A/N ga nooit doe wat hier staat
HARRY'S POV
we zijn terug van het concert in het hotel. Wel raar dat Justin er ineens was. Niet dat die jonge zo normaal is, maar toch blijft het raar, je gaat toch niet zomaar op het podium van het concert van iemand anders. Raar joch.
Het is al half 12 en Rianne is nog steeds in de badkamer. Toen we terug kwamen toen was ik meteen naar bed gegaan maar zij moest nog naar de badkamer. Weet ik veel waarvoor. Maar ze zit nu al 30 minuten in de badkamer. Ik weet dat meisjes er soms lang over doen, maar s'avonds laat wanneer je ook gewoon naar bed kan. En Rianne is helemaal niet zo'n persoon die er lang over doet in de badkamer. Ik doe soms zelf nog langer over mezelf klaarmaken, eigenlijk doe ik er altijd langer over. Maar dat is s'ochtens dus dan mag dat.
Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Ik klop op de deur.H: Rianne wat ben je aan het doen?
R: wacht even, ik ben bezig.
Ik zuchtte.
H: Rianne doe de deur open.
R: nee, ik ben bezig.
H: DOE GVD DE DEUR OPEN!!!!!!
Waarom kan ze niet gewoon de deur openen? Het was stil en Rianne zei niets meer.
H: Rianne? Zeg alsjeblieft iets.
R: waarom ben je boos?
H: ik ben niet boos.
R: waarom schreeuwde je dan?
H: Rianne ik ben niet boos. Maar je moet gewoon de deur open doen.
R: nee.
H: als je de deur niet open doet ga ik iemand ophalen die de deur open kan doen.
R: nee!
Ik draaide me om pakte een broek want ik kan niet in mijn onderbroek de kamer uit. Tenminste dat vind Rianne. Ik liep de deur uit en haalde Louis. En vroeg of hij me kon helpen. We liepen samen terug naar mijn kamer. Louis liep naar de badkamer, maar inplaats van de deur in te rammen zodat ik naar mijn vriendin kon ging hij op de grond zitten.
L: Rianne wat is er.
R: niks, ik ben gewoon bezig.
L: en nu zeg je de waarheid.
R: niks
Louis zuchtte. HA. Hij dacht dat hij tegen haar kon praten. Nou dacht het dus niet. Als ze niet tegen mij praat dan al zeker niet tegen hem. Begrijpt Louis dan niet dat hij gewoon de deur moet door rammen.
H: Louis het is la 12 uur. We moeten iets doen
Hopelijk begrijpt hij de hint. Ram de deur door Louis. Doe het nu?
L: harry we kunnen niets doen. We kunnen niet zomaar de deur door rammen. We moeten gewoon met haar praten.
Ik zuchtte en ging naast hem zitten.
H: Rianne......
R: mooie naam hè.
H: geen tijd voor grapjes Rianne maak gewoon de deur open.
Louis gaf me een duw
L: doe gewoon rustig. Laten we eerst gewoon praten en daarna haar proberen er uit te krijgen.
L: Rianne wil je met me praten.
R: nee.
L: wil je met harry praten.
Het was even stil.
R: n-nee.
Ze stotterde ze wou geen nee zeggen ik weet het. Niall kwam binnen.
JE LEEST
Love Story
FanfictionFloor en Sofie gaan op vakantie naar Engeland. Daar ontmoeten ze 5 jongens en 3 meisjes. Genaamd Niall, Liam, harry, Louis, Zayn, perrie, Eleanor en Rianne. Ik liep door de arena ik hoorde dat het voorprogramma aan het spelen was. Ik liep tegen iema...