5. Káva A Čaj

2.5K 142 40
                                    

,,Co tak zíráš" zamručí. A jde ke dveřím. ,,Pardon, ale irl ti vykat nejde" otevře dveře a vyzuje se.
TO ME RANILO! To je takovej-. Mlčím! Mlčím!

Taky si vyzuji boty a jdu za ním. O můj bože, tohle mám uklízet! No tak to neeeee. To ne! Vždyť budu uklízet tak 2 dny mojim tempem! Peckaaa.
,,Ráno tu budeš už od 6 "
Co-

,,COŽE. TO SPÍM JEŠTĚ"
,,Pokud chceš prachy, tak s tím začni něco dělat." přijdem do kuchyně.
,,Kávu nebo čaj?"
,,Čaj" otočil se na mě s divným pohledem.
,,No co je?" co mu vadí zas! Špatně jsem přešlápl nebo co.

,,Čaj? Oh, Nu dobře"
Tohle. Se. Mi. Nelíbí.
Okey, asi je hezkej... Ale je nehorázně debil! A to ho vidím pár minut!
,,Budeš mi dělat snídani, oběd, večeři, uklízet, nosit vědí, oblékat sako a kravatu a pak takové vedlejší věcičky"

,,A to jsou jako jaké vedlejší věcičky? Utírat prdelku?" zamručím. Bože... Myslel jsem, že budu jen uklízet!
Tož já neumím moc vařit! Ho otravim. Nu aspoň bude klid.

Prachy bych mu ukradl. Ale zase by ho byla škoda, takového kocičáka~
Ten by v posteli mohl být do-. JUNGKOOKU. TY TEPLÁ UTĚRKO MLČ.

,,začněte se ke mně chovat slušně. Přijde vám snad tohle normální? Přijde vám to vtipné? Mně tedy ne"
Žaluje si kávu a mně čaj.

Mrzout jeden. Nepochopí humor! I když to humor nebyl, ale tak coooo hihi. ,,Kávu mi budeš taky dělat. Kdykoliv si o ní řeknu, budeš chodit klepat na moje dveře od pracovny a ptát se, či něco nepotřebuji. "

Vezmu si čaj a jdu za ním. Sedl si do křesla a já na gauč. Poslouchám ho.
Úplně vidím, jak něco budu kazit.
To bude ještě sranda.
,,Můžeš tu i spát. Mám tady 4 ložnice. Které budeš též uklízet i přes to, že tam nikdo není"

Cože. Jsem snad nějaký zasraný otrok z shrekovi bažiny nebo co.
,,Do pokoje si můžeš dát co chceš. Nesmíš si sek přivést kamarády, přítelkyni ani rodinu"

Ale vypadá mile. Nah, mám smíšené pocity. Třeba až ho více poznám, bude úplně v pohodě chlap.
,,Řekni mi něco takhle o sobě. Ať vím, co jsem si to přivedl domu"
Dívá se mi do očí a to mě nehorázně....


SERE!
,,No tak.. " kouknu random, třeba na kapesníčky.
,,Tak je mi 23.. Mám špatný smysl pro humor, to se vám omlouvám. Můžete mi klidně říkat Kookie.. Je to rychlejší. Je to na vás. Myslím si, že jsem dost pohledný a na vašem pohledu se mi to i potvrzuje" kouknu na něho. Ou. On mě zhejtil pohledem!

Kouknu rychle někam jinam.
,,Ano jsem schopný zvládnout všechny vaše požadavky. Nejsem moc inteligentní. Ale rychle se učím pane! Slušný jsem hrozně moc! "

,, Myslím, že mi tohle stačí. Měl bys zamakat na popisování sebe"
Asi je trochu naštvaný.
,,Budeš tu do 12 večer. Buďto půjdeš domů a nebo tu budeš spát. Nemusíš mi tu platit za ubytování "

Zapálil si cígo a dá si nohu přes nohu.
,,Řekni mi, měl jsi někdy vztah"
Ježiši on je tak zasraně hot!!
,,Jsjsj Cože. CO TO JE ZA OTÁZKU"
,,Chci odpověď "
,,Ne, neměl" založím si ruce.

,,A jsi na může a nebo na ženy?"
Propaluje mě pohledem. Teče ze mě jak z řeky~ Jsjsjs proč se na to ptá!
,,Odsuzujete gaye?"
Uchechtl se..,,No..... "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
,,Nemohu odsuzovat sám sebe, takže ne"








YES! YES! YES! KURVA YES!!

𝐔𝐤𝐥𝐢́𝐳𝐞𝐜̌𝐤𝐚 𝐚 𝐧𝐞𝐛𝐨 𝐧ě𝐜𝐨 𝐯𝐢́𝐜? /vkook/Kde žijí příběhy. Začni objevovat