19. Druhý den-Tae mám tě rád

1.8K 107 32
                                    

Taehyung sedí na gauči a pije svůj oblíbený čajíčok. ,,Lásko? Mám chuť si zaprcat" otočí se ke kuchyni. Málem mi z toho ulítl talíř z ruky. Utřu poslední talíř a jdu k němu. ,,Takhle mi to rozhodne říkat nebudeš" zamručím.

,,Nejsem žádná pejča v klubíčku" zavrčím naštvaně. Taehyung se zasmál a usmívá se na mě. ,,Ah, tak promiň mufíku" přitáhl si mě na klín a hladí mi stehna. ,,Tak aspoň mazlinkat..chyběl jsi mi taaam"

Opřu si o něho hlavu. Vydechnu a zavřu oči. Takhle s ním být je velice příjemný..cítit jeho doteky a jak mi dává veškerou jeho pozornost.
Usměju se. Nečekal jsem, že to takhle dopadne.

,,Mám tě rád Tae.." špitnu do toho ticha co tu je. Taehyung si mě více k sobě přitiskne.
,,Já tebe taky, prdelko" dá mi pusu do vlasů. Taehyung si vezme ovladač a zapne televizi.Dá si tam zprávy jako vždy.

Dívám se s ním..i když mě to moc nezajímá.
Ale po chvilce mě okamžitě něco začne zajímat, když se tam objeví Wonpilovo fotka.
Začnu si nervózně kousat nehty. Ne, že ne..
Ať ho jen chytli a zavřou ho.
Jestli si něco udělal, tak si to neodpustim.

Uslyšel jsem slovo sebevražda a už se mi udělalo neskutečně zle.
,,Hele, to je ten čuráček" mlčím, nemám chuť na tohle odpovídat. Zvedl jsem se a rychle se otočil a šel do ložnice.

🍄TAEHO POHLED 🍄

Zmateně se na něho dívám. Proč není happy?! Vždyť se choval jak zmrd! Vole to vyskočil z okna protože má rodiče stejného pohlaví nebo co. Zvedl jsem se upravil si dick. Protože jsem ho měl v divné poloze.

Prdelka mi koupila šedé teplák a mám zákaz nosit pod tyto tepláky boxerky~ docela vzrušující, že tohle po mně chce. Jdu po schodoch...,,Poschodoch jdu poschodoch " zagebím se.

Uslyším pláč. A KURVA. Rozcuchám si vlasy. Chytnu za kliku a otevřu. Co s tím? Oprcat? Pomuchlovat? Vyhodit to z okna? Ne to ne.
,,Láskooo" sednu si k němu. Dám mu ruku na stehno a hladím. ,,Neplač kvůli němu"
Mlčí a dál pláče.

,,Hele dáme sex. Bude to dobrý" zazubil jsem se. ,,Teď máš jistotu, že nepřijde" čekl mě vážným pohledem a rozbrečí se víc.
To jsem asi zase pokaziiiil. Klasiiikaaaaaaa.
AHAHAH. Um...,,Kakao? To zvládnu prdelko"

,,B-blbečku" fňukl. Povzdechnu si..
Dám si ho na sebe. ,,Lásko..notáák..neplakej mi tuu" hladím mu tvář. Druhou rukou ho držím za bok. Dlouze jsem ho políbil. ,,Za tohle si může sám"  zamručím.

,,Ty za to nemůžeš, jasný?" Poplácam ho po prdízně. ,,N-neměl jsem mu u-ublížit" schová si hlavu pod moje tričko. Vydechnu.
Občas ho nechápu..někdy hejtil Wonpila a někdy zase ne. Podle mě, nevěděl co chce.

Chytnu ho za tvář a palcem hladím.
,,Bbyno moje~ teď už mu je okey" začnu ho pomalu líbat na rtech. Je to vzrušující, když brečí..škoda, že ne z bolesti jak bych mu ubližoval~

,,Tae teď ne.." utírá si slzy.
Zamručím nepříjemně. ,,Na to ti seru"
Rychle se s nim otočím a dám ho pod sebe.
To tělo~ ahhhh bože~
,,Taehyungu!!" Snaží mě odstrčit, ale mám větší sílu. Akorát mě tím víc nabouzí~

,,Umm~ zasloužíš si to dnes~~" začnu z něho sundavat oblečení.
,,Taehyungu!! Přestaň! Nech mě! Ty uchyle!"
Snaží se mě kousnout do ruky debil. Zagebim se a rukou mu hlavu přitlačím k posteli.

,,Ale di ty~ prdelko" nakloním se k němu a začnu mu dělat bolestivé cucáky.
,,T-TAE PROSÍM NE" začne nanovo brečet.
Ah shit~ zkousl jsem si ret.
,,Donuť mě přestat bbyno~"

,,Hrozně bych tě teď chtěl, víš?" Chytnu ho pod krkem a pořádně stisknu.
Snaží se mi dát ruku pryč, hahaha.
Miluju to~
,,Uhm~ pokračuj láskoo"

𝐔𝐤𝐥𝐢́𝐳𝐞𝐜̌𝐤𝐚 𝐚 𝐧𝐞𝐛𝐨 𝐧ě𝐜𝐨 𝐯𝐢́𝐜? /vkook/Kde žijí příběhy. Začni objevovat