Tizennegyedik Fejezet: Légy Ellenállhatatlan!

124 12 2
                                    


Morgan Malfoy kelletlenül lépkedett a Potter ház felé oldalán a bátyjával. Azért érkeztek, hogy innét induljanak el vissza a Steinhauser birtokra. Nemsokára ismét össze lesz zárva James Potterrel, azzal a felfuvalkodott hólyaggal. Nagyon haragudott a fiúra, s nem azért, mert az csókot lopott tőle, majd olyan pimaszul viselkedett. Az bántotta a legjobban, hogy egyre inkább megkedvelte a fiút, s kezdte elhinni, hogy megkomolyodhat. Erre James mindent tönkretett a gyerekes viselkedésével. Talán a régi James Potter ismét visszatér. A nagyképű énje ismét felülkerekedik benne. De nem, azt Morgan ugyan nem várja meg. Elhatározta, hogy a lehető legkeményebben fog ellenállni. Ember legyen a talpán ez a szemtelen kölyök, ha őt akarja meghódítani! És mennyire magabiztos, szentül hiszi, hogy Morgan szereti őt. Na, majd, ő megmutatja neki, hogy milyen fából faragták!

- Min gondolkodsz ennyire, Morg? – törte meg a csendet Scorpius.
- Semmi különösen… csak azon, hogy kár, hogy anyáék nem tudtak elkísérni minket.
- Hiszen tudod, mindjárt indul a repülőjük. Rájuk fér a pihenés.
- Igen, tudom. – Morgan sosem árulta volna el a bátyjának, hogy igazából egy cseppet sem zavarta, hogy Draco és Astoria nem kísérik be őket a Potter házba, hiszen hamarosan indulnak Amerikába, de azt mégsem mondhatta el, hogy James Potteren töri a fejét. Az olyan lett volna, mintha magának Jamesnek vallotta volna be, hiszen Scorpius majd továbbadja Lilynek, ő pedig a bátyjának. Igazság szerint nem bízott Scorpiusban, mivel sejtette, hogy már ő is azon mesterkedik, hogy összehozza Jamesszel. Ezek ketten Lilyvel már megálmodták a tökéletes család képét, csakhogy ő nem akar James Potter éppen aktuális barátnője lenni. Mert a fiú úgyis képtelen hosszú távú kapcsolatra. Csak ezt Scorpius és Lily képtelenek belátni. Egyedül Emilyben bízott meg, ő volt a legjobb barátnője, s tudta, hogy sosem adna tovább semmit sem Albusnak.

- Kíváncsi vagyok, hogy hogyan folytatódik majd a kiképzésünk – folytatta Scorpius lelkesen.
- Szerintem folytatjuk ezt a Gregorovicsos módszert.
- Igen, biztosan – biccentett fásultan Morgan.
- Szerinted milyen érzés lehet uralni az elemeket?
- Jó – felelte tömören a lány, mivel egy cseppet sem érdekelte a téma. Csakis azon gondolkozott, hogy már csak pár lépés és viszontlátja James Pottert. Az idegesítő James Pottert.
- Morgan, mi van veled? – torpant meg a verandán Scorpius.
- Mi lenne? Semmi.
- Kedvetlen vagy és morcos.
- Fáradt vagyok, nem aludtam jól az éjjel – füllentette Morgan.
- Biztos, hogy csak erről van szó? – vonta össze a szemöldökét Scorpius.
- Teljesen. Mi másról lehetne?
- Mondjuk arról, ami a bálon történt.
- Mért, mi történt a bálon? – adta az értetlent a lány, holott jól tudta, hogy mire gondol a bátyja.
- Csúnyán hajba kaptál James Potterrel.
- És? – nevetett fel erőltetetten a lány. – Mi köze ennek ahhoz, hogy kedvtelen vagyok?
- Mondjuk nem akarod őt viszontlátni.
- Kit érdekel? Engem nem zavar, ha találkoznom kell vele. Teljesen hidegen hagy.
- Morg, a húgom vagy, nekem nem kell hazudnod – simogatta meg a lány kezét a fiú.
- Én nem hazudok! – húzódott el a lány hevesebben, mint szerette volna. Hihetetlen, hogy még a tulajdon bátyja sem hisz neki! – Nem érdekel és pont.
- Hugi, én csak segíteni szeretnék…
- Meg tudom oldani a dolgaimat egyedül is, elég nagylány vagyok! – vágott a szavába Morgan, majd, hogy szavainak nyomatékot adjon faképnél hagyta a bátyját, s becsöngetett a Potter házba.

Az ajtót szerencsére nem James Potter, hanem a húga, Lily nyitotta ki.

- Szia, Morgan! – ölelte meg leendő sógornőjét, majd egy ugrással Scorpiusnál termett: - Annyira vártalak!
- Én is vártam, hogy találkozzunk végre – lehelt puha csókot Lily szájára Scorpius.
- Ez neked csók? – tette csípőre a kezét a lány, majd hirtelen átkarolta Scorpius nyakát és magához húzta. – Majd én megmutatom neked, hogyan csinálják a nagyok!
Mialatt ők egybeforrtak a csók hevében, valaki megköszörülte a torkát. Scorpius finoman eltolta Lilyt, s rögtön elvörösödött, amint meglátta Harry Pottert az ajtóban.
- Jó napot, uram – préselte ki magából.
- Jó napot, Scorpius – köszönt Harry, miközben furcsa fintorral az arcán méregette a duót.

A Morgan-hadművelet Donde viven las historias. Descúbrelo ahora