 🦋🦋🦋�...