Už je večer a Tae nikde! Kde je to překvapení?
Nah! Natáhnu si nohy na gauči. Cinkne mi telefon. Tae!!!? Rychle se natáhnu pro telefon a podívám se co mi Tae píše.Miláček❤️: Lásko, mám spousta věcí v autě. Pomůžeš mi s tím??❤️ rovnou mám to překvápko!
Prcina🍼: už jdu!
Odhodil jsem telefon! Rychle běžím! Málem jsem zakopl jsjsjsj! Otevřu dveře a před nima stojí tae s-...zamrkám zmateně. ,,Tae??" Kouknu na něho. ,,Tohle je Kuro" usmál se a podává mi malinké miminko. Vezmu si ho opatrně! To je to překvapení!?
Tae jde pro věci do auta a začne to nosit do obýváku. Celej v šoku stojím na stejném místě a dívám se na Taeho..kuro začne dělat nějaké roztomilé zvuky! Awww! Ja mám dítě s Taem!?
,,Je krásný.." usměju se lehce.,,To ano, chudinka..umřela mu rodina..tak jsem si ho vzal. Už jsem vše zařídil..plánoval jsem to dlouho.." usmál se na mě lehce. Aww! Sice bych byl radši, kdyby to řešil i semnou ale..tak udělal mi radost..
,,Musím složit postýlku" sednu si s Kurem na gauč. Přestane Tae být díky tomu zlej? Občas děti dělají divy. Tak snad i u nás! Hodně bych to ocenil. Hádky nemám rád. Vždycky mám strach, že o něho přijdu. ,,Tys nakoupil věci jo? Ty??"
,,ANO JÁ. PŘEČETL JSEM SNAD VŠE CO SE DALO" uchechtl se. ,,On usína jsjsj nemám mu dát jíst? Nebo ho přebalit???" Já dítě nikdy neměl! Co když budu uplně nahovno maminka..nah.. ,,Klid, všechno už dostal. Je noc lásko, samozřejmě..že chce spinkat" uchechtl se.
,,Haha..jen.." ,,V pohodě lásko. Budeme dobrá rodina" usmál se a přijde ke mně. Nahl se a dal mi pořádnou pusu. Oplatím a zavrním spokojeně. ,,Jdi s ním do ložnice, zachvilku přijdu s postýlkou" kývnu a s maličkým se zvednu. Odejdu do ložnice.
~PO 20 MIN~
Ležím a vedle sebe mám prcka. Otevřou se dveře a Tae dá postýlku hned vedle postele.
Vezme opatrně prcka a dá ho do postýlky.
Lehne si pak vedle mě a přitáhl si mě blíž.
,,Ach lásko...Ani nevíš jak mě to mrzí...dokonce jsem šel k psychologovi. Dal mi prášky na uklidnění.."Dívám se na něho..zlatíčko moje...
,,Tae..Nemusíš je brát..já tě dokážu uklidnit něčím" zakroutí hlavou v nesouhlas.
,,Ne lásko. Nechci ti už říkat hnusná slova, která nejsou ani pravdivá. Miluju tě moc a tohle prostě nechci říkat někomu, koho miluju..."Dám mu ruku na tvář. ,,Taky tě miluji Tae. Mocinky moc medvídkies můjjjj" začnu ho pusinkovat. Pak ho chytím pořádně za tváře a políbím. ,,Kookie..jsem tak rád, že si mě neopustil i přes mé chování...nikdy jsem ti to neřekl ale jsem vždy díky tomu moc rád.."
Polkl hlasitě. Pozoruji ho. ,,Že mě máš rád takového jaký jsem..moc si toho vážím..a vše co jsem ti zlého řek, jsem nemyslel vážně. Byl to jen vztek..který se měnil v nenávist a agresi.
Už tohle nikdy nechci opakovat..."Pohladím mu vlásky. ,,Nikdy tě neopustím..neboj se, pomůžu tě vždy uklidnit. Teď jsme rodina a máme našeho Kura" usměji se na něho. ,,Rodina" ,,Jo.."
~
Tae se vážně uklidnil. Maličký Kuro roste jako z vody! Už umí lézt ! A ta rychlost? Nemožný.
Kuro nám pomohl se vztahem. A já víc pochopil Taeho. Žádný pláč a opustit Taeho, je potřeba ho utišit a říct mu, jak moc ho miluji.
Konečně jsem šťastný...Vše jsem mu odpustil. Už je mi plně věrný a ro je krásný pocit. Žádný nervy a klídek.
Mrzí mě Wonpil. A tak jsem mu každý den chodil dávat kytky na hrob. Několikrát se mu omluvil. Ale vím, že to nevrátím. Byla to má chyba a já si to přiznal. Občas mám pocit, že je semnou.Miluju tě Tae a i tebe Kuro. Udělali jeste šťastněho Kookieho❤️
K O N E C
_____________________________
Je tu konec uh- jsem lehce zklamaná to jak jsem tenhle příběh napsala, mělo to být úplně jiné. Poslední dobou bylo pro mě hodně těžké něco vymyslet.
Tak snad se někomu líbilo🤗🌸🦋
Mám v plánu napsat TEXTING, který mě baví více. A nejspíš to bude zase VKOOK.
Protože to máte nejraději asi 😅😂
Jinak... kdo má být seme a uke?
Tae a nebo kookie?
ČTEŠ
𝐔𝐤𝐥𝐢́𝐳𝐞𝐜̌𝐤𝐚 𝐚 𝐧𝐞𝐛𝐨 𝐧ě𝐜𝐨 𝐯𝐢́𝐜? /vkook/
DiversosJá jako uklízečka, budu vážně sexy. Ten obleček mi docela sluší..co si Budem hihi. Ale pořád ho mám za nějakého úchyla. Kluci tohle přeci nenosí. 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋 Vkook❤️ Gay🌱 Předem pardon za chyby, takže nebuďte toxik🌸 🦋🦋🦋�...