Chapter 10

267 28 6
                                    

נקודת מבט יונגי:
הגעתי לביתי ובכיתי. אני שונא לבכות, במיוחד בגללם, אבל אני לא יכול להשתלט על זה.
אם זה היה תלוי בי אני הייתי חי את החיים שלי ומוחק אותם מהם, אבל אני פשוט לא יכול, עדיין יש לי רגשות...
אני שונא את הדבר הזה שנקרא רגשות.
אני מתחיל להרגיש לבד... וכשאני מתחיל להרגיש את זה אני יודע שזה לא טוב. אני אסביר.
כשהייתי בדיכאון הלכתי לטיפול של פסיכולוג כדי לצאת מהדיכאון. הוא הסביר לי שדיכאון זה כמו סקאלה ארוכה. זה יכול להתחיל מדיכאון עצב ויאוש, אחר כך זה יכול להדרדר למקום של רצון למות, אחריו רצון להרוג את עצמך, ואחריו ניסיון להריגה עצמית. בין לבין כמובן יש עוד מלא סקאלות. כשאתה בדיכאון אתה מגיע לשיא שבו אתה רוצה למות ומרגיש ממש רע.
זה קורה די מהר אבל בלי ששמים לב עוברים מלא שלבים עד אז. המטרה של הפסיכולוג שלי היה שאני אזהה מתי אני בדרך לשיא ושם אני אתחיל לפעול להרגיש טוב כדי שאני לא אגיע אל המצב הקיצוני של הדיכאון.
אז אני יודע לזהות מתי המצב שלי מתחיל להידרדר ושם אני מטפל בעצמי.
עכשיו, כשאני מרגיש לבד ועצוב, אני יודע שפה אני צריך לפעול לפני שמצב הרוח שלי יחמיר.
נכון שמצב הרוח שלי הרבה יותר יציב מאשר מה שהיה פעם, אך גם היום קשה לי לפעמים להשתלט עליו.
החלטתי שאני רוצה לדבר עם מישהו, אין לי כ"כ הרבה חברים, אני די התרחקתי מהם כשהייתי בדיכאון ואחרי זה היה מאוד קשה בשבילי להתקרב שוב... אני לא בן אדם כזה חברותי... אז החלטתי לפנות אל ג'ימין. כן ג'ימין. אין לי מושג מה הקטע שלי איתו, אבל אני מניח שזה בגלל שקשה לו ואני יודע מה הוא עובר, אז אני רוצה לעזור לו...

יונגי
היי

ג'ימין
היי?

יונגי
זה בסדר שאני שולח הודעה?

ג'ימין
אממ כן, אבל למה?

יונגי
סתם רציתי לשאול איך אתה..

ג'ימין
למה אכפת לך?

יונגי
למה אתה תמיד שואל אותי את זה? אמרתי לך כבר שאני רוצה לעזור.

ג'ימין
עוד פעם השטויות האלה🙄

יונגי
... מה אתה עושה עכשיו?

גימין
מדבר איתך

יונגי
אתה מאוד אוהב לייבש אה?

ג'ימין
כן😊

ג'ימין
תאמת שלא עשיתי כלום כשפנית אליי, סתם ישבתי ובהיתי..

יונגי
אני מבין... איך אתה מרגיש?

ג'ימין
מהמם

יונגי
ועכשיו באמת?

ג'ימין
רע...

יונגי
מה אתה עושה כשרע לך?

ג'ימין
מנסה למצוא משהו שיעשה לי טוב

קבוצת תמיכה |Vkook, Namjin, YoonminWhere stories live. Discover now